Ultima întâlnire MasterChef - Chefi la Cuţite din acest sezon a fost câştigată tot de MasterChefi. Finala cooking-show-ului, câştigată de Georgiana Ene, a pus Pro TV pe prima poziţie în audienţe, pe toate targeturile. Peste 1,2 milioane de telespectatori a fost media finalei.
În acelaşi timp, Antena 1 care avea cooking-show-ul concurent, Chefi la cuţite, era pe poziţia a treia la nivel naţional şi în urban, în timp ce pe pe publicul comercial Antena a fost pe poziţia a doua.
Surpriza serii este televiziunea de ştiri Realitatea Plus care a „muşcat” bine din audienţa România TV şi a ajuns al patrulea cel mai urmărit post de televiziune, după marile generaliste. Mai mult, aseară, România TV a coborât şi sub Antena 3 CNN.
Pe publicul comercial, Realitatea Plus a avut cifre de patru ori mai mari decât Romania TV.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţa posturilor TV de miercuri, 11 decembrie, pe intervalul finalei MasterChef (20.30 - 23.30):
NAŢIONAL. Finala MasterChef a înregistrat miercuri seara peste 1,2 milioane de telespectatori, la nivelul întregii ţări. S-a ţinut la distanţă de locul secund, ocupat aseară de Kanal D, care avea aproape 800.000 de telespectatori.
Antena 1, cu Chefi la Cuţite, a avut cifre la jumătate faţă de liderul Pro TV.
Realitatea Plus a fost a patra cea mai urmărită televiziune a serii, cu o medie de 472.000 de telespectatori. Postul este urmat de Antena 3 CNN, cu 306.000 de telespectatori şi abia apoi de Romania TV, cu 267.000 de telespectatori media serii.
URBAN. MasterChefii au stat bine şi la oraşe unde au atras o medie de peste 700.000 de telespectatori. Şi aici, cifrele au fost aproape duble faţă de următoarele televiziuni, Kanal D şi Antena 1.
Realitatea Plus a fost a patra cea mai urmărită televiziune de ştiri şi în mediul urban, urmată fiind de Antena 3 CNN şi de România TV.
COMERCIAL NAŢIONAL 21-54 ABCD. Pro TV a dominat fără emoţii şi pe publicul comercial al postului, cel de la nivel naţional cu vârste între 21 şi 54 de ani, profil ABCD. A avut cifre mai mult decât dubşe decât Antena 1, care difuza Chefi la cuţite.
Realitatea Plus este şi aici pa patra televiziune, cu cifre de trei ori mai mari decât ale Antena 3 CNN şi de patru ori peste România TV.
Audienţa posturilor TV de miercuri, 11 decembrie, pe intervalul finalei MasterChef (20.30 - 23.30), la nivel NAŢIONAL:
-
Pro TV - 1.271.000 (7,3 rtg, 20 share)
-
Kanal D - 792.000 (4,5 rtg, 12,5 share)
-
Antena 1 - 656.000
-
Realitatea Plus - 472.000
-
Antena 3 CNN - 306.000
- Romania TV - 267.000
Audienţa posturilor TV de miercuri, 11 decembrie, pe intervalul finalei MasterChef (20.30 - 23.30), în mediul URBAN:
-
Pro TV - 708.000 (7,2 rtg, 20 share)
-
Kanal D - 379.000 (3,9 rtg, 10,7 share)
-
Antena 1 - 360.000
-
Realitatea Plus - 256.000
-
Antena 3 CNN - 204.000
- Romania TV - 168.000
Audienţa posturilor TV de miercuri, 11 decembrie, pe intervalul finalei MasterChef (20.30 - 23.40), pe publicul COMERCIAL 21-54 NATIONAL ABCD:
-
Pro TV - 471.000 (7,3 rtg, 24,9 share)
-
Antena 1 - 222.000 (3,4 rtg, 11,7 share)
-
Kanal D - 205.000
-
Realitatea Plus - 164.000
-
DigiSport 1 - 82.000
- Antena 3 CNN - 56.000
Ştirile Zilei
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro