AUDIENŢE. A treia semifinală SuperStar a repus Pro TV pe primul loc pe aproape toate targeturile. După ce săptămâna trecută iUmor bifa o premieră şi bătea SuperStar "pe linie", de data aceasta show-ul de pe Pro TV a fost pe primul loc şi la nivelul întregii ţări şi la oraşe.
iUmor a fost însă peste SuperStar pe publicul tânăr, cu vârste între 18 şi 49 de ani. Cu emisiunea O nouă şansă pe post (Andreea Mantea gazdă), Kanal D a fost mult în urma Pro TV şi Antena 1, în comparaţie cu serile în care prindea şi primul loc, cu serialul turcesc Doctorul minune.
A fost ultima semifinală SuperStar, filmată la Arenele Romane. Urmează patru ediţii SuperStar live, pe 1 Decembrie, pe 3, pe 10 şi pe 17 decembrie.
Înainte de cifrele intersecţiei direct SuperStar - iUmor, audienţele primelor trei semifinale.
Semifinala a doua: iUmor a fost „superstarul” serii. Show-ul de pe Antena 1 a depăşit emisiunea de pe Pro TV. România TV, cifre peste medie
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul de intersecţie SuperStar - iUmor (20:00-22:10):
Naţional. Aproape 1,2 milioane de români s-au uitat în fiecare minut la ultima semifinală SuperStar, de pe Pro TV. Pe intervalul de intersecţie, la iUmor se uitau 1,05 milioane de români.
Săptămâna trecută, iUmor bătea SuperStar la 200.000 de telespectatori distanţă.
Urban. O medie de peste 600.000 de români la oraşe pentru show-ul cu Smiley, Marius Moga, Raluka şi Carla's Dreams şi prima poziţie pentru Pro TV.
iUmor a fost pe poziţia a doua, la aproape 200.000 de telespectatori în urmă.
Kanal D, locul al treilea, s-a "văzut" mai puţin: postul turcesc avea jumătate din audienţa Pro TV, cu emisiunea O nouă şansă, cu Andreea Mantea.
Comercial. Două publicul comerciale, doi lideri. Pe publicul "clasic" comercial (18-49 de ani urban), primul loc a fost al emisiunii iUmor. Kanal D s-a uitat de departe la luptă pe acest target.
Pe noul public comercial (21-54 de ani, naţional ABCD) SuperStar a strâns mai mulţi telespectatori (şi aici, Kanal D a fost mult în urmă).
Audienta posturilor TV sâmbătă, 27 noiembrie, intervalul de intersecţie SuperStar - iUmor (20:00-22:10), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.191.000 | 6,8 | 15,6 |
2 | Antena 1 | 1.040.000 | 5,9 | 13,6 |
3 | Kanal D | 813.000 | 4,6 | 10,6 |
4 | Romania TV | 633.000 | 3,6 | 8,3 |
5 | Antena 3 | 412.000 | 2,3 | 5,4 |
6 | Pro Cinema | 237.000 | 1,3 | 3,1 |
7 | DigiSport 1 | 234.000 | 1,3 | 3,1 |
8 | TVR 1 | 187.000 | 1,1 | 2,5 |
9 | Diva | 164.000 | 0,9 | 2,1 |
10 | Realitatea Plus | 160.000 | 0,9 | 2,1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 27 noiembrie, intervalul de intersecţie SuperStar - iUmor (20:00-22:10), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 607.000 | 6,3 | 15,9 |
2 | Antena 1 | 490.000 | 5,1 | 12,9 |
3 | Romania TV | 331.000 | 3,5 | 8,7 |
4 | Kanal D | 257.000 | 2,7 | 6,7 |
5 | Antena 3 | 237.000 | 2,5 | 6,2 |
6 | DigiSport 1 | 145.000 | 1,5 | 3,8 |
7 | Diva | 122.000 | 1,3 | 3,2 |
8 | TVR 1 | 87.000 | 0,9 | 2,3 |
9 | Realitatea Plus | 78.000 | 0,8 | 2,0 |
10 | Digi 24 | 73.000 | 0,8 | 1,9 |
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 27 noiembrie, intervalul de intersecţie SuperStar - iUmor (20:00-22:10), pe segmentul COMERCIAL (18-49 urban):
COMERCIAL 18-49 | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 238.000 | 5,7 | 20,2 |
2 | Pro TV | 200.000 | 4,8 | 17,0 |
3 | Kanal D | 96.000 | 2,3 | 8,1 |
4 | Diva | 51.000 | 1,2 | 4,3 |
5 | Romania TV | 41.000 | 1,0 | 3,5 |
6 | DigiSport 1 | 36.000 | 0,9 | 3,0 |
7 | TV1000 | 35.000 | 0,8 | 3,0 |
8 | Pro Cinema | 26.000 | 0,6 | 2,2 |
9 | TVR 1 | 24.000 | 0,6 | 2,0 |
10 | Warner TV | 22.000 | 0,5 | 1,8 |
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 27 noiembrie, intervalul de intersecţie SuperStar - iUmor (20:00-22:10), pe noul COMERCIAL (21-54 naţional ABCD):
COMERCIAL 21-54 ABCD National | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 527.000 | 7,5 | 21,4 |
2 | Antena 1 | 457.000 | 6,5 | 18,6 |
3 | Kanal D | 190.000 | 2,7 | 7,7 |
4 | Romania TV | 111.000 | 1,6 | 4,5 |
5 | Pro Cinema | 85.000 | 1,2 | 3,5 |
6 | DigiSport 1 | 83.000 | 1,2 | 3,4 |
7 | Diva | 78.000 | 1,1 | 3,2 |
8 | Antena 3 | 76.000 | 1,1 | 3,1 |
9 | TVR 1 | 49.000 | 0,7 | 2,0 |
10 | TV1000 | 44.000 | 0,6 | 1,8 |
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
În mod categoric, în eșecul acestui show intervine și faptul că talent show-urile muzicale au ajuns într-un punct în care au saturat piața, dar mărturisesc că, din perspectiva mea, Superstar alături de Masked Singer sunt cele mai slab produse show-uri pe care le-am văzut vreodată pe Pro Tv. Sunt cele mai "otrăvite săgeți" trimise vreodată în brandul Pro, pe care îl zguduie din temelii.
Va fi din ce în ce mai greu pentru actualul Pro Tv să contraatace producțiile deja de succes create de Mona Segall la Antena 1, în condițiile în care toamna aceasta doar Las Fierbinți a avut constanță în rezultate. După eroarea imensă de anul trecut, când Pro Tv a programat RGT de 2 ori pe săptămâna, istoria e pe cale să se repete și anul viitor, chiar dacă ziua a doua de difuzare ar urma să fie alta decât cea de anul trecut.
În timp ce Mona Segall pregătește producții noi, câteva din celelalte producții de prime time ale Antenei vor fi preluate de producătorii plecați în acest an din Pro Tv. De exemplu, Te cunosc de undeva ar urma să fie produs de Emilia Vlad.