AUDIENŢE. Noul serial turcesc de la Kanal D începe să prindă la public. Al doilea episod s-a văzut bine în ţară, marţi seara.
Kanal D s-a clasat pe primul loc la nivel naţional, cu episodul doi din telenovela turcească Fiica Ambasadorului.
Totuşi, deşi a depăşit Pro TV şi Antena 1 în ţară, Kanal D a coborât pe trei în mediul urban şi pe segmentul tânăr. Se intersecta cu filmul Comoara Naţională 2 (dat de Pro TV) şi cu Nea Mărin, de la Antena 1.
Ce audienţe a scos? Detalii, în continuare:
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul Fiica Ambasadorului (20:00-22:50):
Naţional. Aproape 1,6 milioane de telespectatori s-au uitat, în fiecare minut, la noul serial de la Kanal D. Fiica Ambasadorului au pus postul Dogan pe primul loc în topul celor mai urmărite posturi la nivel naţional, aseară.
Antena 1, cu 1,5 milioane de persoane, a fost următorul post clasat pe interval. Podiumul a fost completat de Pro TV, staţie care număra 1,3 milioane de oameni în fiecare minut.
Urban. Clasamentul s-a răsturnat la oraşe, unde Kanal D a coborât pe trei, iar Pro TV a trecut pe primul loc. Serialul turcesc de la Kanal D a fost urmărit, în medie, de peste 650.000 de persoane pe minut.
De pe primul loc pe interval, Pro TV avea o medie de 740.000 de persoane. Antena 1 a rămas pe doi, cu 700.000 de oameni.
Comercial. Kanal D s-a clasat pe trei şi când vorbim de segmentul de public comercial, al celor cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani. Aproape 150.000 de oameni urmăreau episodul doi din Fiica Ambasadorului.
Pe acelaşi interval, primele două locuri erau ocupate, la diferenţă mică, de Pro TV (cu 350.000 de persoane) şi Antena 1 (cu 325.000 de telespectatori) pe minut.
Audienta posturilor TV marţi, 4 ianuarie, pe intervalul Fiica Ambasadorului (20:00-22:50), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 1.597.000 | 9.1 | 19.6 |
2 | Antena 1 | 1.541.000 | 8.8 | 19.0 |
3 | Pro TV | 1.360.000 | 7.7 | 16.7 |
4 | Romania TV | 467.000 | 2.7 | 5.7 |
5 | Antena 3 | 326.000 | 1.9 | 4.0 |
6 | Happy Channel | 259.000 | 1.5 | 3.2 |
7 | TVR 1 | 171.000 | 1.0 | 2.1 |
8 | Realitatea Plus | 123.000 | 0.7 | 1.5 |
9 | National TV | 122.000 | 0.7 | 1.5 |
10 | Antena Stars | 118.000 | 0.7 | 1.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 4 ianuarie, pe intervalul Fiica Ambasadorului (20:00-22:50), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 739.000 | 7.8 | 18.2 |
2 | Antena 1 | 707.000 | 7.4 | 17.4 |
3 | Kanal D | 654.000 | 6.9 | 16.1 |
4 | Romania TV | 255.000 | 2.7 | 6.3 |
5 | Antena 3 | 207.000 | 2.2 | 5.1 |
6 | Happy Channel | 126.000 | 1.3 | 3.1 |
7 | TVR 1 | 88.000 | 0.9 | 2.2 |
8 | National TV | 75.000 | 0.8 | 1.8 |
9 | Realitatea Plus | 60.000 | 0.6 | 1.5 |
10 | Pro Cinema | 59.000 | 0.6 | 1.5 |
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
Audienta posturilor TV marţi, 4 ianuarie, pe intervalul Fiica Ambasadorului (20:00-22:50), pe segmentul COMERCIAL (18-49 urban):
COMERCIAL 18-49 | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 354.000 | 8.6 | 27.2 |
2 | Antena 1 | 325.000 | 7.9 | 25.0 |
3 | Kanal D | 145.000 | 3.5 | 11.2 |
4 | TVR 1 | 35.000 | 0.8 | 2.7 |
5 | Romania TV | 32.000 | 0.8 | 2.5 |
6 | Happy Channel | 23.000 | 0.6 | 1.8 |
7 | Comedy Central | 22.000 | 0.5 | 1.7 |
8 | National TV | 19.000 | 0.5 | 1.4 |
9 | Antena 3 | 18.000 | 0.4 | 1.4 |
10 | Digi 24 | 18.000 | 0.4 | 1.4 |
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
În timpul difuzării, 20:24-23:26, conform Kantar Media, show-ul de la Antena 1 a obținut la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 54 de ani, o audiență medie de 9,1 puncte de rating și o cotă de piață de 26,6%