AUDIENŢE. Cum s-au împărţit românii pe posturile TVR luni, la prânz, la ceremonia funerară a Reginei Elisabeta a Marii Britanii? Toate marile posturi au dat în direct, plus staţiile de ştiri. Cine a atras cei mai mulţi români?
La nivelul întregii ţări şi la oraşe, Antena 3 a fost cel mai urmărit post TV la prânz, între orele 12.45 şi 15.00, când a avut loc procesiunea de la Westminster Abbey.
Postul de ştiri din grupul Intact a fost peste Pro TV şi Antena 1 cu ceremonia pe cele două segmente, dar nu şi pe publicul comercial. Pe targetul comercial 21-54 de ani urban, cele mai urmărite televiziuni au fost Antena 1 şi Pro TV (practic egalitate, doar o mie de persoane a avut în plus Antena 1).
Pe segmentul comercial, Digi 24 a fost cel mai bine plasat post de ştiri (locul trei), iar Antena 3 a fost pe patru.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele de luni, 19 septembrie, pe intervalul ceremoniei de la Westminster Abbey (12.45-15.00):
Naţional. La nivelul întregii ţări, ceremonia a fost văzută la Antena 3 de 473.000 de români. Pro TV a fost aproape, cu 425.000 de telespectatori în toată ţara.
Audienţele posturilor de ştiri la nivel naţional:
- Antena 3 - 473.000
- România TV - 160.000
- Digi 24 - 150.000
- Realitatea Plus - 50.000
- B1 TV - 38.000
Urban. La oraşe, tot Antena 3 a fost cel mai vizionat, cu 340.000 de telespectatori pe minut. În acelaşi timp, pe Pro TV erau 225.000 de telespectatori, iar pe Antena 1 - 176.000.
Audienţele posturilor de ştiri la oraşe:
- Antena 3 - 340.000
- Digi 24 - 130.000
- România TV - 96.000
- Realitatea Plus - 28.000
- B1 TV - 27.000
Urban 21-54 ani. Publicul comercial (21-54 de ani urban) are un clasament diferit. Aici, cei mai mulţi telespectatori s-au dus spre Antena 1 şi spre Pro TV (practic egalitate).
De notat locul al treilea pentru Digi 24 pe publicul comercial.
Audienţele posturilor de ştiri pe publicul comercial:
- Digi 24 - 61.000
- Antena 3 - 55.000
- România TV - 18.000
- Realitatea Plus - 9.000
- B1TV - 8.000
Audienţa posturilor TV luni, 19 septembrie, pe intervalul ceremoniei de la Westminster Abbey (12.45-15.00), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 3 | 473.000 | 2.7 | 15.5 |
2 | Pro TV | 425.000 | 2.4 | 13.9 |
3 | Kanal D | 357.000 | 2 | 11.7 |
4 | Antena 1 | 306.000 | 1.7 | 10 |
5 | Romania TV | 160.000 | 0.9 | 5.2 |
6 | Digi 24 | 150.000 | 0.8 | 4.9 |
7 | Cartoon Network | 90.000 | 0.5 | 2.9 |
8 | Nickelodeon | 59.000 | 0.3 | 1.9 |
9 | Prima TV | 58.000 | 0.3 | 1.9 |
10 | Minimax | 56.000 | 0.3 | 1.8 |
11 | Realitatea Plus | 50.000 | 0.3 | 1.6 |
12 | Disney Junior | 47.000 | 0.3 | 1.5 |
13 | TVR 1 | 45.000 | 0.3 | 1.5 |
14 | Acasa Gold | 43.000 | 0.2 | 1.4 |
15 | Happy Channel | 43.000 | 0.2 | 1.4 |
16 | B1TV | 38.000 | 0.2 | 1.2 |
17 | Cinemaraton | 28.000 | 0.2 | 0.9 |
18 | Warner TV | 27.000 | 0.2 | 0.9 |
19 | Antena Stars | 26.000 | 0.1 | 0.8 |
20 | Diva | 22.000 | 0.1 | 0.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV luni, 19 septembrie, pe intervalul ceremoniei de la Westminster Abbey (12.45-15.00), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 3 | 338.000 | 3.6 | 19.4 |
2 | Pro TV | 223.000 | 2.3 | 12.8 |
3 | Antena 1 | 176.000 | 1.9 | 10.1 |
4 | Kanal D | 173.000 | 1.8 | 9.9 |
5 | Digi 24 | 128.000 | 1.3 | 7.3 |
6 | Romania TV | 96.000 | 1 | 5.5 |
7 | Prima TV | 31.000 | 0.3 | 1.8 |
8 | TVR 1 | 29.000 | 0.3 | 1.7 |
9 | Realitatea Plus | 28.000 | 0.3 | 1.6 |
10 | Acasa Gold | 28.000 | 0.3 | 1.6 |
11 | B1TV | 27.000 | 0.3 | 1.5 |
12 | Disney Junior | 22.000 | 0.2 | 1.2 |
13 | History | 18.000 | 0.2 | 1 |
14 | Diva | 17.000 | 0.2 | 1 |
15 | Cartoon Network | 15.000 | 0.2 | 0.9 |
16 | DigiSport 1 | 15.000 | 0.2 | 0.8 |
17 | Bollywood TV | 14.000 | 0.2 | 0.8 |
18 | Nickelodeon | 14.000 | 0.1 | 0.8 |
19 | Happy Channel | 14.000 | 0.1 | 0.8 |
20 | AXN | 13.000 | 0.1 | 0.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV luni, 19 septembrie, pe intervalul ceremoniei de la Westminster Abbey (12.45-15.00), pe publicul COMERCIAL-URBAN 21-54 ani
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 83.000 | 1.7 | 13.6 |
2 | Pro TV | 82.000 | 1.7 | 13.5 |
3 | Digi 24 | 61.000 | 1.3 | 10.1 |
4 | Antena 3 | 55.000 | 1.2 | 9.1 |
5 | Kanal D | 48.000 | 1 | 8 |
6 | Romania TV | 18.000 | 0.4 | 3 |
7 | Prima TV | 17.000 | 0.4 | 2.8 |
8 | Acasa Gold | 15.000 | 0.3 | 2.5 |
9 | Disney Junior | 13.000 | 0.3 | 2.2 |
10 | Nickelodeon | 13.000 | 0.3 | 2.1 |
11 | Realitatea Plus | 9.000 | 0.2 | 1.5 |
12 | Bollywood TV | 9.000 | 0.2 | 1.5 |
13 | Happy Channel | 9.000 | 0.2 | 1.5 |
14 | U TV | 9.000 | 0.2 | 1.5 |
15 | TVR 1 | 8.000 | 0.2 | 1.3 |
16 | B1TV | 8.000 | 0.2 | 1.3 |
17 | History | 7.000 | 0.2 | 1.2 |
18 | Cartoon Network | 7.000 | 0.1 | 1.1 |
19 | Diva | 6.000 | 0.1 | 1.1 |
20 | AXN | 6.000 | 0.1 | 0.9 |
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro