Skip to main content

Anglia - SUA, partida care a ţinut piept Vocii României. Prima dată când TVR 1 se bate vinerea "parte în parte" cu Pro TV

 
Foto: FIFA
Foto: FIFA

Anglia - SUA sau prima "bătălie" dintre TVR 1 şi Vocea României din care postul public iese cu capul sus: locul 2. În mod normal, vinerea TVR 1 cu greu prindea un loc în primele 10 televiziuni până să înceapă mondialul!

Publicitate

Meciul de la Mondialul din Qatar a ţinut piept show-ului Vocea României de pe Pro TV. A reuşit, pe două segmente de public - la oraşe şi pe comercial -, să fie pe locul al doilea, peste Kanal D şi peste Antena 1. O performanţă, ţinând cânt că au fost săptămâni când TVR 1 nici măcar nu era în Top 10 pe aceste targeturi. 

Câţi români s-au uitat la meciurile date vineri de TVR1? Să le luăm pe rând.

Paginademedia.ro prezintă audienţele meciurilor de Cupa Mondială din 25 noiembrie: 

1. Ţara Galilor - Iran. Cifre modeste, lider pe un segment 

Dat la prânz, meciul a avut o audienţă modestă în comparaţie cu celelalte partide ale zilei, dar mare faţă de ratingul mediu al TVR.

S-au uitat la meci 315.000 de români, adică locul patru pentru TVR 1 la nivelul întregii ţări. La oraşe, postul public a fost pe primul loc, cu 200.000 de telespectatori.

Puţini tineri la prânz la TV: 70.000 la meci şi locul al treilea pentru TVR 1, dar foarte aproape de primele două (Antena 1 şi Kanal D au avut doar câteva mii în faţa TVR 1). De notat locul patru pe comercial la prânz pentru Pro TV, cu cifre aproape la jumătate. 

2. Quatar - Senegal: cifrele încep să crească, primul loc pe două segmente

La ora 15.00 audienţele încep să crească. Şi locul în top e mult mai bun.

Pe naţional, 465.000 de români şi locul doi pentru TVR 1, după Antena 1. La oraşe, cu 300.000 de telespectatori, TVR 1 este pe prima poziţie cu partida.

Pe publicul comercial, TVR 1 împarte primul loc cu Antena 1: fix 110.000 de telespectatori între 21 şi 54 de ani de la oraşe au ambele staţii. 

3. Olanda - Ecuador: niciun loc 1 pentru TVR

Audienţa meciului e mai mare decât a primelor două (750.000), dar şi concurenţa e mai puternică la ora 18.00. Aşa că Olanda - Ecuador ţine TVR 1 pe locul al treilea, după Pro TV (1,1 milioane) şi Antena 1 (peste un milion).

Tot pe locul trei este meciul şi la oraşe (445.000), însă mult, mult mai strâns: TVR 1 e practic la egalitate cu Antena 1, doar o mie de telespectatori are în plus postul Intact.

TVR 1 a recuperat pe publicul comercial, unde, cu 220.000 de telespectatori, a fost pe locul al doilea, după Pro TV (la 40.000 distanţă).

4. Anglia - SUA, meciul care s-a luptat cu Vocea

După cifre, partida a fost meciul zilei. Dar a fost mai mult decât atât: a fost meciul care a repus TVR 1 în topurile de audienţă vineri seara, când Pro TV difuzează Vocea României. Practic, până la Campionatul Mondial, TVR 1 nu exista vinerea.

S-au uitat la meci 780.000 de români, adică locul al treilea pentru TVR 1, după Vocea României (1,2 milioane pe Pro TV) şi serialul turcesc Infidelul, de pe Kanal D (950.000).

TVR 1 a stat însă foarte bine la oraşe şi pe publicul comercial 21-54 de ani urban. Adică:

O medie de 520.000 de telespectatori la Anglia - SUA pe TVR 1 (primul era Pro TV, cu 670.000). Locul al doilea pentru postul public, peste Kanal D şi Antena 1.

Un public comercial foarte, foarte aproape de Vocea României: 280.000 de telespectatori la TVR 1, la doar 16.000 în urma Pro TV. Pe acest target, TVR 1 rareori prindea şi primele zece locuri înainte. 

Vezi audienţele tuturor partidelor de la Camionatul Mondial din Qatar 2022, pe măsură se se desfăşoară, AICI.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

sus