AUDIENŢE. Cum s-a descurcat Asia Express în seara de marţi? Bine pe intervalul tinerilor din mediul urban, unde a obţinut primul loc. Show-ul Antenei a fost, însă, sub Pro TV în ţară şi la oraşe.
Detalii, în continuare:
- Pro TV a condus autoritar audienţele în prima parte a serii de marţi, când a difuzat serialul Las Fierbinţi. Peste 2 milioane de români au urmărit producţia cu Bobiţă, Celetano sau Firicel. Pro TV avea cifre duble faţă de concurenţă, pe toate segmentele de public.
- Situaţia s-a schimbat când a început „Căsătoriţi pe nevăzute”. Pe intervalul dating show-ului, Pro TV era pe trei la nivel naţional şi pe doi la oraşe şi pe publicul comercial. Lider în ţară pe intervalul „Căsătoriţi pe năvuzte” a fost Kanal D, care difuza serialul turcesc „Doctorul minune”.
- Asia Express a început seara pe doi şi trei, apoi a condus audienţele la oraşe şi pe publicul tânăr pe intervalul „Căsătoriţi pe nevăzute”. Pe intervalul propriu, însă, show-ul Antenei 1 a câştigat doar pe publicul comercial de la oraşe, la fel ca în seara de luni.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul Asia Express (20:25-00:00):
Naţional. A patra ediţie consecutivă din Asia Express a adus audienţe mai mici pentru Antena 1, la nivel naţional. Aproximativ 887.000 de români au urmărit ediţia de marţi seara. Sunt cele mai mici cifre din ultimele zile, iar Antena 1 era doar pe locul trei.
Primul loc a fost adjudecat de Pro TV, care avea peste 1,2 milioane de telespectatori pe intervalul Asia Express.
A doua televiziune din top a fost Kanal D, cu 927.000 de privitori pe minut.
Urban. La oraşe s-a descurcat ceva mai bine show-ul Antenei 1. Asia Express, emisiunea prezentată de Irina Fodor, plasa Antena 1 pe locul secund în topul televiziunilor, cu 560.000 de telespectatori.
Pro TV a câştigat bătălia cifrelor şi la oraşe, cu 612.000 de privitori. Podiumul era completat de Kanal D, cu 466.000 de urmăritori.
Comercial. Tinerii de la oraşe au urmărit în număr mare Asia Express, iar Antena 1 a depăşit Pro TV-ul.
Nu s-a întâmplat la fel pe noul comercial naţional (21-54), acolo unde Pro TV a mai bifat un succes, iar Antena 1 se clasa pe locul secund.
Audienta posturilor TV marţi, 21 septembrie, pe intervalul emisiunii Asia Express (20:25-00:00), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.205.000 | 6,8 | 18,6 |
2 | Kanal D | 927.000 | 5,3 | 14,3 |
3 | Antena 1 | 887.000 | 5,0 | 13,7 |
4 | Romania TV | 384.000 | 2,2 | 5,9 |
5 | Antena 3 | 309.000 | 1,8 | 4,8 |
6 | Realitatea Plus | 202.000 | 1,1 | 3,1 |
7 | DigiSport 1 | 187.000 | 1,1 | 2,9 |
8 | Happy Channel | 163.000 | 0,9 | 2,5 |
9 | Prima TV | 153.000 | 0,9 | 2,4 |
10 | Antena Stars | 153.000 | 0,9 | 2,4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 21 septembrie, pe intervalul emisiunii Asia Express (20:25-00:00), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 612.000 | 6,4 | 17,6 |
2 | Antena 1 | 560.000 | 5,8 | 16,1 |
3 | Kanal D | 466.000 | 4,9 | 13,4 |
4 | Romania TV | 219.000 | 2,3 | 6,3 |
5 | Antena 3 | 196.000 | 2,0 | 5,6 |
6 | DigiSport 1 | 129.000 | 1,4 | 3,7 |
7 | Realitatea Plus | 99.000 | 1,0 | 2,9 |
8 | Happy Channel | 91.000 | 1,0 | 2,6 |
9 | Antena Stars | 72.000 | 0,8 | 2,1 |
10 | Diva | 71.000 | 0,7 | 2,0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 21 septembrie, pe intervalul emisiunii Asia Express (20:25-00:00), la nivel COMERCIAL (18-49 Urban):
COMERCIAL (18-49 Urban) | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 288.000 | 6,9 | 24,1 |
2 | Pro TV | 259.000 | 6,2 | 21,6 |
3 | Kanal D | 145.000 | 3,5 | 12,2 |
4 | DigiSport 1 | 44.000 | 1,0 | 3,7 |
5 | Antena 3 | 26.000 | 0,6 | 2,2 |
6 | Prima TV | 24.000 | 0,6 | 2,0 |
7 | Romania TV | 24.000 | 0,6 | 2,0 |
8 | TNT | 23.000 | 0,5 | 1,9 |
9 | Comedy Central | 22.000 | 0,5 | 1,8 |
10 | Antena Stars | 20.000 | 0,5 | 1,7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 21 septembrie, pe intervalul emisiunii Asia Express (20:25-00:00), la nivel COMERCIAL (21-54 National):
COMERCIAL (21-54 National) | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 496.000 | 7,1 | 22,9 |
2 | Antena 1 | 430.000 | 6,2 | 19,9 |
3 | Kanal D | 266.000 | 3,8 | 12,3 |
4 | DigiSport 1 | 69.000 | 1,0 | 3,2 |
5 | Antena 3 | 63.000 | 0,9 | 2,9 |
6 | Romania TV | 59.000 | 0,9 | 2,7 |
7 | Pro Cinema | 48.000 | 0,7 | 2,2 |
8 | Prima TV | 45.000 | 0,7 | 2,1 |
9 | Realitatea Plus | 44.000 | 0,6 | 2,0 |
10 | TVR 1 | 42.000 | 0,6 | 1,9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
Si Pro Antenuta 7 0 toata vara. Plangi !