Bugetul de media al operatorului Orange va fi administrat în continuare de agenţia de media Initiative, după ce a fost organiztă o licitaţie în acest sens.
Orange lucrează cu agenţia Initiative de 18 ani. În urma unei licitaţii locale (pitch, în termenii industriei de publicitate), contul a rămas la Initiative.
Practic, Initiative, parte a Lowe Gorup, se ocupe de tot ce înseamntă activitatea de media pentru Orange, de la strategie la research, planning şi buying.
Alexandra Olteanu, Managing Director, Initiative România:
„În cei 18 ani de când lucrăm împreună, am dezvoltat şi diversificat, alături de Orange, o varietate de mixuri şi formate pentru maximizarea expunerii brandului şi atingerea obiectivelor companiei.
Aşa cum ne aşteptam, procesul de pitch a fost încă o dovadă de exigenţă şi profesionalism deplin din partea companiei şi ne bucurăm că am reuşit să prezentăm propuneri fresh, creative şi aplicate, pe măsura aşteptărilor şi cerinţelor baremului de selecţie”.
Initiative, despre pitch:
Procesul s-a desfăşurat pe o perioadă scurtă şi a cuprins două etape, de strategie, respectiv de media buying.
Etapa de strategie a cuprins provocări şi cerinţe specifice, atât în ceea ce priveşte optimizarea la nivel naţional a unui mix larg de canale media, cât şi prin stimularea creativităţii şi a gândirii out of the box a agenţiei prin configurarea unor soluţii speciale pentru atingerea unor obiective specifice de vânzări.
Pentru proba de media buying echipa Initiative a adresat două scenarii complexe, care au inclus TV, digital OOH, clasic OOH, cinema şi radio.
Trimite un comentariu