Skip to main content

AUDIENŢE. Pro TV e „şeful” marţea. Cu Las Fierbinţi şi Şef sub acoperire. Chefii de pe Antena 1, doar pe doi la tineri

 
AUDIENŢE. Pro TV e „şeful” marţea. Cu Las Fierbinţi şi Şef sub acoperire. Chefii de pe Antena 1, doar pe doi la tineri

Audienţe. Surpriza de marţi: Şeful sub acoperire de pe Pro TV a fost mai urmărit pe comercial decât Chefii de pe Antena 1. Postul Intact a câştigat doar la oraşe, pe intervalul Şefului sub acoperire. Las Fierbinţi, în schimb, nu a avut rival pe propriul interval.

Publicitate

Detalii, în continuare:

Pro TV a fost „şeful” în seara de marţi. Postul din Pache Protopopescu a bifat două victorii, aseară. Mai întâi cu Las Fierbinţi, serialul de comedie având audienţe mult mai mari decât rivalele Antena 1 şi Kanal D. Apoi a venit emisiunea Şef sub acoperire, care i-a învins pe bucătari pe comercial şi naţional, iar pe urban a pierdut la mică diferenţă.

Şeful sub acoperire de aseară a fost Roxana Ghioca, Director General Austrotherm.

Antena 1, în schimb, s-a „mulţumit” doar cu locurile doi şi trei cu emisiunea Chefi la Cuţite. Producţia culinară cu Scărlătescu, Bontea şi Dumitrescu a câştigat doar la oraşe, pe intervalul Şef sub acoperire.

De menţionat: Chefi la Cuţite nu a performat bine pe intervalele producţiilor Pro TV, dar pe propriul interval a câştigat pe publicul urban şi pe comercial, în timp ce pe naţional era doar pe trei.

Kanal D, cu serialul Hercai, a fost pe primul loc doar pe publicul naţional, pe intervalul Şef sub acoperire.

CITEŞTE ŞI: AUDIENŢE. Chefi vs Şefi. Mai bine Chef în bucătărie decât Şefi sub acoperire! Showul Antenei a bătut showul Pro TV

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară:

1. Las Fierbinţi, imbatabil pe propiul interval

Naţional. E marţi seara, iar românii aleg comedia. Las Fierbinţi, producţia Pro TV, a câştigat detaşat pe publicul naţional, cu mai bine de 2,1 milioane de telespectatori.

Hercai, mai urmărit decât Chefi la Cuţite. Serialul turcesc a pus Kanal D pe locul doi, cu 1.514.000 de privitori, iar bucătarii Antenei 1 erau doar pe trei - 1.286.000 de urmăritori.

Urban. Fierbinţenii prind şi la oraşe. Un nou interval, o nouă victorie pentru Las Fierbinţi şi Pro TV - 995.000 de telespectatori, în medie.

Chefii Scărlătescu, Bontea şi Dumitrescu au stat mai bine pe acest interval, cu 765.000 de privitori. Kanal D completa podiumul serii, cu 660.000 de urmăritori.

Comercial. Tinerii urmăresc în număr mare comedia. Las Fierbinţi mai bifa un succes, aseară, cu 477.000 de telespectatori.

Cifre bune şi pentru Chefi la Cuţite, dar suficiente pentru doar pentru secund. 324.000 de români se uitau la emisiunea culinară prezentată de Gina Pistol.

Pe locul trei se regăsea tot Kanal D, cu 172.000 de privitori.

Audienta posturilor TV marţi, 9 martie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 2.120.000 12.0 23.8
2 Kanal D 1.514.000 8.6 17.0
3 Antena 1 1.286.000 7.3 14.5
4 Romania TV 422.000 2.4 4.7
5 Antena 3 400.000 2.3 4.5
6 Happy Channel 310.000 1.8 3.5
7 Prima TV 281.000 1.6 3.2
8 Pro Cinema 241.000 1.4 2.7
9 DigiSport 1 166.000 0.9 1.9
10 Realitatea Plus 113.000 0.6 1.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 9 martie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), la nivel URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 995.000 10.4 22.0
2 Antena 1 765.000 8.0 16.9
3 Kanal D 660.000 6.9 14.6
4 Romania TV 253.000 2.6 5.6
5 Antena 3 240.000 2.5 5.3
6 Happy Channel 169.000 1.8 3.7
7 Prima TV 125.000 1.3 2.7
8 DigiSport 1 124.000 1.3 2.7
9 Realitatea Plus 69.000 0.7 1.5
10 Digi 24 58.000 0.6 1.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 9 martie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 477.000 11.4 31.3
2 Antena 1 324.000 7.7 21.2
3 Kanal D 172.000 4.1 11.3
4 DigiSport 1 50.000 1.2 3.3
5 Prima TV 49.000 1.2 3.2
6 Happy Channel 39.000 0.9 2.6
7 Romania TV 39.000 0.9 2.5
8 Digi 24 29.000 0.7 1.9
9 Antena 3 27.000 0.6 1.7
10 Film Cafe 16.000 0.4 1.0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

2. Intervalul Şef sub acoperire a avut trei lideri

Naţional. Luptă strânsă pentru primul loc între Hercai şi Şeful sub acoperire. Serialul de pe Kanal D a avut câştig de cauză, cu 1.472.000 de telespectatori.

Pro TV s-a clasat pe locul doi, dar la mică diferenţă - 1.434.000 de privitori. Podiumul era completat de Antena 1 şi Chefi la Cuţite - 1.387.000 de urmăritori.

Urban. Un alt segment de public, un alt lider. Chefii Antenei 1 au bifat singurul succes al serii pe cele două intervale cu producţiile de la Pro TV. Aproximativ 776.000 de telespectatori s-au uitat la emisiunea culinară.

Şeful sub acoperire de pe Pro TV era pe locul secund, cu 701.000 de privitori, iar pe trei termina seara Kanal D - 658.000 de urmăritori.

Comercial. Surpriză în rândul tinerilor. După ce săptămâna trecută Chefii depăşeau 450.000 de privitori tineri, emisiunea a scăzut la 351.000, aseară.

Şeful sub acoperire de pe Pro TV a câştigat bătălia audienţelor, cu 369.000 de telespectatori. Podiumul l-a completat Kanal D - 175.000 de urmăritori.

Audienta posturilor TV marţi, 9 martie, pe intervalul Şef sub acoperire (21:25-22:30), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 1.472.000 8.3 18.4
2 Pro TV 1.434.000 8.1 17.9
3 Antena 1 1.387.000 7.9 17.3
4 Romania TV 496.000 2.8 6.2
5 Antena 3 437.000 2.5 5.5
6 Prima TV 292.000 1.7 3.6
7 Happy Channel 247.000 1.4 3.1
8 Pro Cinema 216.000 1.2 2.7
9 DigiSport 1 128.000 0.7 1.6
10 Pro 2 110.000 0.6 1.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 9 martie, pe intervalul Şef sub acoperire (21:25-22:30), la nivel URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 776.000 8.1 18.3
2 Pro TV 701.000 7.3 16.6
3 Kanal D 658.000 6.9 15.6
4 Antena 3 290.000 3.0 6.9
5 Romania TV 275.000 2.9 6.5
6 Prima TV 127.000 1.3 3.0
7 Happy Channel 126.000 1.3 3.0
8 DigiSport 1 114.000 1.2 2.7
9 Realitatea Plus 64.000 0.7 1.5
10 Digi 24 57.000 0.6 1.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 9 martie, pe intervalul Şef sub acoperire (21:25-22:30), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 369.000 8.8 24.1
2 Antena 1 351.000 8.4 23.0
3 Kanal D 175.000 4.2 11.4
4 DigiSport 1 65.000 1.6 4.3
5 Romania TV 51.000 1.2 3.3
6 Prima TV 49.000 1.2 3.2
7 Antena 3 33.000 0.8 2.2
8 Happy Channel 29.000 0.7 1.9
9 AMC 26.000 0.6 1.7
10 Digi 24 25.000 0.6 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Brocolescu Brocolescu
    De ce nu dati si pe intervalul Chefi la cutite? Ai fost lideri pe doua targeturi,urban si comercial

    De ce postacule, ca sa lauzi Antenuta ta ?
  • Marmaroc Marmaroc
    La las fierbinti era de așteptat,ca asa a fost mereu
    Iar la sef sub acoperire nu e nici un punct diferenta,mare scofală

    Dar tot a fost peste emisiunea ta pe comercial. Poti sa plangi.
  • Anonimul Anonimul
    Stefan,asta a fost situația de anu asta
    Acum pe post(daca nu era pandemia) trebuia sa ruleze Asia express sezonul 4
    Dar evident nu s-a putut filma si au pus in aplicare singurul plan posibil:Chefi la cuțite
    Daca pandemia o va lua mai ușor in urmatoarele luni,Asia se va filma la vara prin Turcia si Rusia
    Si se va difuza la toamnă
  • Marian Marian
    Mile zis Martinovici si specialistul diferenta a fost de 0,2 pe comercial antenuta ta a avut 7,8 si 23,5 ,iar pro a avut 7,6 si 23 share asa ca nu mai aberati pe aici ca si asa poluati pagina cu tampeniile voastre ,
  • mile mile
    cum sa te uiti la ceva fals
  • Mile Mile
    Livia , lasa vine pnl dar tot rating mic ha
  • Livia Pila Livia Pila
    Observ ca la Tvr nu s-a uitat nimeni. Cristache a vorbit singur. Gradea ii pregătea un platou de sărmăluțe, iar Dirvariu a pus de o mămăliguță. Carla Tompea a dat fuguta sa cumpere niște smintinica. Cine sa se uite? Ionela Liță?
  • Stefan Stefan
    Fata de alte show-uri, Chefi la cutite ia avant abia dupa ce se stabilesc echipele. Ce sa mai inventeze ca sa faca auditiile mai atractive? Saracii se straduiesc, canta, incearca sa ghiceasca cine se afla in spatele unui preparat...ce vreti sa mai faca? Felicitari pentru show, insa nu e ok sa fie de 2 ori pe an. Se va consuma rapid in felul asta. Consider ca la ora actuala cele mai de succes formate de la Antena sunt Asia Expres, Chefi la cutite si, cateodata, TCDU. Pro-ul ramane cu RAT (chiar daca au mai scazut, zic eu si din cauza pandemiei...lipsa publicului se simte), Vocea (daca se va mai face) si, probabil (din toamna) Superstar, iar Kanal D merge foarte bine cu Survivor. Pe termen lung, daca nu vor inventa sau nu vor importa formate, avem toate sansele ca singurul "divertisment" pe care o sa-l vedem sa fie cel cu vulpite si viorei. In momentul de fata avem 3 televiziuni care se straduiesc sa cucereasca prime-time-ul si, chiar reusesc sa stranga (inca) circa 350-400.000 de tineri in fata televizoarelor. Sper ca din toamna sa li se alature si Prima TV.
  • Mile Mile
    Si tot pe doi la comercial sub chefi ha
  • Mile Mile
    Sabina esti cumva de la post sau cum
  • Mile Mile
    ***
  • Mile Mile
    Vai postac te prinde mumia ha
  • Sabina Sabina
    Marian, mulțumesc. Comentariul cu audiențe mi -a fost șters.
  • Claudiu Claudiu
    @Specialistu - au scris in text ce au facut Chefii pe propriul interval: „De menționat: Chefi la Cuțite nu a performat bine pe intervalele producțiilor Pro TV, dar pe propriul interval a câștigat pe publicul urban și pe comercial, în timp ce pe național era doar pe trei.”
  • Mile Mile
    Păi e postac

Trimite un comentariu

sus