TikTok redevine o reţea socială populară în Statele Unite, după ce Joe Biden a devenit preşedinte, scrie Reuters. Marile brand-uri din America sunt dispuse, din nou, să îşi promoveze produsele pe TikTok, în momentul în care îşi va recăpăta popularitatea.
După ce a devenit clar că Biden a câştigat alegerile prezidenţiale, clienţii de publicitate au reînceput să devină activi pe platforma socială.
Donald Trump, fostul preşedinte, a vrut să interzică TikTok.
„Interesul pentru TikTok a explodat”, a spus Erica Patrick, vicepreşedintele şi director de social media la Mediahub Worldwide. Ea spune că vor creşte cheltuielile clienţilor în următoarele şase luni, pe TikTok.
Înfrângerea lui Trump în alegeri a fost un punct de cotitură pentru mai mulţi clienţi de publicitate, notează sursa menţionată. Dacă în mandatul lui Trump erau „sceptici” cu privire la potenţiale investiţii, acum reprezentanţii TikTok se aşteaptă la o creştere de 500% a clienţilor de publicitate în America.
TikTok vrea să câştige cât mai mulţi bani în perioada următoare şi să-şi păstreze publicul său, preponderent din generaţia Z (Zoomeri).
Donald Trump a vrut să interzică TikTok, în America
Donald Trump a avut un final de mandat agitat. În vara lui 2020 a dorit să interzică TikTok şi WeChat, pe motiv că cele două reţele sociale sunt deţinute de China, după cum Paginademedia.ro a scris la vremea respectivă.
Trimite un comentariu