O seară de duminică cu de toate pentru toţi. Film de comedie la Pro TV, emisiune cu stand-uperi la Antena 1 şi game show la Kanal D. Ce au ales românii?
Cele mai mari cifre de audienţă le-a avut emisiunea Roata Norocului de la Kanal D.
Aproape un milion de români s-au uitat la game show-ul prezentat de Bursucu şi Ana-Maria Barnoschi.
Ce a mai fost pe TV duminică seara?
Pro TV a difuzat Dolittle, un film de comedie, versiunea cu Robert Downey Jr., iar Antena 1 a dat o nouă ediţie Stand-up Revolution, cu Vio (Viorel Dragu), Costel Bojog, Dan Badea şi Teo (Claudiu Teohari).
Care au fost cifrele de audienţă?
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele serii de duminică, 24 iulie:
Dolittle (Pro TV, 20.00-22.00)
Dolittle (2020) a avut un scor „little“ duminică seara. Aproape 800.000 de români s-au uitat la filmul de comedie cu Robert Downey Jr. în rol principal. Cu aceste cifre „mici“, Pro TV a fost pe locul doi în ţară, fiind depăşit de Kanal D, care a difuzat o nouă ediţie a emisiunii Roata Norocului.
La oraşe, însă, Pro TV şi-a luat revanşa, reuşind să ocupe poziţia de lider, cu puţin peste 400.000 de privitori. Kanal D a fost pe doi, la foarte mică distanţă, iar Antena 1 pe trei.
Dolittle a câştigat şi publicul comercial, cu puţin peste 200.000 de telespectatori tineri de la oraşe.
Mumia revine (Pro TV, 22.00 - 24.30)
Cu al doilea film al serii, Pro TV a mai pierdut din public (aproape 150.000 de telespectatori), reuşind să fie lider de audienţă doar în rândul tinerilor de la oraşe.
Aşadar, aproape 650.000 de români s-au uitat la Mumia revine, un film de aventuri cu Brendan Fraser în rol principal. Cu aceste cifre, Pro TV a fost pe locul doi, fiind depăşit de Kanal D, care a avut, în medie, 25.000 de privitori în plus.
Locul trei a fost ocupat de Digi Sport 1, care a difuzat duminică trei meciuri de fotbal, Antena 1 prinzând abia locul patru.
În clasamentul audienţelor pe oraşe Pro TV s-a clasat din nou pe locul doi, cu 315.000 de telespectatori, fiind depăşit de Digi Sport 1, lider pe acest segment şi care a avut 10.000 de privitori în plus.
Kanal D a fost pe trei, iar Antena 1 pe patru, la oraşe.
Totuşi, Mumia a fost lider pe publicul comercial, având 212.000 telespectatori tineri de la oraşe, cifre aproape duble faţă de Antena 1 (123.000) şi Kanal D (89.000). De notat că Digi Sport 1 a fost pe doi, cu 140.000 de privitori.
Stand-up Revolution (Antena 1, 20.00 - 22.30)
Stand-up Revolution n-a putut “să se ridice“ de pe locurile doi-trei în clasamentul audienţelor.
În ţară, show-ul cu stand-uperi de la Antena 1 a fost urmărit de aproape jumătate de milion de români, ocupându locul trei în top. În acelaşi timp, filmul de comedie de la Pro TV a avut 300.000 de telespectatori în plus, iar Roata Norocului de la Kanal D a avut cifre duble.
Stand-up Revolution şi-a păstrat poziţia în clasament şi la oraşe, unde a avut puţin peste 300.000 de telespectatori. Kanal D a fost din nou pe primul loc, iar Pro TV pe doi, ambele având aproape 100.000 de telespectatori în plus.
Doar pe publicul comercial Stand-up Revolution s-a ridicat pe doi, cu 150.000 de tineri de la oraşe care au stat pe Antena 1. Pro TV a fost pe primul loc, cu aproape 70.000 mai mulţi privitori, iar Kanal D - locul patru, cu puţin peste 100.000. Locul trei a fost ocupat de Digi Sport 1.
Roata Norocului (Kanal D, 20.00 - 22.30)
Roata Norocului s-a învârtit cu noroc pentru Kanal D. Postul de televiziune a fost lider de audienţă în ţară şi la oraşe, peste Pro TV şi Antena 1.
Aproape un milion de români s-au uitat la emisiunea prezentată de Bursucu şi Ana-Maria Barnoschi, din care puţin peste 400.000 au fost de la oraşe.
La nivelul întregii ţări, Pro TV a fost pe doi, cu aproape 800.000 de telespectatori, iar Antena 1 pe trei, cu aproape jumătate de milion.
Pe publicul comercial Roata Norocului n-a mai fost la fel de norocoasă. Cu puţin peste 100.000 de privitori tineri de la oraşe, Kanal D a trecut de pe prima poziţie în clasament pe a patra, după Pro TV (219.000), Antena 1 (151.000) şi Digi Sport 1 (129.000).
Audienţa posturilor TV duminică, 24 iulie, pe intervalul 20:30-22.30, la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 998 | 5.6 | 16.5 |
2 | Pro TV | 789 | 4.5 | 13.0 |
3 | Antena 1 | 499 | 2.8 | 8.2 |
4 | DigiSport 1 | 484 | 2.7 | 8.0 |
5 | Happy Channel | 363 | 2.0 | 6.0 |
6 | Romania TV | 347 | 2.0 | 5.7 |
7 | TVR 1 | 282 | 1.6 | 4.7 |
8 | Antena 3 | 240 | 1.4 | 4.0 |
9 | Prima TV | 183 | 1.0 | 3.0 |
10 | Realitatea Plus | 114 | 0.6 | 1.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV duminică, 24 iulie, pe intervalul 20:30-22.30, în mediul URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 412.000 | 4.3 | 13.0 |
2 | Pro TV | 391.000 | 4.1 | 12.3 |
3 | Antena 1 | 322.000 | 3.4 | 10.1 |
4 | DigiSport 1 | 298.000 | 3.1 | 9.4 |
5 | Romania TV | 192.000 | 2.0 | 6.1 |
6 | Happy Channel | 182.000 | 1.9 | 5.7 |
7 | Antena 3 | 162.000 | 1.7 | 5.1 |
8 | TVR 1 | 87.000 | 0.9 | 2.7 |
9 | Realitatea Plus | 71.000 | 0.7 | 2.2 |
10 | Prima TV | 69.000 | 0.7 | 2.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV duminică, 24 iulie, pe intervalul 20:30-22.30, pe publicul COMERCIAL-URBAN 21-54 ani
URBAN 21-54 ani | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 219.000 | 4.6 | 19.0 |
2 | Antena 1 | 151.000 | 3.2 | 13.1 |
3 | DigiSport 1 | 129.000 | 2.7 | 11.2 |
4 | Kanal D | 108.000 | 2.3 | 9.3 |
5 | Prima TV | 42.000 | 0.9 | 3.7 |
6 | Antena 3 | 35.000 | 0.7 | 3.1 |
7 | Romania TV | 33.000 | 0.7 | 2.9 |
8 | Happy Channel | 30.000 | 0.6 | 2.6 |
9 | TVR 1 | 20.000 | 0.4 | 1.7 |
10 | Antena Stars | 18.000 | 0.4 | 1.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
Comentarii