Finala emisiunii Mireasa prezentată de Simona Gherghe la Antena 1 s-a încheiat cu trei nunţi şi poziţia de lider în audienţe, la nivel naţional. Televiziunea a ieşit pe locul al doilea la oraşe şi pe publicul comercial.
Câştigătorii sezonului patru al emisiunii Mireasa au fost Ela şi Petrică, cei care vor pleca acasă cu marele premiu în valoare de 40.000 de euro. Cei doi au fost favoriţii publicului, acumulând cel mai mare punctaj din partea telespectatorilor.
Tot în finala Mireasa de ieri au mai acceptat să se căsătorească şi cuplurile Raluca şi Ion, iar mai apoi Ana şi Alex. Al patrulea cuplu, format din Maria şi Marius, nu s-au căsătorit în emisiune şi au spus că nu vor face acest lucru sub presiunea competiţiei.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul finalei Mireasa (15:30-19:00):
Naţional. Finala reality-show-ului Mireasa a fost lider de audienţă pe interval (15.30-19.00), cu aproape un milion de telespectatori din întreaga ţară.
Locul secund i-a revenit Pro TV, care pe acelaşi interval a fost urmărit de 740.000 de persoane, la nivel naţional. Podiumul este completat de Kanal D, cu 430.000 de telespectatori.
Urban. Emisiunea prezentată de Simona Gherghe a pus Antena 1 pe locul al doilea în audienţe, cu o medie de aproape 380.000 de orăşeni în cele trei ore şi jumătate de emisiune.
Primul loc era al Pro TV, la câteva mii de persoane peste Antena 1. România TV a fost a treia televiziune pe intervalul Mireasa, cu 300.000 de orăşeni, media pe minut. Televiziunea de ştiri a fost la o distanţă notabilă de următoarele clasate, Antena 3 şi Kanal D.
Comercial. Antena 1 a avut, cu finala Mireasa, o medie de 120.000 de telespectatori tineri. Şi aici televiziunea a fost pe locul al doilea, după Pro TV.
Kanal D a fost pe trei, cu o medie de 54.000 de telespectatori tineri.
Audienta posturilor TV duminică, 19 decembrie, pe intervalul finalei Mireasa (15:30-19:00), la nivel NATIONAL:
National | Nr persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 970.000 | 5.5 | 15.2 |
2 | Pro TV | 741.000 | 4.2 | 11.6 |
3 | Romania TV | 510.000 | 2.9 | 8 |
4 | Kanal D | 433.000 | 2.5 | 6.8 |
5 | Antena 3 | 307.000 | 1.7 | 4.8 |
6 | DigiSport 1 | 232.000 | 1.3 | 3.6 |
7 | National TV | 179.000 | 1 | 2.8 |
8 | TVR 1 | 173.000 | 1 | 2.7 |
9 | Prima TV | 168.000 | 1 | 2.6 |
10 | TVR 2 | 160.000 | 0.9 | 2.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV duminică, 19 decembrie, pe intervalul finalei Mireasa (15:30-19:00), în mediul URBAN:
URBAN | Nr persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 384.000 | 4 | 11.7 |
2 | Antena 1 | 379.000 | 4 | 11.6 |
3 | Romania TV | 307.000 | 3.2 | 9.4 |
4 | Antena 3 | 188.000 | 2 | 5.8 |
5 | Kanal D | 182.000 | 1.9 | 5.6 |
6 | DigiSport 1 | 150 | 1.6 | 4.6 |
7 | Digi 24 | 100 | 1 | 3.1 |
8 | TVR 2 | 87.000 | 0.9 | 2.7 |
9 | Diva | 78.000 | 0.8 | 2.4 |
10 | Realitatea Plus | 72.000 | 0.8 | 2.2 |
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
Audienta posturilor TV duminică, 19 decembrie, pe intervalul finalei Mireasa (15.30:00-19.00), pe segmentul COMERCIAL (18-49 urban):
COMERCIAL | Nr persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 152.000 | 3.7 | 16.4 |
2 | Antena 1 | 120.000 | 2.9 | 13 |
3 | Kanal D | 54.000 | 1.3 | 5.9 |
4 | Digi 24 | 49.000 | 1.2 | 5.4 |
5 | Romania TV | 40.000 | 1 | 4.3 |
6 | DigiSport 1 | 28.000 | 0.7 | 3.1 |
7 | Diva | 24.000 | 0.6 | 2.6 |
8 | ETNO | 21.000 | 0.5 | 2.3 |
9 | TVR 2 | 19.000 | 0.5 | 2.1 |
10 | Antena 3 | 19.000 | 0.5 | 2 |
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
Record de participanti la Selecția Națională Eurovision 2022:
Nouăzeci şi patru de piese au fost înscrise la ediţia din acest an a competiţiei naţionale pentru un loc în semifinala Eurovision România.
Aproximativ 40% dintre compozitorii şi interpreţii înscrişi sunt din străinătate, din ţări precum Suedia, Marea Britanie, Rusia, Croaţia, Israel, Italia, Grecia, Spania şi Bulgaria.
Macar tinerii au salvat postul, dar la mica distanta
Apropo, si Mireasa e falsa postacule. Castigatorii de anul trecut s-au despartit. Pe pariu ca si de anul acesta ?
De la anul, Digi 24 va depăși și România TV, și Antena 3, și B1 TV la audiențe! Digi 24 va avea angajați PSD-iști, la fel și Digi FM, de Digi 24 FM este același cu Digi 24, retransmite Digi 24 tot timpul.
Ce să vezi la Digi 24? Tineri prăfuiți, știri repetate 24 din 24 de ore, teleshopping și dezbateri cu jurnaliști PSD-iști, jurnaliști AUR-iști, politicieni PSD-iști și politicieni AUR-iști.
Până și Prelipceanu, și Mândruță țin cu PSD-ul decât cu PNL-ul. De asta nu mai mă uit la ei de tot.