Prima performanţă notabilă pentru platforma Disney+: a depăşit 100 de milioane de abonaţi la nivel global, la 1 an şi 4 luni de la lansare, scrie CNBC.
Cifrele pentru platforma de streaming au crescut după ce Disney a lansat o serie de filme sau seriale populare. Spre exemplu, la finalul anului 2020, Disney a câştigat mulţi abonaţi datorită filmului „Suflet” şi lansării sezonul 2 Star Wars „The Mandalorian”.
Tot în acea perioadă, Disney a anunţat că are în plan să lanseze 100 de filme şi seriale, dintre care 80% să fie disponibile pe Disney+. Printre ele se numără multe seriale Marvel.
Iniţial, reprezentaţii Disney anticipau că vor ajunge la 90 de milioane de abonaţi abia în 2024, dar aşteptările au crescut acum. Americanii se aşteptă să aibă între 230 şi 260 de milioane de abonaţi până în 2024, conform CNBC.
„Succesul enorm al Disney +, care a depăşit acum 100 de milioane de abonaţi, ne-a inspirat să fim şi mai ambiţioşi şi să creştem semnificativ investiţia noastră în dezvoltarea de conţinut de înaltă calitate”, a declarat Bob Chapek, CEO-ul Disney, potrivit CNBC.
Trimite un comentariu