Audienţe. România a pierdut meciul cu Germania (0-1), dar Pro TV a câştigat rating-ul de aseară. Partida naţionalei lui Mirel Rădoi a fost urmărită de milioane de români din faţa televizoarelor. Într-o seară cu meciul de fotbal, Survivor şi Chefi la Cuţite au completat podiumul programelor TV.
Pro TV a fost pe primul loc pe toate segmentele de public, pe intervalul partidei România-Germaniei. Peste 2,3 milioane de români s-au uitat la al doilea meci al tricolorilor din campania de calificare pentru Campionatul Mondial din 2022.
Pe intervalul meciului, Pro TV s-a intersectat cu Chefi la cuţite (Antena 1) şi Survivor (Kanal D).
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară, pe intervalul meciului România-Germania (21:45-23:35):
Naţional. Peste 2,3 milioane de români i-au susţinut pe tricolori din faţa televizoarelor. Partida România-Germania a pus Pro TV pe primul loc în audienţe, la nivelul întregii ţări.
Cu cifre bune s-a menţinut Kanal D pe locul secund. Peste 2 milioane de telespectatori se uitau pe postul Dogan, la Survivor. Podiumul era completat de Antena 1 - 950.000 de privitori.
Urban. Cifre la fel de mari şi la oraşe pentru Pro TV. Aproximativ 1.241.000 de telespectatori au ales să urmărească duelul România-Germania.
Kanal D s-a clasat pe doi şi pe acest segment de public, cu 935.000 de urmăritori. Pe trei era tot Antena 1 - 616.000 de privitori.
Comercial (18-49 ani). Pro TV a dominat clasamentul şi în rândul tinerilor. 500.000 de telespectatori tineri urmăreau confruntarea dintre România şi Germania, din preliminariile Cupei Mondiale din 2022.
Următoarea staţie TV era Kanal D - 342.000 de privitori, iar podiumul era completat de Antena 1 - 290.000 de urmăritori.
Audienta posturilor TV duminică, 28 martie, pe intervalul meciului România - Germania (21:45-23:35), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.321.000 | 13.1 | 27.6 |
2 | Kanal D | 2.095.000 | 11.9 | 25.0 |
3 | Antena 1 | 950.000 | 5.4 | 11.3 |
4 | Romania TV | 518.000 | 2.9 | 6.2 |
5 | Antena 3 | 301.000 | 1.7 | 3.6 |
6 | Pro 2 | 174.000 | 1.0 | 2.1 |
7 | Prima TV | 173.000 | 1.0 | 2.1 |
8 | National TV | 108.000 | 0.6 | 1.3 |
9 | Pro Cinema | 88.000 | 0.5 | 1.0 |
10 | Film Cafe | 87.000 | 0.5 | 1.0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV duminică, 28 martie, pe intervalul meciului România - Germania (21:45-23:35), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.241.000 | 13.0 | 28.5 |
2 | Kanal D | 935.000 | 9.8 | 21.5 |
3 | Antena 1 | 616.000 | 6.4 | 14.2 |
4 | Romania TV | 240.000 | 2.5 | 5.5 |
5 | Antena 3 | 198.000 | 2.1 | 4.5 |
6 | Pro 2 | 72.000 | 0.7 | 1.6 |
7 | Diva | 69.000 | 0.7 | 1.6 |
8 | Digi 24 | 61.000 | 0.6 | 1.4 |
9 | Pro Cinema | 53.000 | 0.6 | 1.2 |
10 | Prima TV | 52.000 | 0.5 | 1.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV duminică, 28 martie, pe intervalul meciului România - Germania (21:45-23:35), pe segmentul COMERCIAL (18-49 ani):
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 500.000 | 11.9 | 31.8 |
2 | Kanal D | 342.000 | 8.1 | 21.8 |
3 | Antena 1 | 290.000 | 6.9 | 18.5 |
4 | Romania TV | 38.000 | 0.9 | 2.4 |
5 | Antena 3 | 32.000 | 0.8 | 2.0 |
6 | Pro Cinema | 30.000 | 0.7 | 1.9 |
7 | AXN | 22.000 | 0.5 | 1.4 |
8 | Digi 24 | 21.000 | 0.5 | 1.3 |
9 | National TV | 19.000 | 0.5 | 1.2 |
10 | Diva | 19.000 | 0.4 | 1.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
Comentarii