Skip to main content

Surpriza de joi: Las Fierbinţi, depăşit de Survivor în ţară. Totuşi, serialul a scos cifre bune. Kanal D, lider trei ore şi jumătate

 
Surpriza de joi: Las Fierbinţi, depăşit de Survivor în ţară. Totuşi, serialul a scos cifre bune. Kanal D, lider trei ore şi jumătate

AUDIENŢE. Cifre interesante joi seară. Duelul în audienţe s-a dat între Pro TV şi Kanal D, iar supriza serii a fost că Survivor a depăşit Las Fierbinţi la nivelul întregii ţări.

Publicitate

Serialul de comedie de la Pro TV şi-a menţinut, însă, supremaţia în mediul urban şi pe segmentul tânăr. În linii mari, dinamica serii a fost următoarea:

- Pro TV a fost lider detaşat, pe toate segmentele de public, cu Ştirile de la 19:00. Când a început Las Fierbinţi a pierdut poziţia de lider la nivel naţional, în faţa Survivor.

- Pe de altă parte, Kanal D a început seara pe locul doi cu Survivor, dar a recuperat publicul mai ales după ce s-a terminat şi Las Fierbinţi.

De notat şi că Antena 1, cu serialul Adela (20:30-22:25), a ocupat locul doi în toată ţara, dar a fost pe trei la oraşe şi pe segmentul comercial.


Vezi şi cifrele de săptămâna trecută: Pro TV şi Kanal D, cele mai urmărite televiziuni joi seara. Las Fierbinţi, programul serii. Survivor a pierdut tinerii. Adela, tot pe trei


Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20:30-21:25):

1. Las Fierbinti pierde ţara

Naţional. Pro TV a pierdut, joi seara, poziţia de lider la nivel naţional, cu serialul Las Fierbinţi. De altel, este unul dintre rarele momente în care Pro TV e surclasat cu Las Fierbinţi. Cu toate acestea, cifrele producţiei au fost mari: 1,8 milioane de telespectatori din toată ţara s-au uitat în fiecare minut la Las Fierbinţi.

Pe interval, lider era Kanal D cu Survivor. Postul Dogan a atras o medie de peste 2,1 milioane de persoane în fiecare minut.

Antena 1 a completat podiumul, pe intervalul Las Fierbinţi, cu o medie de aproximativ 1,3 milioane de privitori.

Urban. Pro TV a atras mai mulţi oameni din mediul urban. A fost lider, cu Las Fierbinţi, producţie urmărită de aproape un milion de telespectatori pe minut.

Pe locul doi s-a clasat Kanal D, care a adunat o medie de 866.000 de privitori pe minut. Locul trei a aparţinut Antenei 1, cu aproape 600.000 de telespectatori.

Comercial. Tinerii au pus Pro TV pe primul loc. Las Fierbinţi a fost urmărit de 372.000 de persoane tinere, în fiecare minut. Cu puţin peste 300.000 de tineri, pe locul doi, s-a clasat Kanal D.

Antena 1 a fost al treilea post din top, pe interval, cu o medie de aproape 260.000 de telespectatori tineri.

Audienta posturilor TV joi, 18 martie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 2.161.000 12.2 23.1
2 Pro TV 1.849.000 10.5 19.8
3 Antena 1 1.339.000 7.6 14.3
4 Romania TV 455.000 2.6 4.9
5 Antena 3 414.000 2.3 4.4
6 National TV 199.000 1.1 2.1
7 Pro Cinema 192.000 1.1 2.1
8 TVR 1 146.000 0.8 1.6
9 Happy Channel 137.000 0.8 1.5
10 Digi 24 126.000 0.7 1.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 18 martie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 955.000 10.0 20.8
2 Kanal D 866.000 9.0 18.8
3 Antena 1 583.000 6.1 12.7
4 Antena 3 270.000 2.8 5.9
5 Romania TV 266.000 2.8 5.8
6 Happy Channel 96.000 1.0 2.1
7 Digi 24 91.000 0.9 2.0
8 Diva 82.000 0.9 1.8
9 National TV 81.000 0.8 1.8
10 TVR 1 72.000 0.8 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 18 martie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), pe segmentul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 372.000 8.8 24.4
2 Kanal D 305.000 7.3 20.0
3 Antena 1 258.000 6.1 16.9
4 Antena 3 40.000 1.0 2.6
5 Digi 24 37.000 0.9 2.4
6 Romania TV 27.000 0.6 1.7
7 TVR 1 25.000 0.6 1.7
8 DigiSport 1 24.000 0.6 1.6
9 Diva 23.000 0.5 1.5
10 National TV 21.000 0.5 1.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

2. Survivor, lider trei ore şi jumătate

Naţional. Kanal D a fost liderul serii, când vorbim de media celor trei ore şi jumătate de Survivor. Aproape două milioane de persoane s-au uitat, în fiecare minut, la show-ul din Dominicană.

Pe intervalul Survivor, Pro TV a fost pe doi, cu o medie de 1,2 milioane de persoane pe minut. Antena 1 a completat podiumul, cu puţin peste un milion de persoane pe interval.

Urban. Topul s-a menţinut şi în mediul urban. Kanal D a fost lider, iar Survivor a fost urmărit de peste 800.000 de oameni din mediul urban.

Pro TV a ocupat locul doi pe interval, cu peste 600.000 de persoane pe minut. De pe trei, Antena 1 a atras aproape jumătate de milion de telespectatori.

Comercial. Tinerii s-au uitat în număr mare la Survivor. Aproximativ 300.000 de persoane au fost, în medie, pe Kanal D în cele trei ore şi jumătate de emisiune.

Pro TV a ocupat locul doi, iar pe intervalul Survivor a adunat o medie de 291.000 de tineri.

Antena 1 s-a clasat pe trei, cu 200.000 de persoane pe minut.

Audienta posturilor TV joi, 18 martie, pe intervalul Survivor (20:00-23:35), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 1.980.000 11.2 23.9
2 Pro TV 1.235.000 7.0 14.9
3 Antena 1 1.025.000 5.8 12.4
4 Antena 3 482.000 2.7 5.8
5 Romania TV 470.000 2.7 5.7
6 National TV 288.000 1.6 3.5
7 Pro Cinema 152.000 0.9 1.8
8 DigiSport 1 129.000 0.7 1.6
9 TVR 1 126.000 0.7 1.5
10 Happy Channel 119.000 0.7 1.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 18 martie, pe intervalul Survivor (20:00-23:35), în mediul urban URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 811.000 8.5 19.6
2 Pro TV 617.000 6.4 14.9
3 Antena 1 465.000 4.9 11.2
4 Antena 3 321.000 3.3 7.7
5 Romania TV 256.000 2.7 6.2
6 National TV 133.000 1.4 3.2
7 Happy Channel 81.000 0.8 2.0
8 Digi 24 76.000 0.8 1.8
9 DigiSport 1 76.000 0.8 1.8
10 Diva 65.000 0.7 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 18 martie, pe intervalul Survivor (20:00-23:35), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 306.000 7.3 21.4
2 Pro TV 291.000 6.9 20.3
3 Antena 1 209.000 5.0 14.6
4 Antena 3 50.000 1.2 3.5
5 DigiSport 1 33.000 0.8 2.3
6 National TV 30.000 0.7 2.1
7 Romania TV 29.000 0.7 2.0
8 Digi 24 26.000 0.6 1.8
9 TVR 1 20.000 0.5 1.4
10 Diva 19.000 0.4 1.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Milescu Milescu
    Nu conteaza postacule. Tot rupe tot in audiente serialul. Mereu peste Fierbinti si Survivor pe comercial.
  • Popescu Popescu
    Las Fierbinți cam lasă de dorit sezonul asta, în afară de unul maxim două episoade care au fost mai reușite, restul au fost sub orice critică !
  • Specialistu Pensionar Specialistu Pensionar
    Postac fără nume esti suparat , cum să fie așa mică diferenta intre marele fierbintenii , bravo jador , plângi ha

    Postacule cap de guma, dar Antenuta ta ce face duminica cu Bucatarii ? Locul 3 comercial 2 saptamani la rand.
    Cand iti faci curaj sa comentezi pe stirile respective ?
    Plangi nu ? Hi hi hi !
  • Pensionar Specialist Pensionar Specialist
    Cum sa intre femeia aia

    Pai doar e o regie, o facatura de emisiune. Ce nu face Antenuta pentru zero si ceva audienta. Vai de Mile mile...
  • Pensionar Specialist Pensionar Specialist
    @claudiuu,omule ai probleme?unde m-ai vazut pe mine ca l-am laudat pe Jador cand a fost la Chefi la cuțite?

    Postacule cap de guma, cand ne zici de pensionarii antenisti ? Hai postacule, curaj !
    De Adelinara ce ne mai spui ?
  • Mile Mile
    Postac fără nume esti suparat , cum să fie așa mică diferenta intre marele fierbintenii , bravo jador , plângi ha
  • Mile Mile
    Cum sa intre femeia aia
  • Specialistu Specialistu
    Breaking news:Mirela Vaida a fost atacata în direct de catre o persoana,au iesit din direct oar acum dau promo-uri pe post
  • Specialistu Specialistu
    @claudiuu,omule ai probleme?unde m-ai vazut pe mine ca l-am laudat pe Jador cand a fost la Chefi la cuțite?
  • Mile Batrana Mile Batrana
    Serialul a fost lider de audiență aseară și a înregistrat, pe targetul comercial național, o medie de 11.6 puncte de audiență și 25.4% share pe segmentul de public 21-54 național, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția a doua înregistra 9.7 puncte de rating și 21.2% share. Pe targetul comercial, lucrurile au stat la fel. Serialul a înregistrat o medie de 8.8 puncte de rating și 24.4% cotă de piață, pe segmentul comercial, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 7.3 puncte de rating și 20.0% share.

    Mile postacul devastat. Plange de ciuda si de oftica !
  • Mile Prst Mile Prst
    Sa nu uitam sa mentionam ca ieri, pe toata ziua, Pro TV lider detasat pe comercial cu 22.2% share, Antenuta locul 2 cu doar 15.6%.
    Mile mile Aberantu Specialistu Putina Razvan in genunchi !
  • Mile Prst Mile Prst
    Ha ha ha antena în creștere, restul scad , surprize plăcute se intampla , adela e bun dar a fost pus burlacul de la 22.30

    Si Antenuta ta ce a facut miercuri seara cu Umorul Sec ? Nu ne zici ca a scazut Antenuta fata de saptamana trecuta ?
    Pana una alta, Antenuta iar locul 3 comercial aseara, in aproape 4 ore. Dezastru. Hi hi hi !
    Adelinara sub Profu' pe comercial. Dezastru mare !
  • claudiuu claudiuu
    Pentru Specialistu ba cap de guma cand Jador a fost la Chefi la Cutite sau la Antena Stars il laudai era bun nu ma uit nici la Survivor nici la Las Fierbini la antene nu mas uita nici daca mi-ar da varanul 100 de milioane de euro
  • Valentin Valentin
    Au mai crescut audiențele pentru serialul Adela !! Dar este interesant că audiențele sunt toate mari pe cele 3 canale (PRO TV, Kanal D, Antena 1 ) !
  • livia pila livia pila
    Cristache, Nistorescu, Buscu au fost aseara la TVR 1 plătiti degeaba, 0,6 rtg pe comercial - râd șu curcile. Te felicit, Doina Gradea! Si pe tine, si pe Dirvariu, si pe Tompea-Marxista, si pe Amza, si pe Lita, si pe toti ceilalti care ardeti prin birouri gazul degeaba. Incă o săptămâna, două. Pe urmă vă luați in mâna dosărelul si la AJOFM.

Trimite un comentariu

sus