ADC | Premiile anului 2020. O campanie în care Simona Halep este personajul principal a fost desemnată Ideea Anului, de către ADC (organizaţie care reuneşte creativii din agenţii).
„Hai să facem treabă, România”, cel mai bun spot al finalului de an tot în topul ADC, este un colaj din antrenamentele Simonei Halep, creionată drept un exemplu de perseverenţă. Lucrarea a fost realizată cu ocazia Zilei Naţionale a României.
Andrei Tripşa (Next Advertising şi Three) a fost desemnat Art Director of the Year, iar Copywriter of the Year este Sabin Staicu (Three). Premiul Brandul Anului a fost câştigat de Cămara noastră (Lidl). Jazz este agenţia de pe primul loc, conform ADC.
NOTĂ. Ideea anului a fost votată de către membrii ADC dintre cele 12 proiecte care au fost Lucrarea Lunii în 2020. Brand, Art Director, Copywriter of the Year şi topul agenţiilor au fost stabilite pe baza unui sistem de calcul, în funcţie de numărul de prezenţe din top şi a poziţiilor ocupate.
VIDEO. Simona Halep | Banca Transilvania Hai să facem treabă, România!
Detalii, în continuare:
Premiul Art Director of the Year 2020 a mers la Andrei Tripşa (agenţiile Next Advertising şi Three), ale cărui proiecte prezente în top sunt:
- campaniile Banca Transilvania – NEO şi Banca Transilvania – Hai să facem treabă, România!, ambele premiate cu Lucrarea Lunii în noiembrie şi decembrie (Three)
- Savoria - Făcută din bun şi din bine, care a câştigat primul loc în luna octombrie (Three)
- #BringoGirls, campanie premiată cu locul trei în luna februarie, pentru brandul Bringo (Next Advertising).
Copywriter of the Year este Sabin Staicu (Three). Proiectele sale, în topul anului 2020, sunt:
- campaniile Neo şi Hai să facem treabă, România, pentru Banca Transilvania, care au câştigat în lunile noiembrie, respectiv decembrie titlul de Lucrarea Lunii
- Savoria - Făcută din bun şi din bine, primul loc în categoria TV în luna octombrie.
Idea of the Year în 2020 este Hai să facem treabă, România! realizată cu ocazia Zilei Naţionale a României. Spotul a câştigat în luna decembrie Lucrarea Lunii şi primul în categoria TV. Echipa creativă a fost formată din Andrei Tripşa şi Sabin Staicu.
Cămara noastră este Brand of the Year 2020, cu o prezenţă constantă în top prin premiile pentru seria online Bucate ca la carte: episodul Masa lui Rebreanu a câştigat în luna martie titlul Lucrarea Lunii. Acelaşi titlu a fost adjudecat şi de episodul Masa lui Caragiale în luna iunie, iar în septembrie a câştigat primul loc în categoria Digital Masa lui Mateiu Caragiale.
Agenţiile care au cele mai multe prezenţe în top, de-a lungul anului, sunt:
1. Jazz Communication
2. DDB România
3. Three
4. MullenLowe România
5. MRM România.
Citeşte şi: TOP ADC. Simona Halep, personaj principal în reclama lunii decembrie: „Spui Halep, spui România”. Expresiile gamerilor, traduse de Irina Margareta Nistor
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Trimite un comentariu