Initiative România este noua agenţie media care, începând cu luna mai, va asigura servicii de strategie, research, planning şi media buying offline pentru Avon România, unul dintre cele mai cunoscute branduri din industria de beauty, anunţă agenţia.
Mutarea vine după ce Avon a colaborat timp de mai mulţi ani, pe partea de media, cu Starcom.
Parteneriatul s-a concretizat în urma unui pitch regional desfăşurat în 11 ţări, cu decizie locală pe fiecare piaţă. Procesul de selecţie a durat timp de patru luni şi a fost unul complex, construit pe baza unui brief cu cerinţă de generare de awareness pentru trei mari categorii din portofoliul Avon: make-up, parfumuri şi skincare.
În cadrul acestuia, echipa Initiative a primit trei probe de planning şi strategie, plus o probă de media buying.
Cristina Avram, Head of Marketing, Avon România.
„Am găsit la Initiative exact mixul pe care îl căutam pentru partenerul nostru de media: experienţă relevantă, know-how puternic, o bună înţelegere a brandului şi propuneri ambiţioase, personalizate şi adresate conform specificului şi nevoilor noastre. Suntem încântaţi de alegerea făcută şi nerăbdători să avem cât mai multe proiecte frumoase împreună. Considerăm că am ales partenerul cel mai potrivit care să ne susţină în toate demersurile şi să ne ajute să ne creştem şi mai mult vizibilitatea.”
Alexandra Olteanu, Managing Director Initiative România.
„Avon este un brand cu istorie care este prezent prin produsele sale de beauty în rutina multor femei din ţara noastră. Ne bucurăm că am fost selectaţi să fim alături de un astfel de brand cu renume şi suntem convinşi că parteneriatul nostru va avea rezultatele dorite şi că vom aduce Avon şi mai aproape de femeile din România, căci vrem să consolidăm şi să creştem vizibilitatea brandului. Mulţumim pentru încredere şi oportunitatea de a lucra cu un brand atât de îndrăgit, care face atât de multe pentru femei”
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Trimite un comentariu