Skip to main content

AUDIENŢE. Câţi români au văzut finala Stand-up Revolution? Show-ul Antena 1, pe locurile doi-trei

 
AUDIENŢE. Câţi români au văzut finala Stand-up Revolution? Show-ul Antena 1, pe locurile doi-trei

AUDIENŢE. Bătuţi de Bruce Willis. A doua duminică la rând. Finala Stand-up Revolution a pus Antena 1 pe locurile doi şi trei în audienţe. 

Publicitate

Show-ul aflat la primul sezon l-a avut câştigător pe Sergiu Mirică, cel care a plecat acasă cu marele premiu în valoare de 20.000 de euro. 

Liderul serii a fost Pro TV, care a pus la bătaie Greu de Ucis 2, cu Bruce Willis. Poziţia bună şi pentru Digi Sport 1, care a difuzat aseară meciul FC U 1948 - Univeristatea Craiova. 

FOTO. Finala Stend-up Revolution câştigată de Sergiu Mirică

Şi în urmă cu o săptămână, Stan-up Revolution a fost depăşit tot de un film cu Bruce Willis.

Citeşte şi: Bruce Willis şi FCSB, "eroii" serii: au fost primii pe intervalele lor, pe Pro TV şi Digisport

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de duminică, 7 august, pe intervalul finalei Stand-up Revolution (20:00-24:00):

NAŢIONAL. Finala show-ului de pe Antena 1 a avut peste 540.000 de telespectatori. Antena 1 a fost plasată pe locul al treilea în audienţe, după Pro TV şi Kanal D. 

Liderul serii a fost Pro TV, care a avut Greu de pensionat 2, cu Bruce Willis, care a avut o audienţă de aproape un milion de telespectatori. 

Kanal D, de pe locul secund, a fost urmărit de 720.000 de persoane.

Digi Sport 1 a avut locul patru în audienţe, cu o medie de 430.000 de telespectatori.

URBAN. Finala show-ului de pe Antena 1 a avut poziţia secundă la oraşe, după Pro TV. Stand-up Revolution a fost urmărit de peste 310.000 de orăşeni. 

Kanal D a fost la mică distanţă de Antena 1, cu puţin peste 300.000 de orăşeni. 

Şi aici, Sigi Sport 1 a avut locul patru în audienţe, cu o medie de 255.000 de persoane. 

Comercial Urban 21-54 de ani. Antena 1 a fost a doua şi pe publicul comercial urban, cu vârste între 21 şi 54 de ani. Postul a avut o medie de 150.000 de telespectatori tineri. 

Liderul serii a fost Pro TV, cu aproape 240.000 de privitori. 

Audienţa posturilor TV duminică, 7 august, pe intervalul finalei Stand-up Revolution (20:00-24:00), la nivel NAŢIONAL:

FIELD1 NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 936.000 5,3 16,1
2 Kanal D 722.000 4,1 12,4
3 Antena 1 544.000 3,1 9,3
4 DigiSport 1 435.000 2,5 7,5
5 Romania TV 324.000 1,8 5,6
6 Happy Channel 304.000 1,7 5,2
7 Antena 3 266.000 1,5 4,6
8 TVR 1 195.000 1,1 3,3
9 Prima TV 153.000 0,9 2,6
10 TVR 2 109.000 0,6 1,9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV duminică, 7 august, pe intervalul finalei Stand-up Revolution (20:00-24:00), în mediul URBAN:

FIELD1 URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 448.000 4,7 14,8
2 Antena 1 313.000 3,3 10,3
3 Kanal D 304.000 3,2 10,0
4 DigiSport 1 255.000 2,7 8,4
5 Romania TV 211.000 2,2 6,9
6 Antena 3 161.000 1,7 5,3
7 Happy Channel 151.000 1,6 5,0
8 TVR 1 90.000 1,0 3,0
9 Digi 24 58.000 0,6 1,9
10 TVR 2 54.000 0,6 1,8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV duminică, duminică, 7 august, pe intervalul finalei Stand-up Revolution (20:00-24:00), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 de ani:

FIELD1 COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 236.000 5,0 19,9
2 Antena 1 152.000 3,2 12,8
3 Kanal D 101.000 2,1 8,5
4 DigiSport 1 94.000 2,0 7,9
5 Romania TV 37.000 0,8 3,1
6 Antena 3 32.000 0,7 2,7
7 Prima TV 28.000 0,6 2,3
8 DigiSport 2 27.000 0,6 2,3
9 Digi 24 26.000 0,5 2,2
10 Happy Channel 25.000 0,5 2,1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

sus