Skip to main content

Agenţia Mindshare vine cu o nouă identitate vizuală, schimbată la nivel global

 
Agenţia Mindshare vine cu o nouă identitate vizuală, schimbată la nivel global

Schimbare la nivel internaţional. Agenţia de media Mindshare, parte a GroupM şi WPP, anunţă trecerea la o nouă identitate vizuală, „ce susţine mai clar şi mai dinamic noua sa poziţionare - Good Growth”. 

Publicitate

Noul logo separă cele două cuvinte – „Mind” şi „Share” – şi foloseşte un font nou şi o paletă de culori împrospătată. 

Una dintre noutăţi este construirea unui logo-frame, care schimbă cuvântul „Mindshare” într-un element ce poate fi suprapus pe conţinut foto sau video. 

Cătălin Găitănaru, CEO Mindshare România

„În viaţa fiecărei companii este nevoie, din când în când, de o reîmprospătare a imaginii, dar această schimbare merge mai departe de atât şi îşi doreşte să facă şi mai clară poziţionarea Mindshare în teritoriul <<Good growth>>. E vorba despre minte (Mind), fiindcă ne ajutăm clienţii să ajungă la „minţile” oamenilor, dar şi despre a împărtăşi (to share) şi a face lucruri bune – cu şi pentru clienţii noştri, pentru colegii noştri şi pentru societate.”

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus