Skip to main content

Insula Iubirii anunţă un record de audienţă: cea mai mare cotă de piaţă de la lansarea emisiunii pe comercial, în ediţia în care o concurentă a rupt relaţia

 
Insula Iubirii anunţă un record de audienţă: cea mai mare cotă de piaţă de la lansarea emisiunii pe comercial, în ediţia în care o concurentă a rupt relaţia

AUDIENŢĂ. Insula Iubirii anunţă un record de audienţă de la lansare emisiunii pe Antena 1. Cifra înregistrată în rândul publicului tânăr a fost adusă luni seara (5 august), în ediţia în care una dintre concurente a anunţat că rupe relaţia cu partenerul ei "ispitit".

Publicitate

Luni a fost a zecea ediţie din acest sezon, iar Antena 1 a fost pe tot intervalul de difuzare (20.30-00.15) cel mai urmărit post TV la oraşe şi pe publicul comercial al staţiei, adică 21 - 54 de ani urban. Pe aces public comercial a fost marcat şi recordul de audienţă.

Ce spune Antena 1:

"Cel mai nou episod Insula Iubirii a înregistrat record de audienţă la nivelul cotei de piaţă, încă de la lansare. Astfel, conform datelor oferite de Kantar Media, în intervalul 20.29 – 00.17, la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani, Antena 1, cu difuzarea celui de-al zecelea episod Insula Iubirii a înregistrat 6 puncte de rating şi 27.7% cotă de piaţă."

Ce înseamnă asta? Că peste un sfert dintre tinerii între 21 şi 54 de ani care aveau televizoarele deschise se uitau pe Antena 1 la Insula Iubirii. În ediţia de luni, Iustina (concurentă) a anunţat că rupe relaţia cu logodnicul ei, Cornel, "ispitit" de Loredana.

De notat poziţia bună în topul audienţelor a postului DigiSport, care aseară a transmis două meciuri din Liga 1: Unirea Slobozia-UTA Arad şi Rapid-Sepsi Sfantu Gheorghe.

Pe scurt:

La nivel naţional, Insula Iubirii a fost urmărită, în medie pe minut, de 730.000 de români în fiecare minut. A fost pe locul al doilea, după Pro TV.

La oraşe, Insula a fost prima, cu o medie de 460.000 de telespectatori, urmată de Pro TV, cu aproape 420.000.

Pe publicul comercial 21-54 de ani, la Insula iubirii s-au uitat 280.000 de telespectatori, iar pe Pro TV - 220.000.

Audienţele televiziunilor, luni, 5 august, pe intervalul emisiunii Insula Iubirii (20.30 - 00.15), la nivel NAŢIONAL

  1. Pro TV - 800.000 (4,6 rating, 16,8 share)
  2. Antena 1 - 730.000 (4,2 rating, 15,4 share)
  3. Kanal D - 370.000
  4. România TV - 325.000
  5. DigiSport 1 - 260.000
  6. Happy Channel - 200.000

Audienţele televiziunilor, luni, 5 august, pe intervalul emisiunii Insula Iubirii (20.30 - 00.15), în mediul URBAN:

  1. Antena 1 - 460.000 (4,7 rating, 17,4 share)
  2. Pro TV - 415.000 (4,2 rating, 15,7 share)
  3. Kanal D - 180.000
  4. România TV - 175.000
  5. DigiSport 1 - 160.000
  6. Antena 3 - 120.000

Audienţele televiziunilor, luni, 5 august, pe intervalul emisiunii Insula Iubirii (20.30 - 00.15), pe publicul COMERCIAL 21-54 URBAN:  

  1. Antena 1 - 280.000 (6 rating, 27,7 share)
  2. Pro TV - 220.000 (4,7 rating, 21,6 share)
  3. Kanal D - 55.000
  4. DigiSport 1 - 45.000
  5. România TV - 35.000
  6. AMC - 35.000
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

sus