Victorie pe linie joi seara. FCSB şi Universitatea Craiova au câştigat meciurile de fotbal, fiecare pe terenul ei. Dar şi televiziunile au avut audienţe bune. Care sunt cifrele?
Meciul cu FCSB transmis pe Pro TV a fost cel mai urmărit program de la televizor joi seara.
Aproape 1,3 milioane de români au stat pe meciul FCSB-Saburtalo (Georgia), începând cu ora 20.30. Partida s-a încheiat cu scorul de 4-2, ceea ce înseamnă că FCSB s-a calificat în etapa următoare.
Simultan, pe Digi Sport 1 şi pe Prima Sport 1 a fost meciul celor de la Universitatea Craiova contra echipei Vllaznia din Albania, încheiat cu scor 3-0 pentru olteni.
Fiind transmise în acelaşi timp, românii n-au avut de ales decât să se împartă între cele două partide.
Care au fost cifrele de audienţă? Şi ce alternative la meciuri au avut telespectatorii?
Audienţe FCSB-Saburtalo vs. Audienţe Universitatea Craiova -Vllaznia
Meciul din Conference League al celor de la FCSB a fost cel mai urmărit program de pe TV.
Aproape 1,3 milioane de români au ales să se uite la FCSB-Saburtalo, în timp ce partida Universitatea Craiova -Vllaznia a avut un public pe sfert la nivelul întregii ţări (aproape 330.000 de suporteri în total, din care cei mai mulţi au fost pe Digi Sport 1 - 260.000).
FCSB a învins în topul audienţelor şi la oraşe. Meciul de pe Pro TV a fost pe primul loc în clasament, fiind urmărit de aproape 630.000 de orăşeni, în timp ce Digi Sport 1 a ieşit pe locul cinci cu cei 150.000 de suporteri ai echipei Universitatea Craiova.
Victorie pentru FCSB şi pe publicul comercial.
Echipa a avut cel mai bun scor şi pe acest target de audienţă. Aproximativ 300.000 de tineri orăşeni au urmărit meciul la televizor. Adică cifre de şase ori mai mari faţă de cele înscrise de postul Digi Sport 1 care a transmis partida Universităţii Craiova.
Totuşi Digi Sport 1 a ocupat un loc patru în clasament pe acest segment de audienţă, având cifre peste media sa obişnuită.
Ce alternative au avut românii la meciuri?
Kanal D a dat noi episoade din serialul turcesc Zuleyha, iar Antena 1 - o ediţie special iUmor Celebrity. Câţi români au ales altceva în afară de meci?
Zuleyha a învins umorul românesc, astfel că serialul turcesc a avut un public apropiat de cel al FCSB.
Kanal D s-a clasat pe locul doi, cu peste 1,2 milioane de telespectatori, iar Antena 1 pe trei, ediţia specială iUmor având cu o jumătate de milion de privitori în minus (o audienţă de 760.000 de persoane pe intervalul meciurilor).
Ordinea în clasament s-a păstrat pe toate targeturile de audienţă: Pro TV pe primul loc, urmat de Kanal D şi Antena 1.
În tabele vedeţi cifrele detaliate pe intervalul celor două meciuri.
Audienţa posturilor TV joi, 28 iulie, pe intervalul meciurilor transmise între orele 20:30-22.30, la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.288.000 | 7.3 | 20.0 |
2 | Kanal D | 1.220.000 | 6.9 | 18.9 |
3 | Antena 1 | 759.000 | 4.3 | 11.8 |
4 | Romania TV | 296.000 | 1.7 | 4.6 |
5 | DigiSport 1 | 260.000 | 1.5 | 4.0 |
6 | Antena 3 | 242.000 | 1.4 | 3.8 |
7 | Happy Channel | 139.000 | 0.8 | 2.1 |
8 | Prima TV | 137.000 | 0.8 | 2.1 |
9 | TVR 1 | 129.000 | 0.7 | 2.0 |
10 | Pro Cinema | 117.000 | 0.7 | 1.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV joi, 28 iulie, pe intervalul meciurilor transmise între orele 20:30-22.30, în mediul URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 628.000 | 6.6 | 18.9 |
2 | Kanal D | 560.000 | 5.9 | 16.9 |
3 | Antena 1 | 380.000 | 4.0 | 11.5 |
4 | Romania TV | 186.000 | 2.0 | 5.6 |
5 | DigiSport 1 | 147.000 | 1.6 | 4.4 |
6 | Antena 3 | 138.000 | 1.5 | 4.2 |
7 | Prima TV | 85.000 | 0.9 | 2.6 |
8 | TVR 1 | 74.000 | 0.8 | 2.2 |
9 | Happy Channel | 74.000 | 0.8 | 2.2 |
10 | Digi 24 | 58.000 | 0.6 | 1.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV joi, 28 iulie, pe intervalul meciurilor transmise între orele 20:30-22.30, pe publicul COMERCIAL-URBAN 21-54 ani
URBAN 21-54 ani | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 296.000 | 6.3 | 24.4 |
2 | Kanal D | 161.000 | 3.4 | 13.2 |
3 | Antena 1 | 157.000 | 3.3 | 12.9 |
4 | DigiSport 1 | 51.000 | 1.1 | 4.2 |
5 | Prima TV | 37.000 | 0.8 | 3.1 |
6 | Romania TV | 33.000 | 0.7 | 2.7 |
7 | TVR 1 | 33.000 | 0.7 | 2.7 |
8 | Digi 24 | 31.000 | 0.7 | 2.5 |
9 | Pro Cinema | 30.000 | 0.6 | 2.4 |
10 | Antena 3 | 26.000 | 0.6 | 2.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro