AUDIENŢE Finala Vocea României. Câţi români au văzut showul câştigat de Iulian Nunucă, din echipa lui Tudor Chirilă?
Datele de audienţă arată că show-ul de pe Pro TV a fost pe primul loc pe intervalul de difuzare, la distanţă de celelalte staţii.
La nivelul întregii ţări, de exemplu, au fost aproape 1,4 milioane de români în fiecare minut, cu aproape 450.000 msi mulţi decât locul al doilea, ocupat de Kanal D.
De notat poziţia Film Cafe - locul cinci pe ţară şi patru pe publicul comercial. Cu ce?
Este prima finală Vocea României din 2019 şi până acum (au fost doi ani de pauză). În 2019, cifrele au fost apropiate de ediţia de acum (chiar uşor mai mari), dar cota de piaţă de acum este cu câteva procente peste cea de atunci.
Înainte de cifre, ce au dat celelalte staţii pe interval:
- Kanal D - formula "tradiţională" de vineri seară. Adică serialul turcesc Infidelul, până la ora 22.30, iar apoi Jocul cuvintelor cu Dan Negru.
- Antena 1 - filmul Regatul Cerului, cu Orlando Bloom (în trecut, a fost şi pe Pro TV). De la 23.30 a fost Stand Up Revolutions.
- FilmCafe - filmele Ţinta: Preşedintele şi Adevărul despre Ana.
Paginademdia.ro vă prezintă audienţele posturilor TV pe intervalul finalei Vocea României 2022 (20.30-24.05):
NAŢIONAL. Finala Vocea României, câştigată a cincea oară de un concurent din echipa lui Tudor Chirilă, a fost urmărită în fiecare minut de aproape 1,4 milioane de români. Pe locul al doilea a fost Kanal D, cu 930.000.
Cota de piaţă: 22%, ceea ce înseamnă că aproape unul din patru români care se uitau la televizor era pe Pro TV.
Antena 1 a bifat poziţia a treia, cu o audienţă la jumătate faţpă de showul prezentat de Pavel Bartoş.
URBAN. La oraşe, showul de pe Pro TV a ţinut în faţa televizoarelor 730.000 de telespectatori. Kanal D a fost la 230.000 de telespectatori în urma emisiunii cu Tudor Chirilă, Smiley, Theo Rose, Irima RImes şi Denis de la The Motans.
Antena 1, pe locul al treilea, a avut cifre de peste două ori mai mici pe intervalul Vocea României.
COMERCIAL. Distanţă mare şi pe publicul comercial, adică 21-54 de ani de la oraşe. Finala Vocea României 2022 a avut pe post 350.000 de telespectatori. Cota de piaţă: peste 27%.
Antena 1 a fost aici pe poziţia a doua, cu 186.000.
A patra opţiune, după Kanal D, a fost canalul de filme Film Cafe, urmat de Prima TV.
Citeşte şi: Câştigătorul Vocea României este Iulian Nunucă, din echipa lui Tudor Chirilă
Audienta posturilor TV vineri, 23 decembrie, pe intervalul finalei Vocea României (20:30-24:05), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.370.000 | 7.7 | 22 |
2 | Kanal D | 926.000 | 5.2 | 14.8 |
3 | Antena 1 | 636.000 | 3.6 | 10.2 |
4 | Romania TV | 374.000 | 2.1 | 6 |
5 | Film Cafe | 209.000 | 1.2 | 3.3 |
6 | Antena Stars | 206.000 | 1.2 | 3.3 |
7 | Antena 3 CNN | 174.000 | 1 | 2.8 |
8 | Happy Channel | 164.000 | 0.9 | 2.6 |
9 | Realitatea Plus | 109.000 | 0.6 | 1.7 |
10 | Prima TV | 103.000 | 0.6 | 1.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV vineri, 23 decembrie, pe intervalul finalei Vocea României (20:30-24:05), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 729.000 | 7.7 | 22.8 |
2 | Kanal D | 496.000 | 5.2 | 15.5 |
3 | Antena 1 | 302.000 | 3.2 | 9.4 |
4 | Romania TV | 184.000 | 1.9 | 5.8 |
5 | Antena 3 CNN | 117.000 | 1.2 | 3.7 |
6 | Film Cafe | 89.000 | 0.9 | 2.8 |
7 | Antena Stars | 86.000 | 0.9 | 2.7 |
8 | Happy Channel | 64.000 | 0.7 | 2 |
9 | Prima TV | 59.000 | 0.6 | 1.8 |
10 | TVR 1 | 59.000 | 0.6 | 1.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV vineri, 23 decembrie, pe intervalul finalei Vocea României (20:30-24:05), la nivel COMERCIAL - 21-54 de ani, urban:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 350.000 | 7.4 | 27.4 |
2 | Antena 1 | 186.000 | 4 | 14.6 |
3 | Kanal D | 138.000 | 2.9 | 10.8 |
4 | Film Cafe | 41.000 | 0.9 | 3.2 |
5 | Prima TV | 36.000 | 0.8 | 2.8 |
6 | Romania TV | 30.000 | 0.6 | 2.3 |
7 | Antena Stars | 30.000 | 0.6 | 2.4 |
8 | Cinemaraton | 26.000 | 0.6 | 2 |
9 | TVR 1 | 26.000 | 0.6 | 2 |
10 | Antena 3 CNN | 23.000 | 0.5 | 1.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro