Unul dintre cei mai cunoscuţi oameni din industria media a fost promovată în grupul Publicis. Este vorba de Maria Tudor, care - din noua poziţie de la Publicis - va coordona activitatea unor agenţii din 15 pieţe din Europa! Detalii, în continuare.
Maria Tudor a fost numită Chief Operating Officer pentru regiunea Europei Centrale şi de Est. Din această poziţie, va coordona toate operaţiunile regionale ale Publicis Groupe (este vorba de 15 pieţe), care includ agenţii de media, dar şi de creaţie.
Până acum, Maria Tudor era Chief Media Officer şi Business Development Lead, ceea ce includea doar agenţiile de media.
Maria Tudor va lucra în această poziţie împreună cu Tomas Lauko (cel care a ocupat înainte funcţia, iar acum a fost la rândul lui promovat Chief Executive Officer). De altfel, Tomas Lauko este cel căruia îi va raporta din noua funcţie.
În calitate de Chief Operating Officer, Publicis Groupe ECE, Maria Tudor îi va raporta lui Tomas Lauko şi va colabora îndeaproape cu el din birourile din Bucureşti ale grupului.
În noul său rol, ea va avea reponsabilitatea de a supraveghea operaţiunile regionale ale Publicis Groupe ECE, strategia şi implementarea acesteia, dezvoltarea business-ului şi a produsului, parteneriatele şi de a conduce unele dintre cele mai ample linii de operaţiuni ale Publicis Groupe ECE, inclusiv mass-media şi conţinut.
Ce spune Maria Tudor despre numire:
„Sunt foarte mândră de ceea ce am realizat până acum şi încântată de noile responsabilităţi. Eu şi Tomas împărtăşim aceeaşi viziune şi ambiţie pentru regiunea noastră – angajamentul de a ne depăşi pe noi înşine şi de a avea impact nu doar în Grup, ci şi în industrie.
Credem că acest lucru este alimentat de încredere, atenţia pentru oameni, pasiune, inspiraţie şi un proces de învăţare constant, care leagă echipa de conducere din cele 15 pieţe din Europa Centrală şi de Est. Aşa cum spune motto-ul de pe biroul meu din sediul nostru din Bucureşti, «Excelenţa este un obicei, nu un act» – este o onoare să continui această călătorie incredibilă alături de echipa Publicis Groupe ECE”.
Avansările anunţate azi de Publicis:
- Tomas Lauko (fost Chief Operating Officer) a fost numit Chief Executive Officer, Publicis Groupe Europa Centrală şi de Est (ECE), având responsabilităţi pentru 15 pieţe din regiune.
- Maria Tudor (fost Chief Media Officer) este noul Chief Operating Officer, Publicis Groupe ECE
- Paula Sobieszek (fost Partener în Business Development Midshare) a fost desemnată Business Development Director, Publicis Groupe CEE
Maria Tudor, Carte de vizită:
Cu peste doua decenii de experienţă în industria comunicării, Maria Tudor şi-a început cariera ca inginer în informatică.
A intrat în publicitate la Saatchi & Saatchi, înainte de a lansa Zenith România în 2000. Ulterior, sub conducerea ei, Zenith a devenit cea mai bună agenţie media din România.
De-a lungul timpului a primit, printre altele, premiul de Excelenţă în Operaţiuni Media de la IAA şi Personalitatea anului în marketing şi comunicare în România.
Maria Tudor a pornit Zenith România în 2000, ca Managing Director. În 2013, când Publicis a devenit acţionar majoritar, a fost numita CEO al companiei.
Din martie 2017, Maria Tudor, CEO Zenith, cea care a pornit, practic, agenţia din România, a coordona, din poziţia de Chief Media Officer, toate operaţiunile media ale grupului Publicic One din centrul şi estul Europei (CEE). Este vorba de Zenith, Starcom, Mediavest şi Optimedia/Blue 449
Din noua poziţie de Chief Operating Officer, acoperă 15 pieţe şi toate entităţile grupului, nu numai agenţiile de media. Este vorba de Cele 15 piete sunt: Bulgaria, Cehia, Croatia, Grecia, Ungaria, Letonia, Lituania, Macedonia, Polonia, România, Serbia, Slovacia, Slovenia, Ucraina şi Rusia.
Trimite un comentariu