Skip to main content

AUDIENŢE. Miercuri, o seară cu doi lideri: Imperiul Leilor şi Hercai. iUmor, doar pe doi şi trei

 
Foto: Pro TV
Foto: Pro TV

Audienţe. La ce s-au uitat românii în seara de miercuri? Răspuns: serialul turcesc Hercai de pe Kanal D şi Imperiul Leilor de pe Pro TV. iUmor, emisiunea Antenei 1, a fost doar pe locurile doi şi trei, aseară.

Publicitate

Detalii, în continuare:

„Leii” de pe Pro TV au câştigat seara doar pe publicul tânăr, la fel ca săptămâna trecută. În ţară şi la oraşe au fost depăşiţi de serialul Hercai. Aproximativ 1,3 milioane de români au urmărit episodul de aseară din Imperiul Leilor, pe Pro TV.

De menţionat: Audienţa Pro TV-ului a scăzut după finalul emisiunii Imperiul Leilor. Postul din Pache Protopopescu era pe locul trei pe naţional şi urban pe intervalul iUmor (care a durat cu 45 de minute mai mult), dar pe publicul comercial s-a menţinut pe primul loc.

Hercai şi Kanal D au condus clasamentele pe naţional şi urban, pe intervalul „Leilor”. Mai bine de 1,5 milioane de telespectatori se uitau pe postul Dogan.

iUmor, emisiunea Antenei 1, nu a prins aşa de bine la public. S-a clasat pe trei în ţară şi la oraşe, pe intersecţia cu Imperiul leilor, iar în rândul tinerilor a fost pe doi.

CITEŞTE ŞI: AUDIENŢE. „Leii”, iUmor sau serial turcesc? Românii s-au împărţit între Pro TV, Kanal D şi Antena 1, miercuri seară. iUmor pierde primul loc la tineri

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară, pe intervalul emisiunii Imperiul Leilor (20:30-22:30):

Naţional. Românii, între Hercai şi Imperiul Leilor. Kanal D a câştigat seara cu serialul turcesc - 1.515.000 de telespectatori. Pe Pro TV erau 1.302.000 de români la "lei".

Podiumul serii l-a completat Antena 1, cu emisiunea iUmor - 1.271.000 de telespectatori.

Urban. Luptă mai strânsă pentru prima poziţie la oraşe. Kanal D a câştigat şi pe acest segment de public, cu 677.000 de telespectatori.

„Leii” de pe Pro TV au încheiat seara tot pe locul doi şi la oraşe, dar la mică distanţă cu 637.000 de privitori. Pe trei erau Antena 1 şi iUmor - 605.000 de urmăritori.

Comercial. Tinerii au ales să se uite la Imperiul Leilor. Emisiunea de pe Pro TV a câştigat detaşat pe acest segment de public, cu 355.000 de telespectatori tineri.

iUmor a stat mai bine la tineri. Antena 1 ocupa locul doi cu 287.000 de privitori, iar pe trei se clasa Kanal D - 183.000 de urmăritori.

Surpriza serii: Naţional TV. Postul TV a ocupat locul patru, cu 62.000 de privitori pe intervalul „Leilor”. Naţional TV difuza aseară un film din 2010 - „Obligat să ucidă”, cu Steve Austin.

Audienta posturilor TV miercuri, 17 martie, pe intervalul Imperiul Leilor (20:30-22:30), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 1.515.000 8.6 17.8
2 Pro TV 1.302.000 7.4 15.3
3 Antena 1 1.271.000 7.2 14.9
4 Romania TV 573.000 3.2 6.7
5 Antena 3 500.000 2.8 5.9
6 National TV 360.000 2.0 4.2
7 Happy Channel 243.000 1.4 2.9
8 Prima TV 162.000 0.9 1.9
9 Pro Cinema 156.000 0.9 1.8
10 TVR 1 121.000 0.7 1.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 17 martie, pe intervalul Imperiul Leilor (20:30-22:30), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 677.000 7.1 15.4
2 Pro TV 637.000 6.7 14.5
3 Antena 1 605.000 6.3 13.8
4 Antena 3 342.000 3.6 7.8
5 Romania TV 265.000 2.8 6.0
6 National TV 150.000 1.6 3.4
7 Happy Channel 145.000 1.5 3.3
8 DigiSport 1 84.000 0.9 1.9
9 Digi 24 78.000 0.8 1.8
10 TVR 1 68.000 0.7 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 17 martie, pe intervalul Imperiul Leilor (20:30-22:30), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 355.000 8.4 22.9
2 Antena 1 287.000 6.8 18.6
3 Kanal D 183.000 4.3 11.8
4 National TV 62.000 1.5 4.0
5 Antena 3 49.000 1.2 3.2
6 Romania TV 32.000 0.8 2.1
7 Digi 24 31.000 0.7 2.0
8 Pro Cinema 27.000 0.6 1.8
9 Happy Channel 27.000 0.6 1.7
10 DigiSport 1 27.000 0.6 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Sabina Sabina
    Andreas, am auzit că și Stiriile Pro TV va avea un studio nou.
  • aaa aaa
    Ce pretentii sa ai de la mile si Specialistu, habar nu au despre ce e ala business, cum sa prefere asa ceva, doar in Imperiul leilor se vorbeste despre lucruri mult prea complicate pentru un public care vrea doar prosteala.
  • Expertul Expertul
    Antena 1 este in coma in aceasta primavara! Duminica chefii sunt umiliti de Survivor si filmul Pro, Luni misca ceva, marti chefi sunt spulberati de Las Fierbinti, miercuri Imperiul Leilor este peste n-ai umor, joi Las Fierbinti, Profu si Survivor sterg pe jos cu Adela, Vineri, Romanii au talent macelareste Burlacul, iar sambata Survivor si filmul Pro umilesc te cunosc pe undeva. Chiar daca Imperiul Leilor n-are audiente foarte mari cred ca va urma un alt sezon, avand in vedere ca este emisiunea cu cele mai bune demografice din piata. Nu pot da aici cifre care nu sunt publice, dar puteti intreba daca aveti cunostinte prin agentii de publicitate sau televiziuni.
  • Mile Mile
    Si ce *** tot asa miroase
  • Marian Marian
    Specialistule , citeste bine ce scrie de mentionat ca dupa Lei , pro tv a fost pe 3 atat pe national cat si pe urban dar pe comercial a fost pe primul loc ce este asa greu de inteles . mile plictiseala si maimutareala a fost la voi numai polua pagina
  • Andreas Andreas
    Din toamnă, emisiuna lui Măruță și vorbește lumea or să aibe studiouri noi(decoruri noi).
  • Sabina Sabina
    Bravo Pro TV!
  • Specialistu Specialistu
    Vad ca prezentati audiente numai pe intervalul emisiunilor Pro tv, doar sa îi avantajați. Corect ar fi fost sa prezentati si pe intervalul "iumor"
  • mile mile
    tot la iumor eram la ce sa te uiti plictiseala mare la emisiunea copiata

Trimite un comentariu

sus