Skip to main content

Agenţia românească Fractal Communications, preluată de o companie internaţională

 
Echipa de management a VMLY&R România:
Mircea Pascu (CEO), Florina Voevod (CFO), Mina Ionescu (Business Unit Director), 
Bogdan Teodorescu (Creative Director), 
Alex Petrescu (Creative Director), 
Miki Crăciunescu (Strategy Director)
Echipa de management a VMLY&R România: Mircea Pascu (CEO), Florina Voevod (CFO), Mina Ionescu (Business Unit Director), Bogdan Teodorescu (Creative Director), Alex Petrescu (Creative Director), Miki Crăciunescu (Strategy Director)

Agenţia VMLY&R, ce are peste 12.000 de angajaţi în întreaga lume, a preluat Fractal Communications, agenţia locală parte din WPP.

Publicitate

Anunţul a fost făcut de reprezentanţii agenţiei VMLY&R, care are 100 de birouri în 44 de ţări.

Până în prezent, agenţia VMLY&R a derulat campanii premiate pentru clienţi ca Dell, Danone, Colgate-Palmolive, Ford, Intel, Pfizer sau Wendy’s, mai precizează sursa citată.

După această intrare pe piaţa românească, în portofoliul VMLY&R vor intra clienţii actuali ai Fractal Communications: Molson Coors, PlayStation, Pepco, Regina Maria Ponderas Academic Hospital, Spornic, Danone, Cramele Recaş, IKEA.

De altfel, anul trecut, agenţia Fractal a câştigat, în cadrul Galei Effie Awards 2021, un Silver Effie pentru BECK’S, la categoria Băuturi Alcoolice pentru campania 360, Trăieşte aşa cum simţi, se mai arată în comunicat.

Andrew Dimitriou, CEO Orientul Mijlociu şi Africa (EMEA), VMLY&R:

„Suntem mândri să lansăm VMLY&R pe o piaţă atât de interesantă. Nevoile clienţilor noştri parteneri sunt în schimbare şi prin intermediul ambelor entităţi VMLY&R şi VMLY&R Commerce putem oferi serviciile echipelor noastre pentru a crea branduri conectate. Mircea, Mina şi echipa lor au rezultate demonstrate în privinţa proiectelor inovative şi suntem bucuroşi să aducem extra tehnologie şi putere creativă în România”.

Jaime Mandelbaum, Europe CCO, VMLY&R:

“România a pus umărul la definirea creativităţii în regiune şi aştept cu nerăbdare să văd campanii pentru clienţii noştri în care brandurile sunt conectate, pornind de la moştenirea fantastică şi creativitatea bazată pe cultură şi susţinută de statistici care se află în inima VMLY&R.
 
Sunt încântat de parteneriatul creativ cu Bogdan, Alex şi echipa lor şi de work-ul creativ pe care îl vom face pentru clienţii din România”

Echipa de management a VMLY&R România îi va avea pe:

  • Mircea Pascu în calitate de Chief Executive Officer,
  • Florina Voevod, Chief Financial Officer,
  • Mina Ionescu, Business Unit Director,
  • Bogdan Teodorescu, Creative Director,
  • Alex Petrescu, Creative Director,
  • Miki Crăciunescu, Strategy Director.

Mircea Pascu, CEO VMLY&R România, VMLY&R COMMERCE:

“Fractal Communications a crescut constant şi a demonstrat prin talentul echipelor sale că are mult potenţial. Odată cu această preluare, agenţia va apăsa pedala de acceleraţie, beneficiind de puterea unei reţele de anvergura VMLY&R”

Alex Petrescu, Creative Director VMLY&R:

“Fractal a avut, încă de la început, obiectivul să devină una dintre primele digitally-led creative agencies din România.
Odată cu tranziţia la VMLY&R, această etapă va fi una accelerată. Şi va deschide noi oportunităţi pentru clienţii din portofoliu, dar şi pentru agenţie.

Noua carte de vizită confirmă work-ul din ultimii ani, dar vine şi cu o provocare nouă, una care va creşte nivelul outputului creativ. Bogdan, Jaime şi cu mine abia aşteptăm primele campanii semnate de VMLY&R România”.

Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus