Farmec, producător român de cosmetice, a lansat o nouă campanie în online. Cu influenceriţe şi modelul internaţional Catrinel Menghia.
Noua campanie se numeşte „Gerovital H3 Evolution Perfect Look” şi a fost dezvoltată de agenţiile The Candy Shop şi Golin.
The Candy Shop s-a ocupat de conceptul creativ „Născută sub semnul evoluţie”, care include un spot TV, în timp ce Golin a dezvoltat componentele de PR & digital. Filmările pentru spotul TV cu Catrinel Menghia au avut loc la Roma, la finalul anului trecut.
Campania a debutat cu o etapă de teasing pentru consumatori, organizată pe conturile de social media Farmec şi pe canalele a şase influenceri:
- Alina Giorgiana Neag
- Adriana Turcuman
- Raluca Luca
- Raluca Pencea
- Lorena Teodorescu
- Ana Maria Tatucu
Campania va continua cu o campanie media şi PR amplă, care cuprinde: spoturi TV, tutoriale de produs, proiecte editoriale cu publicaţii de lifestyle, testări de produs, proiecte de content dezvoltate alături de influenceri şi discuţii pe canalul de Instagram al lui Catrinel Menghia.
Echipa Farmec implicată în proiect:
- Claudia Pălăcian – Manager de Produs
- Ruxandra Macovei – Marketing Specialist
- Liliana Popa – PR Manager
- Andra Magda – Specialist Marketing Online
- Tudor David – Director Marketing
Echipa The Candy Shop implicată în proiect:
- Ioana Staver – Managing Partner
- Elena Niţu – Producător
- Oana Popescu – Account & Event Director
- Patricia Fedorenco – PR Manager, Media Relations & Script
- Nova Creations – Partener
- Bogdan Bărbulescu – Regizor
- Sebastian Coşor – VFX Director
- Adrian Câtu – Fotograf
- Andrei Băltăreţu – DOP
- Oliver Sterian – Owner
Echipa Goli implicată în proiect:
- Roxana Dibă – Head of Consumer
- Alexandra Siminiuc – PR Manager
- Alexandra Ion – Digital Manager
- Rafaela Bachios – Media Associate
- Daria Marc – Digital Associate
Comentarii