Legume şi fructe care dau o petrecere în hipermarket. Aceasta este tema noii campanii Kaufland.
Melodia „Fresh“, lansată de Kool & The Gang în 1984, este piesa esenţială a spotului campaniei de vară a lanţului de hipermarketuri Kaufland România.
Mesajul companiei, care de derulează la nivel naţional pe toate mediile de comunicare principale, este acesta: „Vara asta e atât de bine să fii FRESH”.
În două săptămâni de la publicarea pe canalul de YouTube, spotul a strâns peste 400.000 de vizionări.
Totodată, din grijă faţă de mediu, Kaufland aminteşte cumpărătorilor că cea mai bună variantă de a cântări şi transporta fructele şi legumele rămâne saculeţul reutilizabil din material textil, pentru a reduce consumul excesiv de plastic, se mai arată în comunicat.
Kaufland numără 1.350 de magazine în 8 ţări, 139.000 de angajaţi şi o reţea de 152 de magazine în România.
Spotul campaniei Kaufland
Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
in schimb ala cu smiley e jenibil.. mi-ar fi rusine sa fiu cantaret si in reclama sa foloseasca o alta piesa decat a lui smiley..
oricum in kaufland nu am mai mers de mai bine de 5 ani si nici nu voi merge vro data din cauza Andrei Gogan....