AUDIENŢE. Debut cu audienţă. Prima ediţie a noului sezon „România, te iubesc” a pus Pro TV în topul celor mai urmărite staţii TV, ieri.
Emisiunea a fost urmărită de peste 1,3 milioane de români din toată ţara, în fiecare minut.
Pe intervalul emisiunii de reportaje, Kanal D şi Antena 1 s-au luptat pentru locul doi.
Prima ediţie din noul sezon a adus un reportaj de Cosmin Savu, „Gruparea criminală, brand de Capitală”. Jurnalistul a adunat informaţii din istoria organizaţiilor criminale din Bucureşti, din ultimii 31 ani. Reportajul a arătat cum clanurile de interlopi s-au înmulţit în Capitală, cum au corupt autoriţăţile, dar şi cum au sfidat legea şi societatea.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de ieri, pe intervalul România, te iubesc (18:00-19:00):
Naţional. Pro TV a fost lider de audienţe, duminică. Noul sezon „România, te iubesc” a debutat cu cifre bune. Peste 1,3 milioane de milioane de oameni s-au uitat, în fiecare minut, la emisiunea de reportaje.
Locul doi, pe interval, a fost ocupat de Kanal D, cu 880.000 de telespectatori pe minut. Antena 1 a completat podiumul, cu o audienţă medie de 600.000 de persoane.
Urban. Pro TV a fost lider şi la oraşe, cu România, te iubesc. A înregistrat aproape 700.000 de telespectatori în fiecare minut.
Antena 1, cu 324.000 de telespectatori, a trecut peste Kanal D, post care aduna o audienţă medie de aproximativ 316.000 de persoane.
Comercial. Tinerii au fost pe Pro TV. Aproximativ 260.000 de telespectatori tineri s-au uitat, în fiecare minut, la România, te iubesc.
Antena 1 şi Kanal D au ocupat următoarele două locuri, cu cifre aproape egale: 129.000, respectiv 128.000 de persoane.
Audienta posturilor TV duminică, 14 martie, pe intervalul România, te iubesc (18:00-19:00), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.366.000 | 7.7 | 19.3 |
2 | Kanal D | 882.000 | 5.0 | 12.5 |
3 | Antena 1 | 605.000 | 3.4 | 8.5 |
4 | Romania TV | 486.000 | 2.8 | 6.9 |
5 | Antena 3 | 397.000 | 2.2 | 5.6 |
6 | Prima TV | 235.000 | 1.3 | 3.3 |
7 | Digi 24 | 213.000 | 1.2 | 3.0 |
8 | DigiSport 1 | 176.000 | 1.0 | 2.5 |
9 | Happy Channel | 169.000 | 1.0 | 2.4 |
10 | National TV | 161.000 | 0.9 | 2.3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV duminică, 14 martie, pe intervalul România, te iubesc (18:00-19:00), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 692.000 | 7.2 | 19.0 |
2 | Antena 1 | 324.000 | 3.4 | 8.9 |
3 | Kanal D | 316.000 | 3.3 | 8.6 |
4 | Romania TV | 273.000 | 2.9 | 7.5 |
5 | Antena 3 | 252.000 | 2.6 | 6.9 |
6 | Digi 24 | 162.000 | 1.7 | 4.4 |
7 | Happy Channel | 115.000 | 1.2 | 3.1 |
8 | Prima TV | 112.000 | 1.2 | 3.1 |
9 | DigiSport 1 | 106.000 | 1.1 | 2.9 |
10 | National TV | 74.000 | 0.8 | 2.0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV duminică, 14 martie, pe intervalul România, te iubesc (18:00-19:00), pe segmentul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 261.000 | 6.2 | 21.9 |
2 | Antena 1 | 129.000 | 3.1 | 10.8 |
3 | Kanal D | 128.000 | 3.0 | 10.7 |
4 | Digi 24 | 82.000 | 2.0 | 6.9 |
5 | Happy Channel | 36.000 | 0.9 | 3.0 |
6 | Romania TV | 31.000 | 0.7 | 2.6 |
7 | Eurosport 1 | 25.000 | 0.6 | 2.1 |
8 | DigiSport 1 | 25.000 | 0.6 | 2.1 |
9 | Diva | 24.000 | 0.6 | 2.0 |
10 | Antena 3 | 24.000 | 0.6 | 2.0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii
Antenuta devastata. Pro TV dublu coemercial.
Acces Direct ? Ce anchete ? Ai uitat de serialul Vulpita si Viorel ? Nu se mai uita nimeni la ei. Cand aduci pe alde Vulpita; numai emisiune de anchete nu mai e aia...
Si ar trebui sa stim despre toate emisiunile,nu care e mai buna si mai proastă
Oricum vezi ca anchete se fac si la acces direct,uneori mai bune ca politia română(in unele cazuri ,nu mereu)
De exemplu Mireasa la ea de ce nu ati scris audiențele la ea?