Skip to main content

Brandurile KFC, Pizza Hut şi Taco Bell rămân la agenţia Golin, pentru următorii trei ani

 
Foto: hepta
Foto: hepta

Agenţia Golin a câştigat pitch-ul organizat de Sphera Franchise Group la finalul anului trecut şi va continua, astfel, să se ocupe de activităţile de relaţii publice şi social media pentru următorii trei ani.

Publicitate

Brandurile KFC, Pizza Hut şi Taco Bell rămân la Golin pentru servicii de PR precum: comunicarea iniţiativelor şi proiectelor corporate ale Grupului, comunicare internă şi dezvoltarea campaniilor de PR.

Irina Roncea, Managing Director, Golin România, a spus:

„Cele mai frumoase şi mai solide parteneriate sunt cele construite în timp, pe baza unor principii comune, şi sunt condimentatecu reuşiteşi provocări trecute cu succes.Alături de Sphera Franchise Group, am reuşit să creămun astfel de parteneriat.

De peste 8 ani, puiul #pebune este vedeta petrecerilor noastre în agenţie, suntem #pizzalovers şi mărim doza de #LiveMas cu fiecare proiect. KFC, Pizza Hut şi Taco Bell sunt adevarate love brands,pentru care lucrăm cu multă pasiune şi entuziasm, iar colaborarea cu o companie listată este o provocare şi o satisfacţie, în egală masură.”

Monica Eftimie,Chief Marketing Officer, Sphera Franchise Group, a declarat:

„Pe parcursul ultimilor opt ani, am găsit în Golin un partener de încredere, dedicat, o echipă de profesionişti cu experienţăşi un fler deosebitpentru tot ceea ce înseamnă comunicare corporate şi de brand, gândire strategicăşi creativitate, precum şi expertiză în comunicarea cu investitorii.

Am lansat împreună noi produse şi servicii inovatoare şi, pentru prima dată în ultimii 20 de ani, ne-am bucurat să stăm la o coadă de zeci de metri, în prima dimineaţă cu #livemas din România, la lansarea Taco Bell, în 2017. Am fost alături atunci când am anunţat cu entuziasm extinderea reţelelor de restaurante la nivel local şi internaţional, iar un alt moment care a marcat semnificativ acest parteneriat a fost listarea Sphera Franchise Group la Bursa de Valori Bucureşti, în 2017.

Este greu de crezut (darce bine că lucrurile stau aşa!) că, după tot acest timp, agenţia este la fel de pregătită să gândească #fresh şi să răspundă excelent la provocări. Suntem convinşi că, în următorii ani, vom reuşi să ducem comunicarea Grupului şi a brandurilor noastre la un nou nivel, care să reflecte cu fidelitate evoluţia companiei şi standardele înaltepe care le urmăm cu toţii, zi de zi.”

Din echipa Sphera Franchise Group fac parte:

  • Monica Eftimie (Chief Marketing Officer)
  • Roxana Mătăşel (Marketing Director)
  • Cosmin Canteri (SeniorLocal Store Marketing Manager)
  • Claudia Porojan (Senior PR & CSR Manager)
  • Florina Călin (PR Manager)
  • Tina Creţu (Senior Digital MarketingManager)
  • Gina Zgubea (Senior Digital Marketing Manager)
  • Cristina Dioanca (Digital Marketing Manager)
  • Claudia Bodnar (Social Media Manager)
  • Mihnea Braşoveanu (Junior Digital Manager)
  • Ionela Văcaru (Senior Brand Manager)
  • Adriana Staicu (Brand Manager)
  • Veronica Oancea (SeniorProduct Manager e-commerce)
  • Codruţa Costea (Junior Brand Manager)
  • Ioana Oloro (Brand Manager)
  • Irina Bozeanu (Brand Manager)
  • Raluca Mogoş (SeniorBrand Manager)
  • Tania Nedelcu (Senior NPD Manager)
  • Mariana Serafim (NPD Manager).

Din echipa Golin fac parte:

  • Roxana Dibă (Head of Consumer)
  • Cristina Butunoi (Head of Corporate)
  • Ana-Maria Stoica (PR Manager)
  • Bianca Ionescu (Media Associate)
  • Ioana Ciobanu (Media Associate)
  • Radu Bucur (Senior Social Media Manager)
  • Adriana Georgescu (Digital Manager
  • Bianca Sava (Senior Digital Associate)
  • Iulia Ghiţă (Digital Associate).


Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus