Skip to main content

AUDIENŢE. Finala Survivor All Stars câştigată de Zanni, primul loc. Câţi români s-au uitat la ultima etapă a show-ului de pe Pro TV

 
AUDIENŢE. Finala Survivor All Stars câştigată de Zanni, primul loc. Câţi români s-au uitat la ultima etapă a show-ului de pe Pro TV

AUDIENŢE. Finala Survivor All Stars, de pe Pro TV, câştigată (iar) de Zanni, a fost pe primul loc în topul audienţelor TV pe intervalul de difuzare.

Publicitate

În minutul de vârf, aproape două milioane de români se uitau la ultima etapă a competiţiei, în care s-au confruntat Andrei Ciobanu, Iancu Sterp şi Zannidache.

Pro TV: "La ora 22:46, peste 1.8 milioane de telespectatori erau cu ochii pe cel mai aşteptat moment al sezonului Survivor All Stars."

Joi seara, cei mai mulţi români care aveau telezvizoarele deschise se uitau la finala de pe Pro TV câştigată de Zanni (care a ieşit pe primul loc la Survivor şi în 2021): aproape un milion şi jumătate de români au fost pe Pro TV în fiecare minut, între 20.30 şi până aproape de miezul nopţii. Audienţele au fost cam de două ori mai mari decât ale Antena 1 (locul doi pe interval cu redifuzarea primului episod Adela.

Înainte de cifre, de notat concurenţii Survivor pe interval:

  • Antena 1 - redifuzare Adela (episodul 1)
  • Kanal D - serial turcesc Vinovaţi de iubire
  • Happy Channel - serial turcesc Capcana iubirii

Audienţele, pe segmente:

COMERCIAL. Începem cu segmentul comercial al Pro TV, adică 21-54 de ani naţional, categoriile ESOMAR ABCD. 

Ce spune Pro TV? Pe acest segment, "Pro TV avea 6.9 puncte de rating şi 24.8% cotă de piaţă, faţă de locul 2 care avea doar 3.8 puncte de audienţă şi 13.8% share."

Cu alte cuvinte, se uitau la Pro TV aproape 450.000 de telespectatori din acest segment, faţă de 250.000 la Antena 1.

Ce înseamnă 25% cotă de piaţă? Că un sfert dintre românii din acest segment care aveau televizoarele deschise se uitau la finala Survivor de pe Pro TV.

URBAN. La oraşe, audienţa medie a finalei Survivor a fost de peste 720.000 de telespectatori care priveau în fiecare minut show-ul. Antena 1, cu Adela, avea pe post 360.000 de telespectatori la oraşe. Locul trei pentru Kanal D.

NAŢIONAL. Finala a fost pe primul loc şi la nivelul întregii ţări. "De-a lungul difuzării, aproape 1.4 milioane de români au trăit cu sufletul la gură ultimul pas al competiţiei", spun cei de la Pro TV.

Pe intervalul Survivor, Antena 1 număra 700.000 de telespectatori, iar Kanal D, cu serial turcesc, aproape jumătate de milion de români.

Audienţele posturilor TV joi, 30 mai, pe intervalul finalei Survivor All Stars (20.30-23-50), la nivel NAŢIONAL:

1. Pro TV - 1.391.000 de telespectatori (8 rating, 23,2 share)

2. Antena 1 - 696.000 (4 rating, 11,6 share)

3. Kanal D - 480.000

4. România TV - 345.000

5. Happy Channel - 280.000

6. Antena 3 - 250.000

Audienţele posturilor TV joi, 30 mai, pe intervalul finalei Survivor All Stars (20.30-23-50), în mediul URBAN:

1. Pro TV - 725.000 de telespectatori (7,3 rtg, 20,8 share)

2. Antena 1 - 360.000 (3,6 rtg, 10,3 share)

3. Kanal D - 265.000

4. România TV - 225.000

5. Antena 3 - 170.000

6. Happy Channel - 145.000

Audienţele posturilor TV joi, 30 mai, pe intervalul finalei Survivor All Stars (20.30-23-50), pe segmentul COMERCIAL 21-54 de ani naţional ABCD:

1. Pro TV - 445.000 de telespectatori (6,9 rating, 24,8 share)

2. Antena 1 - 250.000 (3,8 rtg, 13,8 share)

3. Kanal D - 125.000

4. Happy Channel - 75.000

5. Pro Cinema - 65.000

6. Antena Stars - 60.000

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

sus