Skip to main content

AUDIENŢE. Batem palma, batem şi Antena 1. Primul loc pentru prima ediţie a emisiunii cu Cosmin Seleşi, pusă în locul lui Cabral

 
AUDIENŢE. Batem palma, batem şi Antena 1. Primul loc pentru prima ediţie a emisiunii cu Cosmin Seleşi, pusă în locul lui Cabral

AUDIENŢE. Primul loc pentru prima ediţie a emisiunii Batem Palma cu Cosmin Seleşi, pusă în locul lui Cabral.

Publicitate

Concursul de pe Pro TV a fost prima opţiune pe intervalul de difuzare, la distanţă de locul al doilea, ocupat de Antena 1.

Batem Palma a fost difuzat între 18.00 şi 19.00, acolo unde era înainte Ce spun românii, cu Cabral. Antena 1 a avut ieri Preţul cel bun, emisiune prezentată de Liviu Vârciu şi Andrei Ştefănescu.

Audienţele:

NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, s-au uitat la emisiunea Batem Palma peste 1,1 milioane de români în fiecare minut. Pe locul al doilea, Antena 1 avea pe post 720.000 de români.

URBAN. Audienţă de aproape jumătate de milion de telespectatori la oraşe pentru prima emisiune a lui Cosmin Seleşi în locul lui Cabral. Antena 1, pe locul al doilea, a fost la aproape 200.000 de telespectatori în urmă.

COMERCIAL. Şi pe publicul comercial, Batem Palma a fost pe primul loc: aproape 210.000 de telespectatori între 21 şi 54 de ani din mediul urban.

Audienţa Pro TV cu Batem Palma a fost dublă pe segmentul comercial, faţă de Antena 1.

Citeşte şi: Prima poziţie a lui Cabral după lansarea emisiunii Batem palma cu Cosmin Seleşi

Audienţa posturilor TV luni, 12 decembrie, pe intervalul Batem Palma (18:00-19:00), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.105.000 6.2 17.9
2 Antena 1 719.000 4.1 11.7
3 Kanal D 579.000 3.3 9.4
4 Romania TV 379.000 2.1 6.1
5 Antena Stars 302.000 1.7 4.9
6 DigiSport 1 272.000 1.5 4.4
7 Happy Channel 262.000 1.5 4.2
8 Antena 3 CNN 251.000 1.4 4.1
9 Prima TV 188.000 1.1 3.1
10 Realitatea Plus 154.000 0.9 2.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV luni, 12 decembrie, pe intervalul Batem Palma (18:00-19:00), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 489.000 5.1 16.1
2 Antena 1 309.000 3.2 10.2
3 Kanal D 194.000 2 6.4
4 Romania TV 189.000 2 6.2
5 Antena 3 CNN 158.000 1.7 5.2
6 DigiSport 1 149.000 1.6 4.9
7 Happy Channel 147.000 1.5 4.8
8 Prima TV 119.000 1.2 3.9
9 Digi 24 107.000 1.1 3.5
10 Antena Stars 93.000 1 3.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV luni, 12 decembrie, pe intervalul Batem Palma (18:00-19:00), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 ani

  COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 206.000 4.4 20
2 Antena 1 107.000 2.3 10.4
3 Prima TV 65.000 1.4 6.2
4 Kanal D 63.000 1.3 6.1
5 Cartoon Network 49.000 1 4.7
6 Digi 24 46.000 1 4.5
7 DigiSport 1 41.000 0.9 3.9
8 Romania TV 40.000 0.8 3.8
9 Antena Stars 37.000 0.8 3.6
10 Happy Channel 27.000 0.6 2.6

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

sus