Skip to main content

AUDIENŢE. Finala Românii au talent, câştigată de Cristian Ciauşu, a fost liderul serii. Câţi români au urmărit marea finală

 
AUDIENŢE. Finala Românii au talent, câştigată de Cristian Ciauşu, a fost liderul serii. Câţi români au urmărit marea finală

Marea finală a Românii au talent, show ajuns la a 14-a ediţie, a pus Pro TV pe primul loc în audienţe. Show-ul care s-a desfăşurat pe parcursul a patru ore şi care l-a avut câştigător pe Cristian Ciauşu a fost urmărit de peste 1,7 milioane de români. 

Publicitate

În minutul de aur, show-ul Pro TV a fost urmărit de 2,2 milioane de telespectatori. 

Pro TV: „Marea finală a fost lider absolut de audienţă, în intervalul orar 20:28 – 24:34. În rândul publicului naţional, cu vârsta cuprinsă între 21 şi 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 7.5 puncte de rating şi 30.1% cotă de piaţă, faţă de locul 2 care avea doar 3.6 puncte de audienţă şi 14.5% share.”

Ce aveau celelalte posturi pe acelaşi interval: 

Antena 1 - Serialul Lasă-mă, îmi place! Camera 609, urmat de o reluare a emisiunii Poftiţi pe la noi. 

Kanal D - Serialul turcesc Vinovaţi de iubire, urmat de o reluare a show-ului Insula de 1 milion

AMC - Filmele Zonă de impact, cu Bruce Willis, şi Doom

Audienţele pe segmente: 

COMERCIAL. "Pe segmentul comercial al Pro TV, adică 21-54 de ani naţional, categoriile ESOMAR ABCD. „În rândul publicului naţional, cu vârsta cuprinsă între 21 şi 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 7.5 puncte de rating şi 30.1% cotă de piaţă, faţă de locul 2 care avea doar 3.6 puncte de audienţă şi 14.5% share”, anunţă postul de televiziune într-un comunicat de presă. 

Mai exact, pe acest segment, postul de televiziune era urmărit de 485.000 de persoane, în timp ce pe Antena 1 erau 235.000 de persoane. 

URBAN. La oraşe, Pro TV era urmărit de 950.000 de privitori în fiecare minut de difuzare. Postul de televiziune a avut cifre de trei ori mai mari decât ale principalului său concurent, Antena 1, urmărit de 270.000 de persoane. Kanal D avea poziţia a treia. 

NAŢIONAL. Finala Românii au talent a avut prima poziţie şi la nivel naţional. „Peste 1.7 milioane de români au trăit cu sufletul la gură alături de concurenţii care urcau pe scenă”, anunţă postul. 

Pe acelaşi interval, Antena 1, ocupantă a poziţiei secunde, era urmărită de 550.000 de persoane. 

Audienţele posturilor TV de vineri, 31 mai, pe intervalul finalei Românii au talent (20.30 - 00.35), la nivel NAŢIONAL

  1. Pro TV - 1.710.000 (9,8 rating, 31,3 share)
     
  2. Antena 1 - 549.000 (3,1 rtg, 10,1 share)
     
  3. Kanal D - 339.000 
     
  4. Romania TV - 254.000 
     
  5. Antena 3 - 245.000

Audienţele posturilor TV de vineri, 31 mai, pe intervalul finalei Românii au talent (20.30 - 00.35), în mediul URBAN:

  1. Pro TV - 954.000 (9,6 rating, 31,4 share)
     
  2. Antena 1 - 270.000 (2,7 rtg, 8,9 share)
     
  3. Kanal D - 175.000 
     
  4. Romania TV - 154.000
     
  5. Antena 3 - 112.000

Audienţele posturilor TV de vineri, 31 mai, pe intervalul finalei Românii au talent (20.30 - 00.35), pe publicul COMERCIAL 21-54 de ani ABCD:  

  1. Pro TV - 485.000 (7,5 rating, 30 share)
     
  2. Antena 1 - 235.000 (3,6 rtg, 14,5 share)
     
  3. Kanal D - 85.000
     
  4. Happy Channel - 52.000
     
  5. AMC - 48.000

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

sus