Cum pot ajunge companiile din România să îşi facă reclamă pe Tik-Tok? Reţeaua socială populară în rândul tinerilor, a semnat un parteneriat cu o companie locală, prin care brandurile îşi vor face reclamă pe Tik-tok.
Este vorba de ProductLead, o platformă care le va permite clienţilor săi să aibă acces la instrumente de marketing ale Tik Tok, cum ar fi targetarea avansată, rapoarte şi strategii de bidding.
Practic, platforma distribuie pe TikTok reclamele clienţilor, targetat şi monitorizează rezultatele obţinute. În România, TikTok lucrează şi cu Madhous Advertising, Httpool şi Thinkdigital.
Cu ajutorul platformei ProductLead, spun oficialii companiei, brandurile de pe TikTok pot să „să îşi diversifice, monitorizeze şi adapteze conţinutul promovat într-un mod creativ şi automatizat” şi să „obţină rate de conversie mai bune şi reduce anumiţi paşi manuali repetitivi, contribuind astfel la scalarea volumelor de conţinut”.
Pe lângă TikTok, ProductLead mai lucrează şi pentru Facebook şi VTEX.
Pe zona de publicitate (creaţie), TikTok lucrează în România cu Publicis. Detalii, AICI.
Mihai Bocai, CEO ProductLead:
“Suntem încântaţi să integrăm oportunităţile TikTok în oferta ProductLead. Astăzi suntem cu un pas mai aproape de scopul nostru declarat, de a completa serviciile noastre cu parteneriate strategice, ce oferă valoare adăugată.”
Jennifer Zhang, Strategic Partnership Manager, TikTok CEE declară:
"TikTok este în prezent platforma de social media cu creşterea cea mai rapidă din lume.
Strategia noastră include o dezvoltare continuă şi o colaborare eficientă cu lideri din domeniul publicităţii care inovează, creează, măsoară şi optimizează reclamele de pe TikTok.”
CITEŞTE ŞI: TikTok şi-a găsit agenţie de publicitate în România. Cu cine va colabora?
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
Trimite un comentariu