Festivalul Effie, care premiază eficienţa campaniilor de publicitate, va avea anul acesta pentru prima dată doi co-preşedinţi în juriu, anunţă organizatorii.
Este vorba despre Islam Eldessouky, global Creative Director de la The Coca-Cola Company, şi Sasan Saeidi, Global Client Leader – Coca-Cola (TCCC), la agenţia Wunderman Thompson Global.
Ambii preşedinţi sunt lideri mondiali în domeniul lor de activitate, profesionişti care au zeci de ani de experienţă în marketing si comunicare. Ei întruchipează angajamentul EFFIE faţă de ideea unui parteneriat benefic între client şi agenţie, lucrând în tandem pentru atingerea unor rezultate cât mai bune, de brand şi de vânzari.
Carte de vizită
Islam Eldessouky, Global Creative Strategy Director (Hydration, Sports, Tea, & Coffee), The Coca-Cola Company, este dedicat creării de experienţe de lungă durată, pline de importanţă dar şi de rezultate.
Crede cu tărie că un fir narativ şi capacitatea de a spune o poveste sunt de fapt ceea ce permite mărcilor să pătrundă în cultură şi să devină parte din viaţa oamenilor. Islam este la conducerea strategiilor creative a unor mărci importante precum Powerade, Fuzetea, Costa, dar şi multe altele. Crede că „repetiţia e mama învăţăturii” şi consideră că Premiile Effie sunt o platformă care determină companiile şi mărcile să îşi atingă obiectivele prin valoare creativă.
„Este un privilegiu şi sunt onorat să iau parte la Effie Awards în România pentru a mă inspira, a învăţa şi pentru a mă conecta cu acest centru de excelenţă de talie mondială." spune Islam ElDessouky, The Coca-Cola Company.
Sasan Saeidi, Global Client Leader – Coca-Cola (TCCC), Wunderman Thompson Global, are o experienţă în publicitate de peste două decenii în cadrul mai multor companii, sectoare de activitate şi regiuni ale lumii.
De-a lungul timpului petrecut la Wunderman Thompson, a dezvoltat relaţii de afaceri între clientul său şi parteneri la nivel mondial în regiunile EMEA, Asiei şi Americilor. Sasan consideră că Effie este una dintre cele mai importante distincţii ale industriei, care celebrează munca ce arată rezultate clare.
“Sunt bucuros că voi vedea lucări şi poveşti briliante în timpul acestei competiţii, lucrări care construiesc branduri, care rezolvă provocări de business, lucrări care ajută la rezolvarea unor probleme comunitare sau care răspund unor nevoi profund umane. Cele mai bune lucrări trebuie celebrate şi onorate”, declară Sasan Saeidi, Wunderman Thompson Global
Cei doi co-preşedinţi vor fi prezenţi în persoană în Bucureşti la Gala Effie, pe 16 iunie, şi vor susţine şi un Effie Talk în aceeaşi zi, dimineaţa.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Trimite un comentariu