Primăria Capitalei nu mai oferă bani pentru campanii de publicitate. Nicuşor Dan a stabilit proiectul de buget pe anul 2021 care urmează să fie votat de consilierii generali, scrie Libertatea.
Nicuşor Dan a precizat că banii vor fi investiţi în subvenţia la căldură, subvenţia la transport, întreţinerea Arenei Naţionale în vederea organizării EURO 2020, spitale, semaforizare inteligentă sau repararea străzilor dn oraş.
Nu se mai dau bani publici pentru campanii publicitare, statui, Catedrala Neamului sau achiziţionarea de noi autovehicule.
Proiectul de buget nu este finalizat, el urmând să fie votat în următoarea şedinţă a Primăriei.
„Este un buget prin care vrem să ieşim din delirul grandoman al fostei administraţii, un buget prin care vrem să facem lucruri concrete, nu spoială. Vrem să stopăm risipa”, a spus Nicuşor Dan, potrivit Libertatea.
Peste 5.000 de reclame cu Primăria Capitalei pe posturile TV, în mandatul Gabrielei Firea
În contradicţie cu Nicuşor Dan, Gabriela Firea, fostul primar al Capitalei, a alocat bugete record pentru reclame pe posturile TV, în 2019. Paginademedia.ro a scris pe larg despre acest subiect AICI.
Trei campanii, toate cu Primăria Capitalei în prima frază, au fost difuzate de posturile TV de peste 5.000 de ori. Peste 5.000 de reclame, mai exact 5.150, plătite de Primăria Capitalei, condusă de Gabriela Firea, pe posturile TV în doar câteva luni.
Campaniile Primăriei Capitalei au fost pe toate posturile de ştiri, plus principalele canale generaliste: Pro TV, Antena 1 şi Kanal D.
După numărul total, cele mai multe spoturi au fost difuzate de Antena 3: peste o mie, pentru toate cele trei campanii. Urmează Realitatea TV şi România TV.
Dintre marile generaliste, Antena 1 şi Kanal D au dat fiecare aproape 500 de spoturi. Pro TV a difuzat aproape 100, însă este postul cu cele mai mari tarife de publicitate.
Comentarii
Cam asta face PSD-ul asta a făcut și Robert Negoita și restul care au aruncat cu bani la televiziuni