Skip to main content

RECORD la finala Asia Express cu Mihai Petre şi Elwira câştigători. Cele mai bune cifre din acest sezon (FOTO)

 
RECORD la finala Asia Express cu Mihai Petre şi Elwira câştigători. Cele mai bune cifre din acest sezon (FOTO)

AUDIENŢE. S-au uitat românii la finala Asia Express, câştigată de Mihai Petre şi Elwira? Da! Nu au fost la fel de mulţi ca la finala sezonului trei (e drept că atunci a fost o situaţie specială), însă ediţia decisivă din sezonul patru a fost peste media întregului sezon. 

Publicitate

Astfel, Asia Express a câştigat detaşat în audienţe, cu cifre record pentru acest sezon. De pildă, pe publicul tânăr, al celor cu vârsta cuprinsă între 18 şi 49 de ani, cota de piaţa a fost de 35%

Media celor patruore şi jumătate, care la final au decis că echipa câştigătoare este cea formată din Mihai Petre şi Elwira, a fost 1,6 milioane de telespectatori pe minut. Prin comparaţie, finala sezonului trei, câştigată de Bontea şi Fodor, a fost urmărită de 2,4 milioane de români. 

Ce-i drept, atunci a fost şi o situaţie ceva mai specială: era stare de urgenţă din cauza pandemiei, iar marile show-uri ale posturilor rivale se încheiaseră. 

Reamintim că aseară, în finala sezonului patru, s-au duelat Elwira-Mihai Petre şi Cuza-Emi, de la Noaptea Târziu. 

GALERIE FOTO

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul finalei Asia Express (20:00-00:30):

Naţional. Asia Express a atras românii la TV, duminică seara. Ultima ediţie din acest sezon, cea care a stabilit şi câştigătorii, a fost urmărită de peste 1,6 milioane de români în fiecare minut. 

Pe intervalul celor peste patru ore de Asia, Pro TV ocupa locul doi cu o medie de sub un milion de telespectatori pe minut. 

Locul trei era ocupat de Kanal D, care aduna o medie de 760.000 de persoane. 

Urban. Clasamentul s-a menţinut şi la oraşe. Aproape un milion de oameni din mediul urban au urmărit, în fiecare minut, finala Asia Express prezentată de Irina Fodor. 

De cealaltă parte, pe doi se clasa Pro TV - cu jumătate de milion de orăşeni. Podiumul era completat de Kanal D, post care aduna 281.000 de persoane. 

Comercial. Tinerii s-au uitat în număr mare la Antena 1. Asia Express a fost lider atât pe segmentul 18-49, cât şi pe segmentul celor cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani (pe acesta din urmă Antena 1 a recuperat foarte bine după finalul primului film). 

Aproape jumătate de milion de tineri, cu vârste între 18 şi 49 de ani, se uitau la Asia Express aseară. Postul Intact a înregistrat un share de 35%. 

În acelaşi timp, peste 750.000 de persoane cu vârste între 21 şi 54 de ani se uitau la show-ul Antenei. 

Audienta posturilor TV duminică, 28 noiembrie, pe intervalul finalei Asia Express (20:00-00:30), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 1.643.000 9.3 23.1
2 Pro TV 959.000 5.4 13.5
3 Kanal D 763.000 4.3 10.8
4 Romania TV 389.000 2.2 5.5
5 DigiSport 1 355.000 2.0 5.0
6 TVR 1 258.000 1.5 3.6
7 Antena 3 231.000 1.3 3.3
8 Prima TV 181.000 1.0 2.6
9 Realitatea Plus 152.000 0.9 2.1
10 National TV 149.000 0.8 2.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 28 noiembrie, pe intervalul finalei Asia Express (20:00-00:30), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 975.000 10.2 26.2
2 Pro TV 508.000 5.3 13.6
3 Kanal D 281.000 2.9 7.5
4 Romania TV 238.000 2.5 6.4
5 DigiSport 1 229.000 2.4 6.1
6 Antena 3 132.000 1.4 3.5
7 TVR 1 116.000 1.2 3.1
8 Realitatea Plus 92.000 1.0 2.5
9 Diva 67.000 0.7 1.8
10 National TV 60.000 0.6 1.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 28 noiembrie, pe intervalul finalei Asia Express (20:00-00:30), pe segmentul COMERCIAL (18-49):

  COMERCIAL 18-49 Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 455.000 11.0 35.0
2 Pro TV 236.000 5.7 18.1
3 Kanal D 93.000 2.2 7.2
4 DigiSport 1 81.000 2.0 6.2
5 Diva 29.000 0.7 2.2
6 Romania TV 28.000 0.7 2.2
7 Realitatea Plus 21.000 0.5 1.6
8 Pro Cinema 21.000 0.5 1.6
9 Digi 24 19.000 0.5 1.5
10 History 19.000 0.5 1.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV duminică, 28 noiembrie, pe intervalul finalei Asia Express (20:00-00:30), pe segmentul COMERCIAL (21-54):

  COMERCIAL 21-54 Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 742.000 10.6 29.2
2 Pro TV 521.000 7.4 20.5
3 Kanal D 179.000 2.6 7.0
4 DigiSport 1 130.000 1.9 5.1
5 Romania TV 71.000 1.0 2.8
6 Diva 59.000 0.8 2.3
7 National TV 53.000 0.8 2.1
8 Prima TV 51.000 0.7 2.0
9 Realitatea Plus 45.000 0.6 1.8
10 TVR 1 45.000 0.6 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Sabina Sabina
    Marian, cred că este vorba de logo-urile și promo-urile pentru 1 decembrie și sărbători pe care le -au filmat toate vedetele Pro TV săptămâna trecută. Unele logo-uri rulează deja pe post.
  • Marian Marian
    Expertule trebuia sa castige ei , se aude ca vor face o emisiune in stilul Dansez pentru tine cu cazuri sociale
  • Marian Marian
    Sabina ,este adevarat ca cei din Vlad au pregatit ceva pentru sarbatorii?
  • Stefan Stefan
    Filmoteca, daca se incadra la categoria de pana in 12 ani, crezi ca nu-l puneau mai devreme? Daca e 15+ nu au cum sa-l programeze mai devreme.
  • Stefan Stefan
    Felicitari, Antena 1, pentru acest format! Antena 1 s-a ridicat mult datorita Monei Segall. Daca n-ar exista aceste 2 superproductii regizate de Mona, Antena 1 nu numai ca n-ar mai fi mereu aproape, ci s-ar duce undeva pe locul 3 in audiente, asa ca bravo ca au reusit 2 mutari de exceptie: Mona Segall si Ruxandra Ion (da, si ea, pentru ca a reusit sa ridice publicul feminin). Ca le duce capul sa faca productii bune, e o certitudine, insa fara niste echipe puternice de oameni veniti odata cu ele in Antena nu ar fi facut nimic. Pro-ul, in schimb, nu pare sa se regaseasca dupa plecarea celor doua. Nu poti sa vii in fata publicului cu niste "productii" gen Masked Singer sau Casatoriti pe nevazute, aceasta din urma putand concura doar pe acelasi interval cu Mireasa sau sa nu fie deloc, tinand cont ca publicul Pro nu e , in general, feminin. La capitolul show-uri muzicale, ori trebuie facuta o pauza, ori sa ramana mai putine (ma refer la toate televiziunile). Daca tot se tine a se face astfel de show-uri, trebuie gandit altceva, poate chiar un format romanesc, o intrecere intre casele de discuri, intre compozitori, nu stiu, ceva legat de creatie, ca tot auzim aceleasi cover-uri peste tot.
  • Adevarul este ca Adevarul este ca
    Oricat ar minimiza postacul protvist "Expertul", a fost un sezon reusit avand in vedere conditiile exceptionale in care a fost filmat (lockdown in Turcia, lockdown in Israel, problemele din Georgia si chiar din Iordania). A fost si scandalul provocat de OTV-ul din Israel care titrau ca aduc virusul in Israel si indemna lumea sa ii alunge cand ii vad si sa nu se apropie de ei. Ganditi-va ca doar in Romania si in Franta s-a filmat acest format in 2020 si 2021, toate celelalte tari l-au pastrat on hold (in Franta oricum incepusera filmarile inainte de pandemie si au trebuit sa-l continue).
    Cu toate aceste impendimente, la care s-au ridicat si reticenta multor vedete de a participa intr-un an de pandemie la un astfel de show, a fost o reusita chiar si simplul fapt ca l-au filmat si au terminat! Iar toate audientele au fost un plus!
    Asa ca postacii pro tv pot sa denigreze cat vor, dar adevarul este ca a fost cel mai greu sezon si pentru asta trebuie admirati toti cei implicati in proiect!
  • Sabina Sabina
    Expertul, toată lumea știe că Mihai Petre a fost favorizat de Mona Segall încă de când acesta era la Pro TV .Audiențele au fost bune ,dar mai mici decât anul trecut. Pentru cei care se vor uita la Chefi la cuțite trebuie să știe că Patrizia și Francesco au câștigat ediția specială de 1 decembrie.
  • Ursache Ursache
    @Daniel, Razboiul Depozitelor, un documentar despre moartea lui Bruce Lee si Asii Amanetului.
  • Marinelus Marinelus
    Acum urmeaza Marinica lider la pensionari.
  • D D
    Da Mile nu zice nimic? Mă așteptam să văd spam de comentarii la el până acum :))))))
  • Expertul Expertul
    Felicitari Antena 1 pentru aceste cifre, dar trebuie remarcata scaderea masiva de pe comercial, in comparatie cu anul trecut! Ce frumos se aseaza astrele, sau sa fie vorba despre altceva? Oare e intamplator ca ultimele doua sezoane au fost castigate de apropiatii producatoarei? A mai remarcat cineva asta?
  • Filmoteca Filmoteca
    Bine zis Marian. Uite, un film foarte bun este "A fost odată... la Hollywood". Dar, tu il programezi miercuri, la ora 23:30 ?
    Rusinos...
  • B.A.M B.A.M
    Marian, stai liniștit! Anul ăsta, cei de la Antena 1 nu-și mai dau silința LA FEL DE MULT ca anul trecut!!!
    "De ce?", nu știu! Dar asta se vede foarte limpede din grilă...
    Doar pe partea de seară și-au mai dat silința! Așa, din inerție...
  • Daniel Daniel
    Stie cineva ce a avut History de e in top 10 pe comercial?
  • Expertul Expertul
    Duminică seară, românii au încheiat săptămâna alături de anchetele România, te iubesc, cele mai noi informații ale zilei prezentate de Oana Andoni la Știrile PRO TV și filmul PRO - Un hoț cinstit. Milioane de telespectatori din întreaga țară s-au bucurat de programele PRO TV. ”
    Spitalele vechi și chiar multe dintre cele mai noi, funcționează fără o autorizație de securitate la incendiu. Într-o anchetă impresionantă, Rareș Năstase a intrat într-un teritoriu marcat de tragedii, bâjbâieli și aberații. Chiar dacă au fonduri și pe hârtie știu care sunt măsurile de prevenție, spitalele noastre pică anual la un examen elementar: siguranța la incendiu.

    Ancheta România, te iubesc! a fost, aseară, lider incontestabil de audiență pe toate categoriile de public. Emisiunea a înregistrat 5.5 puncte de rating și 17.7% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 3.2 puncte de rating și 10.1% share. La nivelul publicului cu vârsta cuprinsă 18 și 49 de ani, din mediul urban, în intervalul orar 18:01 – 18:58, PRO TV a condus topul televiziunilor cu 4.7 puncte de audiență și 19.7% cotă de piață, în timp ce televiziunea de pe locul 2 avea 2.5 puncte de rating și 10.6% share.

    Principalul jurnal al zilei, prezentat de Oana Andoni, a fost prima alegere în rândul telespectatorilor. Știrile PRO TV de la ora 19:00 au înregistrat ieri 10.8 puncte de rating și 28.6% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 6.2 puncte de rating și 16.4% share. La nivelul publicului cu vârsta cuprinsă 18 și 49 de ani, din mediul urban, în intervalul orar 19:00 – 20:00, PRO TV a condus topul televiziunilor cu 8.1 puncte de audiență și 27.2% cotă de piață, în timp ce televiziunea de pe locul 2 avea 5.2 puncte de rating și 17.4% share. La nivel național, peste 1.8 milioane de telespectatori urmăreau PRO TV.

    Filmul PRO de la ora 20:00 i-a ținut pe telespectatori în fața televizoarelor și a condus topul audiențelor în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD. Filmul a înregistrat 10 puncte de rating și 23.5% cotă de piață.

Trimite un comentariu

sus