AUDIENŢE. Cu victorie şi cu multă audienţă. Aşa a debutat România în preliminariile Campionatului Mondial din 2022. Pro TV a scos cifre foarte bune şi a fost lider detaşat, cu meciul de fotbal.
Nici Kanal D, nici Antena 1 n-au reuşit să ţină piept Pro TV-ului, care a dat programele serii. Pe lângă partida de fotbal încheiată cu victoria elevilor lui Rădoi (3-2), postul din Pache Protopopescu a avut şi o seară de Las Fierbinţi. Serialul de comedie a scos cifre apropiate de cele ale meciului.
Audienţa a crescut şi mai mult după ce a început meciul.
Pe scurt, seara Pro TV-ului ar putea fi rezumată astfel:
- Cât la TV erau ştirile (19:00-20:30), pe Pro TV erau peste 1,8 milioane de privitori în medie
- Când a început Las Fierbinţi (20:30-21:30), audienţa a crescut până la o medie de 2,2 milioane de persoane în fiecare minut
- După ce a început meciul, lucrurile au stat şi mai bine: peste 2,3 milioane de persoane se adunaseră pe Pro TV în fiecare minut.
În cele trei ore şi jumătate, Survivor nu stat rău. Deşi n-a fost suficient pentru primul loc, emisiunea de pe Kanal D a adunat o medie de peste 1,7 milioane de telespectatori în fiecare minut.
Adela, serialul Antenei 1, s-a clasat pe locul trei în audienţe pe toate cele trei segmente de public (20:30-22:20).
Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară, pe intervalul România - Macedonia de Nord (21:45-23:35):
Naţional. Victorie pe teren, victorie şi în audienţe. Meciul câştigat de Naţionala de Fotbal a României a pus Pro TV pe primul loc în audienţe şi a fost urmărit de peste 2,3 milioane de oameni în fiecare minut.
Locul doi, pe intervalul meciului, a fost ocupat de Kanal D. Postul Dogan a adunat o medie de 1,6 milioane de persoane pe minut, când pe Pro TV era meciul de fotbal.
Antena 1 a fost postul de pe locul trei, cu aproape 700.000 de telespectatori adunaţi în faţa televizoarelor pe intervalul meciului.
Urban. Audienţele au fost mari şi în mediul urban, pentru Pro TV. Postul din Pache a adunat, cu meciul României, peste 1,2 milioane de persoane în fiecare minut.
Kanal D a ocupat locul secund, cu aproape 700.000 de telespectatori pe interval.
Podiumul a fost completat de Antena 1, pe intervalul meciului. Postul Intact a scos o medie de 316.000 de privitori pe minut.
Comercial 18-49. Peste jumătate de milion de tineri au urmărit victoria României. Pro TV a fost lider detaşat pe segmentul tânăr.
Următorul post clasat a fost tot Kanal D, cu cifre la jumătate. Aproximativ 285.000 de tineri erau adunaţi pe Kanal D, când la Pro TV era partida din preliminariile CM din 2022.
Antena 1 ocupat locul trei, cu 150.000 de telespectatori pe interval.
Audienta posturilor TV joi, 25 martie, pe intervalul meciului România - Macedonia de Nord (21:45-23:35), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.332.000 | 13.2 | 30.2 |
2 | Kanal D | 1.626.000 | 9.2 | 21.1 |
3 | Antena 1 | 695.000 | 3.9 | 9.0 |
4 | Romania TV | 404.000 | 2.3 | 5.2 |
5 | Antena 3 | 352.000 | 2.0 | 4.6 |
6 | National TV | 205.000 | 1.2 | 2.7 |
7 | Prima TV | 185.000 | 1.0 | 2.4 |
8 | Pro 2 | 147.000 | 0.8 | 1.9 |
9 | Happy Channel | 114.000 | 0.6 | 1.5 |
10 | Digi 24 | 111.000 | 0.6 | 1.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 25 martie, pe intervalul meciului România - Macedonia de Nord (21:45-23:35), în mediul urban URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.226.000 | 12.8 | 30.3 |
2 | Kanal D | 669.000 | 7.0 | 16.6 |
3 | Antena 1 | 316.000 | 3.3 | 7.8 |
4 | Romania TV | 262.000 | 2.7 | 6.5 |
5 | Antena 3 | 262.000 | 2.7 | 6.5 |
6 | National TV | 114.000 | 1.2 | 2.8 |
7 | Digi 24 | 85.000 | 0.9 | 2.1 |
8 | Happy Channel | 82.000 | 0.9 | 2.0 |
9 | Prima TV | 76.000 | 0.8 | 1.9 |
10 | Antena Stars | 61.000 | 0.6 | 1.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 25 martie, pe intervalul meciului România - Macedonia de Nord (21:45-23:35), pe segmentul COMERCIAL (18-49):
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 518.000 | 12.3 | 35.1 |
2 | Kanal D | 284.000 | 6.7 | 19.2 |
3 | Antena 1 | 147.000 | 3.5 | 10.0 |
4 | Romania TV | 43.000 | 1.0 | 2.9 |
5 | Antena 3 | 39.000 | 0.9 | 2.6 |
6 | Digi 24 | 29.000 | 0.7 | 1.9 |
7 | National TV | 27.000 | 0.6 | 1.8 |
8 | Prima TV | 25.000 | 0.6 | 1.7 |
9 | Antena Stars | 22.000 | 0.5 | 1.5 |
10 | Comedy Central | 17.000 | 0.4 | 1.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
sinclair hirceaga, audienta este ptr intervalul orar 21:45-23:35. Retine, de la ora 21.45 atunci cand Cristache si compania se pregateau sa iasa de pe post...asa ca nu te mai lega de ei...au pacatele lor. Dar, de data asta, nu au ”concurat” cu meciul difuzat de Pro TV !