AUDIENŢE. Pro TV a recuperat publicul tânăr. După două săptămâni în care Românii au talent a dominat ţara, dar a fost sub Chefi pe publicul tânăr, aseară lucrurile s-au schimbat.
Românii au talent a fost pe prima poziţie şi pe publicul comercial, pe lângă poziţia de lider la nivelul întregii ţări şi la oraşe.
Diferenţa dintre cele două posturi, când pe Pro TV era show-ul de talent, a fost mare la nivel naţional şi în mediul urban, dar Antena 1 a ţinut aproape pe segmentul tânăr.
După ce Românii au talent a ajuns la final, postul Intact a trecut peste Pro TV pe segmentul comercial (cu ultima parte a emisiunii Chefi la Cuţite). Totuşi, chiar şi după ce emisiunea prezentată de Smiley şi Pavel Bartoş s-a terminat, tot Pro TV a fost cea mai urmărită televiziune în toată ţara şi la oraşe.
Kanal D, cu serialul turcesc Hercai, a scos cifre bune şi luni seara.
Vezi şi cifrele de săptămâna trecută: Ca lunea trecută: tinerii trag la bucătărie. Chefi la Cuţite, pe primul loc pe comercial. Pro TV, locul întâi în ţară şi la oraşe
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de ieri, pe intervalul Românii au talent (20:25-23:05):
Naţional. Peste 2,2 milioane de români s-au adunat în faţa televizoarelor pentru Românii au talent. Show-ul a pus Pro TV pe primul loc în audienţe, luni seară.
Locul doi, dar cu aproape un milion de telespectatori mai puţin, s-a clasat Antena 1. Postul Intact a adunat, pe intervalul Românii au talent, 1,4 milioane de persoane în fiecare minut.
Kanal D a fost al treilea post din top, cu aproape 1,3 milioane de români pe post, când la Pro TV era show-ul de talente.
Urban. Pro TV a fost singurul post care a reuşit să treacă de un milion de telespectatori la oraşe, cu Românii au talent.
Antena 1 a fost următorul post din top, cu 800.000 de persoane pe acelaşi interval. Podiumul a fost completat de Kanal D, cu 600.000 de privitori.
Comercial. Duelul a fost strâns pe segmentul tânăr, unde Pro TV a câştigat la mustaţă. Cu 426.000 de tineri în faţa televizoarelor, Pro TV a fost lider pe comercial.
Antena 1 i-a suflat în ceafă, cu cifre care au sărit de 400.000 de telespectatori pe interval.
Locul trei i-a aparţinut Kanal D, care a strâns la TV, pe intervalul Românii au talent, aproape 190.000 de tineri.
Audienta posturilor TV luni, 15 martie, pe intervalul Românii au talent (20:25-23:05), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.258.000 | 12.8 | 26.8 |
2 | Antena 1 | 1.437.000 | 8.1 | 17.1 |
3 | Kanal D | 1.282.000 | 7.3 | 15.2 |
4 | Romania TV | 354.000 | 2.0 | 4.2 |
5 | Antena 3 | 332.000 | 1.9 | 3.9 |
6 | Happy Channel | 235.000 | 1.3 | 2.8 |
7 | DigiSport 1 | 210.000 | 1.2 | 2.5 |
8 | Prima TV | 143.000 | 0.8 | 1.7 |
9 | National TV | 129.000 | 0.7 | 1.5 |
10 | TVR 1 | 118.000 | 0.7 | 1.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV luni, 15 martie, pe intervalul Românii au talent (20:25-23:05), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.059.000 | 11.1 | 24.1 |
2 | Antena 1 | 806.000 | 8.4 | 18.3 |
3 | Kanal D | 624.000 | 6.5 | 14.2 |
4 | Antena 3 | 221.000 | 2.3 | 5.0 |
5 | Romania TV | 204.000 | 2.1 | 4.6 |
6 | Happy Channel | 126.000 | 1.3 | 2.9 |
7 | DigiSport 1 | 124.000 | 1.3 | 2.8 |
8 | Prima TV | 85.000 | 0.9 | 1.9 |
9 | Diva | 57.000 | 0.6 | 1.3 |
10 | Realitatea Plus | 54.000 | 0.6 | 1.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV luni, 15 martie, pe intervalul Românii au talent (20:25-23:05), pe segmentul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 426.000 | 10.1 | 26.7 |
2 | Antena 1 | 403.000 | 9.6 | 25.2 |
3 | Kanal D | 188.000 | 4.5 | 11.8 |
4 | DigiSport 1 | 42.000 | 1.0 | 2.6 |
5 | Antena 3 | 39.000 | 0.9 | 2.4 |
6 | Romania TV | 38.000 | 0.9 | 2.4 |
7 | Prima TV | 32.000 | 0.8 | 2.0 |
8 | Happy Channel | 25.000 | 0.6 | 1.6 |
9 | Digi 24 | 22.000 | 0.5 | 1.4 |
10 | TNT | 21.000 | 0.5 | 1.3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii
Oare asta sa fie rezolvarea ?
Si Talentele lidere pe interval. Plangi de oftica !
Si duminica de ce nu vrei audientele pe intervalul Survivor cap de guma Putina R Aberantu ?
Fata de saptamana trecuta, Pro TV creste cu aproape 2 puncte rating comercial (de la 8.2 la 10.1); un plus de 80.000 de persoane.
Antenuta, crestere de doar 0.3 rating (de la 9.3 la 9.6); un plus de doar 14.000 de persoane.
Peste 2.2 milioane de telespectatori din întreaga țară au urmărit emisiunea, iar în minutul de maximă audiență de la 21:10, peste 2.8 milioane de români urmăreau PRO TV.
Serios ? Poate in visele voastre. Auzi, "la mustață".... Diferenta de 0.5 rating pe comercial si 23.000 de persoane.
Poate duminica a fost duel "la mustață" intre Pro TV si Antenuta. Diferenta de doar 0.1 rating comercial si 4.000 de persoane.
Te referi la Antenuta nu ? Marea emisiune a ajuns sa se umileasca. In ultimele 2 saptamanai, radeai de Pro ca e sub Bucatari pe comercial luni.
Acum, nu razi de Bucatarii tai ?
Postacule, si duminica intervalul Survivor nu vrei audientele ? Dezastru duminica seara, locul 3 comercial. Cand comentzi acolo postacule ?
Apropo, pe unde ai fost in ultimele 2 zile când Antenuța ta, a se citi Chefii si TCDU au stat prost în audiente, pe publicul comercial...