Skip to main content

AUDIENŢE. Sunt celebru, scoate-mă de aici, depăşit şi de Adela. Serialul de pe Antena 1, primul loc

 
AUDIENŢE. Sunt celebru, scoate-mă de aici, depăşit şi de Adela. Serialul de pe Antena 1, primul loc

AUDIENŢE. Serialul Antenei 1 a fost lider de audienţă joi seara, peste reality-show-ul Sunt celebru, scoate-mă de aici, de pe Pro TV.

Publicitate

A fost o seară în care Antena 1 a pus la bătaie serialul Adela, Pro TV a avut Las Fierbinţi şi Sunt celebru, iar Kanal D, serialul turcesc Infidelul. 

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de joi, 22 septembrie, pe intervalul serialului Adela (20-30-23.00):

NAŢIONAL. Serialul Antenei 1, aflat la ultimul sezon, a fost urmărit de peste 1,2 milioane de telespectatori din întreaga ţară, în cele două ore şi jumătate de difuzare. 

Pro TV a fost aproape, la câteva mii de persoane distanţă, 1,192 milioane de privitori media. Postul a avut pe interval serialul Las Fierbinţi, de obicei cu audienţă mai mare, iar de la 21.30 reality-show-ul Sunt celebru, scoate-mă de aici, cu audienţe slabe. 

Kanal D a avut poziţia a treia, aproape de primele două posturi, cu serialul turcesc Infidelul. 

URBAN. Serialul Adela a depăşit jumătate de milion de telespectatori în mediul urban: 540.000, media, mai exact. Pro TV, de pe locul secund, era urma urmărit de 530.000 de persoane. Iar Kanal D avea o medie de 510.000 de persoane. 

18-54 de ani URBAN. Antena 1 a fost liderul şi pe publicul comercial al postului, 18-54 de ani urban. A avut o medie de 315.000 de persoane, în timp ce pe Pro TV erau 285.000 de persoane media. 

Locul al treilea pentru Kanal D, urmărit de 140.000 de persoane. 

 

Audienţa posturilor TV joi, 22 septembrie, pe intervalul Adela (20:30-23:00), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 1.202.000 6,8 17,1
2 Pro TV 1.192.000 6,7 16,9
3 Kanal D 1.128.000 6,4 16
4 Romania TV 378.000 2,1 5,4
5 Antena 3 226.000 1,3 3,2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV joi, 22 septembrie, pe intervalul Adela (20:30-23:00), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 542.000 5,7 15,4
2 Pro TV 526.000 5,5 14,9
3 Kanal D 511.000 5,4 14,5
4 Romania TV 227.000 2,4 6,4
5 Antena 3 155.000 1,6 4,4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV joi, 22 septembrie, pe intervalul Adela (20:30-23:00), pe publicul COMERCIAL al Antenei 1 - URBAN 18-54 ani

  18-54 URBAN Persoane Rtg% Shr%
1 Antena 1 314.000 6,3 21,3
2 Pro TV 285.000 5,7 19,4
3 Kanal D 139.000 2,8 9,4
4 Digi 24 68.000 1,4 4,6
5 Romania TV 50.000 1 3,4

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Soby Soby
    @Alexandra Sachelarie, Antena 1 o să se axeze mai mult pe emisiuni cu umor și comedie, și gastronomie cu mâncare în viitor din păcate.
  • Alexandra Sachelarie Alexandra Sachelarie
    După ce Adela dispare din decembrie Antena 1 nu va mai ști ce seriale sa mai facă și poate rămâne doar la emisiuni.
  • Sabina Sabina
    Publicul Național ESOMAR ABCD 21-54 ani este cel mai relevant pentru piața media din România și din străinătate.
  • Sabina Sabina
    Și de această dată, episodul din Las Fierbinți a fost lider absolut de audiență, în intervalul orar 20:28 – 21:27. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 9.5 puncte de rating și 28.9% cotă de piață, față de locul 2 care avea doar 5.9 puncte de audiență și 17.9% share. De-a lungul difuzării, peste 1.7 milioane de români au trăit comedia la cele mai înalte cote, iar în minutul de aur, la ora 20:44, peste 2 milioane de telespectatori erau în fața televizoarelor.

Trimite un comentariu

sus