Bergenbier are o nouă identitate vizuală din 2021. O campanie din care face parte stand-uperul Viorel Dragu (Vio), iar Bebe Cotimanis este vocea spoturilor.
Ce a schimbat Bergennbier? Ce face stand-uperul Vio în campanie?
Spotul video a fost deja lansat, iar noua imagine a Bergenbier va fi lansată şi pe pagina de Facebook a companiei de stand-uper-ul Viorel Dragu (Vio) în primele zile ale lunii aprilie (nu se ştie o dată exactă, momentan). Bebe Cotimanis este vocea din spatele ultimelor spoturi.
Muntele este noua imagine a brandului de bere. De ce s-a ales muntele?
„Pentru că muntele, ca şi momentul în care bei un Bergenbier, aduce răcorirea atât la nivel fizic, cât şi emoţional, reconectându-te astfel mai uşor cu bucuria din fiecare zi”, spun cei de la Bergenbier. Totodată, simbolul muntelului reprezintă „gustul răcoritor al berii”.
Noua identitate vizuală a fost dezvoltată în România de Bergenbier şi agenţia britanică „Taxi Studio”. De campania de comunicare locală s-au ocupat agenţiile Cohn & Jansen şi The Public Advisors.
Citeşte şi: Bergenbier are o nouă agenţie pe zona de comunicare corporate
Mihai Voicu, Director General al Bergenbier SA:
“2021 este anul în care spunem o poveste simplă, al cărei succes se bazează pe două elemente: emoţie şi consecvenţă. Noul Bergenbier înseamnă aceeaşi bere de calitate, alături de noi oportunităţi.”
VIDEO. Noul spot Bergenbier
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
Comentarii