Cheil Centrade şi KUBIS semnează o nouă campanie pentru NN România, avându-l protagonist pe actorul Adrian Nartea, cunoscut pentru rolul principal din serialul Vlad.
Cheil | Centrade a gândit şi implementat o nouă campanie ATL pentru NN România, în timp ce Kubis a dezvoltat componenta online de comunicare a campaniei, ce include content video & static, personalizat, pe canalele sociale ale brandului, ale ambasadorului Adrian Nartea, dar şi alte spaţii de media digitală, anunţă reprezentanţii agenţiei.
Proiectul îl are drept protagonist pe actorul Adrian Nartea, în premieră alături de familia sa într-o campanie de comunicare de brand.
Mihai Gongu, Executive Creative Director Cheil | Centrade.
„Ne-am bucurat să conturăm alături de echipa StudioSet o poveste simplă, dar memorabilă, cu Adrian Nartea jucând chiar rolul lui Adrian Nartea, omul obişnuit şi nu vedeta de televiziune, cu observaţii pertinente despre viaţă şi importanţa de a avea alternative pe care poţi conta, atunci când ea îţi serveşte ceva ce nu ai comandat”
Ada Gheorghiu, Group Account Director Kubis:
„În digital, unde attention span-ul este foarte mic, ne-am gândit cum să transmitem cât mai clar mesajul campaniei, dar şi cele mai importante beneficii ale asigurărilor din portofoliul NN, prin execuţii şi formate cu putere mare de cut-through. Noul ambasador al brandului, actorul Adrian Nartea, aduce un plus de autenticitate şi acest lucru ne-a ajutat să comunicăm beneficii complexe şi vitale ale produsului, într-un mod cât mai relevant şi uşor de înţeles pentru clienţii actuali sau potenţiali.” concluzionează
Spoturile campaniei NN Asigurări, cu Adrian Nartea, în continuare
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Trimite un comentariu