AUDIENŢE. Cum s-a descurcat Antena 1 cu Asia Express în seara de duminică? A câştigat la oraşe şi pe publicul tânăr, iar în ţară a fost la egalitate cu filmele de pe Pro TV.
Detalii, în continuare:
Pro TV a fost cel mai urmărit post în ţară şi la oraşe cu primul film al serii - „Transporter - Moştenirea”, cu Ed Skrein şi Ray Stevenson. Antena 1 era pe primul loc doar pe publicul comercial de la oraşe (18-49).
Situaţia s-a schimbat pe intervalul celui de-al doilea film, „Self/less: Transfer de viaţă”, când Antena 1 a preluat şefia pe toate segmentele de public.
Pe intervalul Asia Express, Pro TV şi Antena 1 erau la egalitate în ţară, iar pe urban şi comercial s-a impus Antena 1.
De menţionat: Pro TV a fost pe primul loc şi pe noul public comercial naţional (21-54), pe intervalul filmului „Transporter - Moştenirea” şi pe intervalul Asia Express.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul Asia Express (20:00-23:40):
NAŢIONAL. Situaţie echilibrată în ţară. Pro TV şi Antena 1 erau la egalitate, pe intervalul Asia Express. Pro TV a avut, însă, 7.000 de telespectatori în plus.
Cifrele sunt următoarele: 1.250.000 de telespectatori pentru Pro TV şi 1.243.000 pentru Antena 1.
La mică distanţă pe locul trei se clasa Kanal D, cu 1.233.000 de privitori. Postul Dogan difuza Roata Norocului şi 40 de întrebări cu Denise Rifai, aseară.
URBAN. Situaţia diferită la oraşe. Antena 1 se distanţa de Pro TV şi câştiga pe acest segment de public, cu 784.000 de telespectatori.
Filmele de pe Pro TV aveau o medie de 618.000 de privitori. Pe trei se clasa Kanal D, cu 506.000 de urmăritori.
COMERCIAL. Tinerii de la oraşe au ales să urmărească Asia Express. Antena 1 avea 366.000 de telespectatori pe intervalul show-ului produs de Mona Segall.
Pro TV, în schimb, a câştigat pe noul public comercial naţional (21-54), cu 649.000 de privitori pe minut.
Audienta posturilor TV duminică, 24 octombrie, pe intervalul emisiunii Asia Express (20:00-23:40), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.250.000 | 7,1 | 16,3 |
2 | Antena 1 | 1.243.000 | 7,1 | 16,2 |
3 | Kanal D | 1.233.000 | 7,0 | 16,1 |
4 | Romania TV | 646.000 | 3,7 | 8,4 |
5 | Antena 3 | 300.000 | 1,7 | 3,9 |
6 | Prima TV | 268.000 | 1,5 | 3,5 |
7 | TVR 1 | 201.000 | 1,1 | 2,6 |
8 | Realitatea Plus | 174.000 | 1,0 | 2,3 |
9 | DigiSport 1 | 145.000 | 0,8 | 1,9 |
10 | National TV | 123.000 | 0,7 | 1,6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV duminică, 24 octombrie, pe intervalul emisiunii Asia Express (20:00-23:40), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 784.000 | 8,2 | 19,4 |
2 | Pro TV | 618.000 | 6,5 | 15,3 |
3 | Kanal D | 506.000 | 5,3 | 12,5 |
4 | Romania TV | 348.000 | 3,6 | 8,6 |
5 | Antena 3 | 215.000 | 2,2 | 5,3 |
6 | Realitatea Plus | 115.000 | 1,2 | 2,9 |
7 | DigiSport 1 | 88.000 | 0,9 | 2,2 |
8 | Prima TV | 87.000 | 0,9 | 2,2 |
9 | Digi 24 | 81.000 | 0,8 | 2,0 |
10 | TVR 1 | 74.000 | 0,8 | 1,8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV duminică, 24 octombrie, pe intervalul emisiunii Asia Express (20:00-23:40), la nivel COMERCIAL (18-49 Urban):
COMERCIAL (18-49 Urban) | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 366.000 | 8,8 | 26,3 |
2 | Pro TV | 272.000 | 6,5 | 19,6 |
3 | Kanal D | 147.000 | 3,5 | 10,6 |
4 | Romania TV | 58.000 | 1,4 | 4,1 |
5 | DigiSport 1 | 35.000 | 0,8 | 2,5 |
6 | Prima TV | 33.000 | 0,8 | 2,4 |
7 | Digi 24 | 30.000 | 0,7 | 2,2 |
8 | Antena 3 | 26.000 | 0,6 | 1,9 |
9 | National TV | 21.000 | 0,5 | 1,5 |
10 | Pro Cinema | 17.000 | 0,4 | 1,2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV duminică, 24 octombrie, pe intervalul emisiunii Asia Express (20:00-23:40), la nivel COMERCIAL (21-54 National):
COMERCIAL (21-54 National) | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 649.000 | 9,4 | 25,5 |
2 | Antena 1 | 576.000 | 8,3 | 22,6 |
3 | Kanal D | 260.000 | 3,7 | 10,2 |
4 | Romania TV | 113.000 | 1,6 | 4,4 |
5 | Prima TV | 60.000 | 0,9 | 2,4 |
6 | Digi 24 | 51.000 | 0,7 | 2,0 |
7 | DigiSport 1 | 49.000 | 0,7 | 1,9 |
8 | Antena 3 | 44.000 | 0,6 | 1,7 |
9 | National TV | 42.000 | 0,6 | 1,7 |
10 | Pro Cinema | 36.000 | 0,5 | 1,4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
Comentarii
Kanal D va face Exatlon și este în negocieri pentru The Voice.
"Singura Casa" este o emisiune pentru Halloween. De prin anii 96-97-98 Pro -ul nu a mai făcut o asemenea emisiune. Dar a ales și un nume cu subînțeles la seria de filme pierduta în favoarea Antenei 1.