Skip to main content

AUDIENŢE. Asia Express, primul loc doar la tineri. A fost sub Pro TV în ţară şi la oraşe. Cifrele serii de marţi

 
Adriana Trandafir şi Maria Speranţa în Asia Express. Foto: Antena 1
Adriana Trandafir şi Maria Speranţa în Asia Express. Foto: Antena 1

AUDIENŢE. Cum s-a descurcat Asia Express în seara de marţi? Bine pe intervalul tinerilor din mediul urban, unde a obţinut primul loc. Show-ul Antenei a fost, însă, sub Pro TV în ţară şi la oraşe.

Publicitate

Detalii, în continuare:

- Pro TV a condus autoritar audienţele în prima parte a serii de marţi, când a difuzat serialul Las Fierbinţi. Peste 2 milioane de români au urmărit producţia cu Bobiţă, Celetano sau Firicel. Pro TV avea cifre duble faţă de concurenţă, pe toate segmentele de public.

- Situaţia s-a schimbat când a început „Căsătoriţi pe nevăzute”. Pe intervalul dating show-ului, Pro TV era pe trei la nivel naţional şi pe doi la oraşe şi pe publicul comercial. Lider în ţară pe intervalul „Căsătoriţi pe năvuzte” a fost Kanal D, care difuza serialul turcesc „Doctorul minune”.

- Asia Express a început seara pe doi şi trei, apoi a condus audienţele la oraşe şi pe publicul tânăr pe intervalul „Căsătoriţi pe nevăzute”. Pe intervalul propriu, însă, show-ul Antenei 1 a câştigat doar pe publicul comercial de la oraşe, la fel ca în seara de luni.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul Asia Express (20:25-00:00):

Naţional. A patra ediţie consecutivă din Asia Express a adus audienţe mai mici pentru Antena 1, la nivel naţional. Aproximativ 887.000 de români au urmărit ediţia de marţi seara. Sunt cele mai mici cifre din ultimele zile, iar Antena 1 era doar pe locul trei.

Primul loc a fost adjudecat de Pro TV, care avea peste 1,2 milioane de telespectatori pe intervalul Asia Express.

A doua televiziune din top a fost Kanal D, cu 927.000 de privitori pe minut.

Urban. La oraşe s-a descurcat ceva mai bine show-ul Antenei 1. Asia Express, emisiunea prezentată de Irina Fodor, plasa Antena 1 pe locul secund în topul televiziunilor, cu 560.000 de telespectatori.

Pro TV a câştigat bătălia cifrelor şi la oraşe, cu 612.000 de privitori. Podiumul era completat de Kanal D, cu 466.000 de urmăritori.

Comercial. Tinerii de la oraşe au urmărit în număr mare Asia Express, iar Antena 1 a depăşit Pro TV-ul.

Nu s-a întâmplat la fel pe noul comercial naţional (21-54), acolo unde Pro TV a mai bifat un succes, iar Antena 1 se clasa pe locul secund.

Audienta posturilor TV marţi, 21 septembrie, pe intervalul emisiunii Asia Express (20:25-00:00), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 1.205.000 6,8 18,6
2 Kanal D 927.000 5,3 14,3
3 Antena 1 887.000 5,0 13,7
4 Romania TV 384.000 2,2 5,9
5 Antena 3 309.000 1,8 4,8
6 Realitatea Plus 202.000 1,1 3,1
7 DigiSport 1 187.000 1,1 2,9
8 Happy Channel 163.000 0,9 2,5
9 Prima TV 153.000 0,9 2,4
10 Antena Stars 153.000 0,9 2,4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 21 septembrie, pe intervalul emisiunii Asia Express (20:25-00:00), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 612.000 6,4 17,6
2 Antena 1 560.000 5,8 16,1
3 Kanal D 466.000 4,9 13,4
4 Romania TV 219.000 2,3 6,3
5 Antena 3 196.000 2,0 5,6
6 DigiSport 1 129.000 1,4 3,7
7 Realitatea Plus 99.000 1,0 2,9
8 Happy Channel 91.000 1,0 2,6
9 Antena Stars 72.000 0,8 2,1
10 Diva 71.000 0,7 2,0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 21 septembrie, pe intervalul emisiunii Asia Express (20:25-00:00), la nivel COMERCIAL (18-49 Urban):

  COMERCIAL (18-49 Urban) Persoane Rtg % Share
1 Antena 1 288.000 6,9 24,1
2 Pro TV 259.000 6,2 21,6
3 Kanal D 145.000 3,5 12,2
4 DigiSport 1 44.000 1,0 3,7
5 Antena 3 26.000 0,6 2,2
6 Prima TV 24.000 0,6 2,0
7 Romania TV 24.000 0,6 2,0
8 TNT 23.000 0,5 1,9
9 Comedy Central 22.000 0,5 1,8
10 Antena Stars 20.000 0,5 1,7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 21 septembrie, pe intervalul emisiunii Asia Express (20:25-00:00), la nivel COMERCIAL (21-54 National):

  COMERCIAL (21-54 National) Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 496.000 7,1 22,9
2 Antena 1 430.000 6,2 19,9
3 Kanal D 266.000 3,8 12,3
4 DigiSport 1 69.000 1,0 3,2
5 Antena 3 63.000 0,9 2,9
6 Romania TV 59.000 0,9 2,7
7 Pro Cinema 48.000 0,7 2,2
8 Prima TV 45.000 0,7 2,1
9 Realitatea Plus 44.000 0,6 2,0
10 TVR 1 42.000 0,6 1,9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Nelutier Nelutier
    Antena pro TV 3 0

    Si Pro Antenuta 7 0 toata vara. Plangi !
  • Răzvan Răzvan
    Sa nu mai lungeasca emisiunea pana la 00:00 ,lumea mai pleaca la treaba a doua zi, eu rezist pana la ora 22:00
  • Dragos Dragos
    Bogdy1947, deja esti obositor cu acelasi comentariu. E, uite ca pentru o televiziune conteaza cifrele de audienta, iar acest serial poate sa ajunga si la 100 de sezoane, daca va produce in continuare audienta si bani. Te oftici? Zicea cineva zilele trecute: De unde stii ca serialul are glume proaste? Inseamna ca-l urmaresti, deci ajuti si tu sa aiba audienta.
  • Bogdy1947 Bogdy1947
    Normal, pentru ca doar cei de la tara mai pot sa rada la ce se intampla in Las Fierbinti. Ma repet, din sezonul 7 nu a mai fost nimic amuzant in Las Fierbinti, aceleasi glume sterile repetate de 30 de ori, deja nu mai are farmec ca Geanina sa pozeze in fetita prostuta cand are 30 de ani, sau Aspirina in femeie fatala la 55 de ani, etc. Ca are audiente mari, e normal, doar este un produs pentru mass market, dar se vede ca tinerii deja nu mai gasesc nimic amuzant in Las Fierbinti, ei sunt obisnuiti cu varietate, nu mai pot sa rada la ceva repetat over and over again.
  • Iuli Iuli
    Tot așa să o ducă Antena 1 dacă nu își dau seama că fac o greșeală ducând emisiunea până la miezul nopții.
    Intervalul orar scurt: audiențe mari
    Dacă emisiunea este până la 23:00, ei pot difuza “jurnal de Asia Express”
  • Gogu Gogu
    Pe noul public comercial 21-54 de unde ii bine bănuțul tot protv e pe primul loc asa că și-au atins obiectivul sa învingă asia Express si luni si marți si probabil si azi miercuri osa reușească.
  • ddd ddd
    dacă se mai trage mult de formatul ăsta ca număr de ore dar și ca număr de zile de difuzare pe TV se va consuma prea repede Plus că este un pic mai slab față de sezonul trecut mai ales în ce privește concurenții unii chiar nu sunt pentru așa ceva

    puteau totuși acoperi cu altceva acel tronson 23 poate un film un serial
  • Mile Mile
    E ceva sa tina 4 ore și sa fie lideri , pensionari psd la postaci , ce zic de asta , ce programe proaste la ei
  • Mile Mile
    Antena pro TV 3 0
  • D D
    Poate dacă ar dura doar 3 ore ar fi cifre mai mari. A1, așa simt și eu. Sunt bune audiențele, dar sub așteptări
  • dalien dalien
    Cu episoade de 4 ore, 4 zile pe saptamana (saptamana asta au fost chiar 5 episoade)... e destul de mult timp de investit intr-o emisiune pentru un telespectator obisnuit (nu un super fan, care isi doreste sa vada cat mai mult). Emisiunea e mult mai usor de urmarit pe net, unde poti sa mai dai skip la ce nu te intereseaza si sa sari peste extrem de multele reclame.
    Asia sezonul 3, cu episoade la fel de lalaite, a fost ajutata foarte tare de cast si de context, toata lumea era inchisa in casa si nu prea avea la ce sa se uite.
    Emisiunea este in continuare un tur de forta, mai ales ca a fost facuta in pandemie (desi pana acum probele nu au fost la fel de interesante ca in sezoanele trecute). Dar pentru ca Antena trage de episoade si le vrea super lungi si diluate, se mai pierd telespectatorii de ocazie. Iar Pro TV oricum are cu ce tine piept Asiei toamna asta. Si Vlad, si Casatoriti pe nevazute si Visuri la cheie sunt produse foarte bune, mult mai compacte, deci lupta va fi stransa.
  • A 1 A 1
    Am (doar) eu impresia ca cifrele de audiență sunt bune însă sunt sub asteptarile celor de la A 1...
  • Flag Flag
    Slabe audiențe și nu avem scuze ca e urat afara lumea a stat in case
  • Flag Flag
    Crede ca are norocul kanalului D cu Survivor dar copia nu are noroc! Am văzut in prima ediție o proba exact ca la Survivor cu aruncat o funie pe o țeava… copy/paste!
  • Adi Adi
    Când ți-e fomică si tragi de un program 4 ore, devine o ciorbă reâncălzită. Cât să se uite cineva la unii care aleargă cu rucsac în spate??? 4 ore???

Trimite un comentariu

sus