Toate televiziunile au audienţe în scădere, de vară, însă Dan Negru merge contra curentului. Miercuri seară a depăşit pragul de un milion de telespectatori, în medie, pe intervalul Jocul cuvintelor.
Chiar dacă tendinţa verii este că mai puţini oameni stau pe TV, Dan Negru a reuşit cumva să-şi crească publicul.
De la puţin peste 700.000 de telespectatori - media ediţiei de debut a quiz show-ului Jocul cuvintelor din 20 aprilie, acum, la două luni distanţă, Dan Negru a ieşit pe plus cu 300.000. Adică suficienţi cât să treacă pragul de un milion, media la nivel naţional, înregistrată miercuri seară.
Citeşte AICI un articol detaliat cu audienţele de debut ale emisiunii Jocul cuvintelor
Însă liderul de necontestat al serii rămâne Las Fierbinţi, serialul de comedie reuşind să ia „aurul“ la toate targeturile de audienţă: naţional, urban şi comercial.
Ce a făcut Nea Mărin? Cu cifre la jumate, obţine „bronzul“ pe podiumul audienţelor.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele serii de miercuri, 29 iunie, pe intervalul Las Fierbinţi (Pro TV, 20.30-21.30) şi Jocul cuvintelor (Kanal D, 22:30-24:00):
NAŢIONAL. Majoritatea românilor care au petrecut seara de miercuri în faţa televizoarelor au ales Las Fierbinţi. Serialul de comedie de la Pro TV a fost urmărit de puţin peste 1,4 milioane de telespectatori.
Kanal D a ţinut aproape, ocupând poziţia secundă cu cei 1.147.000 de fani ai serialului turcesc cu Zuleyha.
Nea Mărin nu a avut cifre prea mari pe intervalul Las Fierbinţi, fiind urmărit de 353.000 de români. Adică o audienţă de patru ori mai mică faţă de serialul de la Pro TV.
De notat că, pe intervalul ei integral, s-au uitat la emisiunea Poftiţi pe la noi aproape 600.000 de români, în medie. Aşadar, cifrele au mai crescut după ce s-a terminat Las Fierbinţi.
URBAN. Las Fierbinţi a ţinut capul de afiş şi la oraşe. Serialul Pro a fost urmărit de 778.000 de orăşeni.
Zuleyha a avut cu aproape 120.000 de telespectatori în minus, Kanal D calificându-se al doilea în topul audienţelor urbane.
Însă Nea Mărin n-a reuşit să ia nici măcar bronzul pe acest segment de public. Antena 1 s-a clasat pe locul cinci, cu 174.000 de orăşeni, fiind după posturile de ştiri România TV (184.000) şi Antena 3 (176.000).
Comercial Urban 21-54 de ani. Pro TV şi-a menţinut poziţia de lider şi pe publicul comercial. Las Fierbinţi a fost urmărit de 357.000 de tineri de la oraşe, cifre de două ori mai mari faţă de următoarea clasată.
Zuleyha a avut, pe intervalul serialului de la Pro TV, 161.000 de privitori din acest target.
Nea Mărin a reuşit să obţină din nou „bronzul“, însă cu cifre de aproape şase ori mai mici faţă de Las Fierbinţi.
Audienţa posturilor TV de miercuri, 29 iunie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.407.000 | 8.0 | 24.4 |
2 | Kanal D | 1.147.000 | 6.5 | 19.9 |
3 | Antena 1 | 353.000 | 2.0 | 6.1 |
4 | Antena 3 | 300.000 | 1.7 | 5.2 |
5 | Romania TV | 296.000 | 1.7 | 5.1 |
6 | Happy Channel | 246.000 | 1.4 | 4.3 |
7 | Antena Stars | 186.000 | 1.1 | 3.2 |
8 | Digi 24 | 118.000 | 0.7 | 2.1 |
9 | TVR 1 | 115.000 | 0.7 | 2.0 |
10 | Eurosport 1 | 106.000 | 0.6 | 1.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de miercuri, 29 iunie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 778.000 | 8.2 | 24.2 |
2 | Kanal D | 559.000 | 5.9 | 17.4 |
3 | Romania TV | 184.000 | 1.9 | 5.7 |
4 | Antena 3 | 176.000 | 1.9 | 5.5 |
5 | Antena 1 | 174.000 | 1.8 | 5.4 |
6 | Happy Channel | 148.000 | 1.6 | 4.6 |
7 | Antena Stars | 125.000 | 1.3 | 3.9 |
8 | Eurosport 1 | 85.000 | 0.9 | 2.6 |
9 | National TV | 78.000 | 0.8 | 2.4 |
10 | AXN | 66.000 | 0.7 | 2.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de miercuri, 29 iunie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 de ani:
URBAN 21-54 ani | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 357.000 | 7.5 | 30.6 |
2 | Kanal D | 161.000 | 3.4 | 13.8 |
3 | Antena 1 | 66.000 | 1.4 | 5.6 |
4 | Antena Stars | 40.000 | 0.8 | 3.4 |
5 | Antena 3 | 37.000 | 0.8 | 3.2 |
6 | AXN | 32.000 | 0.7 | 2.8 |
7 | Eurosport 1 | 29.000 | 0.6 | 2.5 |
8 | Diva | 28.000 | 0.6 | 2.4 |
9 | National TV | 28.000 | 0.6 | 2.4 |
10 | Digi 24 | 28.000 | 0.6 | 2.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Dan Negru, peste Pro TV şi Antena 1, în ţară şi la oraşe
NAŢIONAL. Jocul cuvintelor a depăşit pragul de un milion de telespectatori, în medie. Cu aceste cifre, Kanal D a luat „aurul“ în bătălia audienţelor.
Pro TV a ocupat poziţia secundă, însă cu cifre aproape la jumate. Se pare că Dan Negru a fost peste Jennifer Aniston şi Adam Sandler, care au jucat în comedia Nevastă de împrumut, difuzată de Pro TV după Las Fierbinţi. În jur de 625.000 de români s-au uitat la filmul de pe Pro.
Antena 1 şi-a asigurat poziţia trei, cu 584.000 de români care s-au uitat la programele sale, pe intervalul lui Negru. Televiziunea Intact a difuzat ultima parte din Nea Mărin, ştirile de noapte şi apoi o comedie cu Cameron Diaz (Cealaltă femeie).
URBAN. Dan Negru a fost primul şi la oraşe. Jocul cuvintelor de la Kanal D a avut 524.000 de privitori la oraşe, cu mai bine de 100.000 faţă de Pro TV.
Filmul serii de la Pro TV, cu Jennifer Aniston şi Adam Sandler, a fost urmărit de puţin peste 400.000 de români.
Iar Antena 1 şi-a menţinut locul trei, însă cu cifre la jumate faţă de Kanal D. În jur de 236.000 de telespectatori au ales programale sale.
Comercial Urban 21-54 de ani. Cu un minus de peste 60.000 de telespectatori, Dan Negru a ratat primul loc pe publicul comercial.
De data aceasta, Pro TV s-a clasat primul, având 263.000 de tineri de la oraşe.
Dan Negru a bifat 200.000 pe acest interval, iar Antena 1 -118.000.
Audienţa posturilor TV de miercuri, 29 iunie, pe intervalul Jocul cuvintelor (22:30-24:00), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 1.001.000 | 5.7 | 19.6 |
2 | Pro TV | 625.000 | 3.6 | 12.2 |
3 | Antena 1 | 584.000 | 3.3 | 11.4 |
4 | Romania TV | 352.000 | 2.0 | 6.9 |
5 | Antena 3 | 321.000 | 1.8 | 6.3 |
6 | Prima TV | 190.000 | 1.1 | 3.7 |
7 | National TV | 119.000 | 0.7 | 2.3 |
8 | Happy Channel | 118.000 | 0.7 | 2.3 |
9 | Antena Stars | 110.000 | 0.6 | 2.2 |
10 | Film Cafe | 77.000 | 0.4 | 1.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de miercuri, 29 iunie, pe intervalul Jocul cuvintelor (22:30-24:00), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 524.000 | 5.5 | 19.1 |
2 | Pro TV | 404.000 | 4.3 | 14.8 |
3 | Antena 1 | 236.000 | 2.5 | 8.6 |
4 | Romania TV | 196.000 | 2.1 | 7.2 |
5 | Antena 3 | 171.000 | 1.8 | 6.2 |
6 | Prima TV | 72.000 | 0.8 | 2.6 |
7 | Happy Channel | 70.000 | 0.7 | 2.5 |
8 | National TV | 53.000 | 0.6 | 1.9 |
9 | Pro Cinema | 52.000 | 0.5 | 1.9 |
10 | Antena Stars | 49.000 | 0.5 | 1.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de miercuri, 29 iunie, pe intervalul Jocul cuvintelor (22:30-24:00), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 de ani:
URBAN 21-54 ani | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 263.000 | 5.6 | 22.7 |
2 | Kanal D | 200.000 | 4.2 | 17.3 |
3 | Antena 1 | 118.000 | 2.5 | 10.2 |
4 | Romania TV | 49.000 | 1.0 | 4.2 |
5 | Antena 3 | 46.000 | 1.0 | 4.0 |
6 | Digi 24 | 33.000 | 0.7 | 2.8 |
7 | Prima TV | 24.000 | 0.5 | 2.1 |
8 | Happy Channel | 23.000 | 0.5 | 2.0 |
9 | Comedy Central | 22.000 | 0.5 | 1.9 |
10 | Antena Stars | 22.000 | 0.5 | 1.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Mai bine Las Fierbinti postacule. Nu Marinica Zero sau Umor Sec.