Grupul de comunicare dentsu a lansat o nouă agenţie de media. Se numeşte „iProspect” şi va fi prezentă în ţările Europei de Sud-Est, inclusiv România, focusul fiind pe proiectele digitale.
Noua agenţia se va ocupa de „construcţia de brand, planificarea strategică, servicii de business intelligence, activări de marketing şi optimizarea performanţei”, spun reprezentanţii dentsu.
Agenţia iProspect s-a lansat cu sloganul „Brands Accelerated”, alături de un site nou - iProspect.com.
Amanda Morrissey, Global President iProspect, spune:
„iProspect reprezintă o nouă forţă în industria comunicării, cu decenii de experienţă şi cunoştinţe acumulate pe care le-am folosit pentru a creao organizaţie agilă, capabilă să livreze la scară, focalizată pe digital şi construită pentru a răspunde astăzi provocărilor zilei de mâine. De fapt, singurul lucru care a rămas neschimbat este denumirea, dar chiar şi brandul arată altfel”.
Maria Grachnova, CEO dentsu Southeast Europe, despre noua agenţie:
„Lucrul de care toate brandurile au astăzi nevoie, în lumea noastră conectată şidigitalizată,este o preocupare mai mare pentru construirea brandului prin prisma performanţei în comunicare.
Oferta noastră unică este şi va continua să se fundamenteze pe faptul că suntem cei mai buni în ceea ce priveşte performanţa, un avantaj care este acum consolidat graţie capabilităţilor noastre de planificare media end-to-end şi de construire de brand.”
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
Trimite un comentariu