Skip to main content

AUDIENŢE. Asia Express, lider de audienţă şi cu a doua ediţie

 
AUDIENŢE. Asia Express, lider de audienţă şi cu a doua ediţie

Cea de-a doua ediţie Asia Express a fost între programele favorite de publicul de acasă. Postul Antena 1 a fost liderul serii de luni, la oraşe şi pe publicul comercial, cu a doua ediţie a reality-show-ului filmat în Asia.

Publicitate

Postul a avut, la nivel naţional. peste 860.000 de telespectatori, într-o seară în care Pro TV a pus la bătaie o reluare din Las Fierbinţi şi flmul Misiune Imposibila.  

În minutul de aur, Antena 1 a avut 1,1 milioane de telespectatori din întreaga ţară. 

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele serii de luni, pe intervalul Asia Express, ediţia a doua: 

NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, Antena 1 a avut poziţia a doua, cu o medie de 867.000 de telespectatori la nivel naţional. Liderul pe interval a fost Pro TV, cu puţin peste un milion de telespectatori. Postul a pus la bătaie o reluare din las Fierbinţi, urmată de filmul Misiune Imposibilă. 

Locul al treilea a fost al Kanal D, care aseară avea o medie de 580.000 de telespectatori. 

URBAN. Antena 1 a fost lider la oraşe, anunţă postul de televiziune. „La oraşe, emisiunea a fost prima opţiune a telespectatorilor, cu 5.9 puncte de rating şi 18.1% cotă de piaţă, Pro TV situându-se pe locul secund, cu 5.2 puncte de rating şi 15.9 % cotă de piaţă.”, au menţionat reprezentanţii televiziunii într-un comunicat de presă.

Mai exact, Antena 1 a avut o medie de 582.000 de privitori în cele peste trei ore de emisiune. Pro TV a fost aproape, cu o medie de 515.000 de privitori. 

COMERCIAL URBAN 21-54 de ani. Asia Express a pus Antena 1 pe prima poziţie şi pe publicul comercial de la oraşe cu vârste între 21 şi 54 de ani. 

„Cea de-a doua ediţie a reality show-ului a obţinut, pe tronsonul publicului comercial cu vârsta cuprinsă între 21 şi 54 de ani, o audienţă medie de 6.4 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 24.2%, în timp ce următorul clasat, Pro Tv, înregistra 5.6 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 21%”, spune postul. Mai exact, televiziunea a avut o medie de aproape 300.000 de telespectatori. Pro TV a avut poziţia secundă, cu o medie de aproape 260.000 de telespectatori. 

FOTO. Asia Express, ediţia a doua

Audienţa posturilor TV de luni, 2 septembrie, pe intervalul Asia Express (20.30 - 00.00), la nivel NAŢIONAL:

  1. Pro TV - 1.055.000 (6 rating, 19,1 share)
     
  2. Antena 1 - 867.000 (5 rating, 15,7 share)
     
  3. Kanal D - 581.000 
     
  4. DigiSport 1 - 324.000
     
  5. Romania TV - 315.000
     
  6. Antena 3 CNN - 223.000

Audienţa posturilor TV de luni, 2 septembrie, pe intervalul Asia Express (20.30 - 00.00), în mediul URBAN:

  1. Antena 1 - 582.000 (5,9 rating, 18 share)
     
  2. Pro TV - 515.000 (5,2 rating, 15,9 share)
     
  3. Kanal D - 321.000 
     
  4. Digi Sport - 218.000
     
  5. Romania TV - 190.000
     
  6. Antena 3 CNN - 135.000

Audienţa posturilor TV de luni, 2 septembrie, pe intervalul Asia Express (20.30 - 00.00), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 de ani:

  1. Antena 1 - 295.000 (6,4 rating, 24,6 share)
     
  2. Pro TV - 257.000 (5,6 rating, 21 share)
     
  3. Kanal D - 84.000 
     
  4. Digi Sport 1 - 67.000
     
  5. Film Cafe - 41.000
     
  6. Romania TV - 36.000

 

 

Audienţa posturilor TV de luni, 2 septembrie, pe intervalul Asia Express (20.30 - 00.00), la nivel NAŢIONAL:

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

sus