AUDIENŢE. Bătuţi de Bruce Willis. A doua duminică la rând. Finala Stand-up Revolution a pus Antena 1 pe locurile doi şi trei în audienţe.
Show-ul aflat la primul sezon l-a avut câştigător pe Sergiu Mirică, cel care a plecat acasă cu marele premiu în valoare de 20.000 de euro.
Liderul serii a fost Pro TV, care a pus la bătaie Greu de Ucis 2, cu Bruce Willis. Poziţia bună şi pentru Digi Sport 1, care a difuzat aseară meciul FC U 1948 - Univeristatea Craiova.
FOTO. Finala Stend-up Revolution câştigată de Sergiu Mirică
Şi în urmă cu o săptămână, Stan-up Revolution a fost depăşit tot de un film cu Bruce Willis.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de duminică, 7 august, pe intervalul finalei Stand-up Revolution (20:00-24:00):
NAŢIONAL. Finala show-ului de pe Antena 1 a avut peste 540.000 de telespectatori. Antena 1 a fost plasată pe locul al treilea în audienţe, după Pro TV şi Kanal D.
Liderul serii a fost Pro TV, care a avut Greu de pensionat 2, cu Bruce Willis, care a avut o audienţă de aproape un milion de telespectatori.
Kanal D, de pe locul secund, a fost urmărit de 720.000 de persoane.
Digi Sport 1 a avut locul patru în audienţe, cu o medie de 430.000 de telespectatori.
URBAN. Finala show-ului de pe Antena 1 a avut poziţia secundă la oraşe, după Pro TV. Stand-up Revolution a fost urmărit de peste 310.000 de orăşeni.
Kanal D a fost la mică distanţă de Antena 1, cu puţin peste 300.000 de orăşeni.
Şi aici, Sigi Sport 1 a avut locul patru în audienţe, cu o medie de 255.000 de persoane.
Comercial Urban 21-54 de ani. Antena 1 a fost a doua şi pe publicul comercial urban, cu vârste între 21 şi 54 de ani. Postul a avut o medie de 150.000 de telespectatori tineri.
Liderul serii a fost Pro TV, cu aproape 240.000 de privitori.
Audienţa posturilor TV duminică, 7 august, pe intervalul finalei Stand-up Revolution (20:00-24:00), la nivel NAŢIONAL:
FIELD1 | NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 936.000 | 5,3 | 16,1 |
2 | Kanal D | 722.000 | 4,1 | 12,4 |
3 | Antena 1 | 544.000 | 3,1 | 9,3 |
4 | DigiSport 1 | 435.000 | 2,5 | 7,5 |
5 | Romania TV | 324.000 | 1,8 | 5,6 |
6 | Happy Channel | 304.000 | 1,7 | 5,2 |
7 | Antena 3 | 266.000 | 1,5 | 4,6 |
8 | TVR 1 | 195.000 | 1,1 | 3,3 |
9 | Prima TV | 153.000 | 0,9 | 2,6 |
10 | TVR 2 | 109.000 | 0,6 | 1,9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV duminică, 7 august, pe intervalul finalei Stand-up Revolution (20:00-24:00), în mediul URBAN:
FIELD1 | URBAN | Persoane | Rtg% | Share |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 448.000 | 4,7 | 14,8 |
2 | Antena 1 | 313.000 | 3,3 | 10,3 |
3 | Kanal D | 304.000 | 3,2 | 10,0 |
4 | DigiSport 1 | 255.000 | 2,7 | 8,4 |
5 | Romania TV | 211.000 | 2,2 | 6,9 |
6 | Antena 3 | 161.000 | 1,7 | 5,3 |
7 | Happy Channel | 151.000 | 1,6 | 5,0 |
8 | TVR 1 | 90.000 | 1,0 | 3,0 |
9 | Digi 24 | 58.000 | 0,6 | 1,9 |
10 | TVR 2 | 54.000 | 0,6 | 1,8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV duminică, duminică, 7 august, pe intervalul finalei Stand-up Revolution (20:00-24:00), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 de ani:
FIELD1 | COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 236.000 | 5,0 | 19,9 |
2 | Antena 1 | 152.000 | 3,2 | 12,8 |
3 | Kanal D | 101.000 | 2,1 | 8,5 |
4 | DigiSport 1 | 94.000 | 2,0 | 7,9 |
5 | Romania TV | 37.000 | 0,8 | 3,1 |
6 | Antena 3 | 32.000 | 0,7 | 2,7 |
7 | Prima TV | 28.000 | 0,6 | 2,3 |
8 | DigiSport 2 | 27.000 | 0,6 | 2,3 |
9 | Digi 24 | 26.000 | 0,5 | 2,2 |
10 | Happy Channel | 25.000 | 0,5 | 2,1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.