Skip to main content

AUDIENŢE în ziua invaziei. Creşteri mari la toate posturile de ştiri. Digi 24, locul trei pe comercial. Antena 3, în top 3 dimineaţa

 
AUDIENŢE în ziua invaziei. Creşteri mari la toate posturile de ştiri. Digi 24, locul trei pe comercial. Antena 3, în top 3 dimineaţa

AUDIENŢE. Ziua în care a început războiul, pe TV. Românii au stat cu ochii pe ştiri pe 24 februarie. Cifrele posturilor de ştiri au fost mult mai mari decât în mod obişnuit. 

Publicitate

Posturile de ştiri au stat mult mai bine în clasamentul general. Topul la nivel naţional şi la oraşe a plasat dimineaţa Antena 3 pe locul 3, urmată de România TV şi Digi 24. Seara, Antena 3 a fost un loc mai jos pe aceste segmente.

Pe publicul comercial, Digi 24 a fost pe poziţia a treia, după Pro TV şi Antena 1, pe ambele intervale analizate de Paginademedia.ro: 7.00-12.00 şi 18.00-24.00. Să le luăm pe rând:

7.00-12.00. Dimineaţa în care a început războiul

Încă de dimineaţă, invadarea Ucrainei de către Rusia i-a ţinut pe români pe posturile de ştiri.

NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, cel mai urmărit post TV a fost Pro TV, care a fost toată dimineaţa în Breaking News cu războiul din Ucraina: peste 800.000 de români au stat în fiecare minut pe TV. 

Posturile de ştiri au fost în top: locul trei pentru Antena 3 (aproape 300.000 de români), patru pentru România TV, foarte aproape şi cinci pentru Digi 24 (140.000).

La Realitatea Plus s-au uitat dimineaţa 120.000 de români, aproape 100.000 au fost la TVR 1 (de asemenea în Breaking News) şi 35.000 la B1 TV.

URBAN. Clasamentul a fost acelaşi la vârf dimineaţa, cu Pro TV, Antena 1, Antena 3, România TV şi Digi 24.

Toate posturile care erau în Breaking News cu invadarea Ucrainei au fost în top în clasament.

COMERCIAL 21-54 Urban. Top schimbat pe publicul tânăr. Pe acest segment, cel mai urmărit post de ştiri a fost dimineaţă Digi 24, cu cifre peste România TV şi Antena 3.

18.00-24.00. Cifre mari pentru staţiile de ştiri şi în Prime-Time

Şi seara, cifrele posturilor de ştiri au fost peste media obişnuită. O seară cu MasterChef, Adela şi serialul turcesc Mă numesc Zuleyha pe Kanal D.

La nivel naţional şi la oraşe, cel mai vizionat post de ştiri a fost Antena 3 (aproape 600.000 media la nivel naţional), urmat de România TV şi, pe locul şase la clasamentul general, de Digi 24.

Pe publicul comercial (21-54 de ani urban), situaţia a fost diferită. Cel mai urmărit post de ştiri a fost Digi 24 (aproape 130.000 de telespectatori în acest target). Ca o comparaţie, erau aproape 100.000 de telespectatori din acest segment la Antena 3.

România TV, care avea seara aproape 550.000 de telespectatori din toată ţara, a numărat doar 87.000 de persoane din segmentul comercial 21-54 de ani de la oraşe.

Audienţele posturilor TV joi, 24 februarie, în intervalul orar 7.00-12.00 - număr persoane (share*):

  7.00-12.00 NATIONAL 7.00-12.00 URBAN 7.00-12.00 COMERCIAL
1 Pro TV 802.000 (26,9) Pro TV 371.000 (24,3) Pro TV 156.000 (29,5)
2 Antena 1 362.000 (12,1) Antena 1 211.000 (13,8) Antena 1 96.000 (18,2)
3 Antena 3 284.000 (9,5) Antena 3 167.000 (11) Digi 24 51.000 (9,7)
4 Romania TV 279.000 (9,3) Romania TV 141.000 (9,2) Romania TV 46.000 (8,7)
5 Digi 24 140.000 (4,7) Digi 24 107.000 (7) Antena 3 31.000 (5,8)
6 Kanal D 125.000 (4,2) Realitatea Plus 52.000 (3,4) Disney 15.000 (2,8)
7 Realitatea Plus 120.000 (4) TVR 1 48.000 (3,1) TVR 1 12.000 (2,3)
8 TVR 1 98.000 (3,3) Kanal D 38.000 (2,5) Pro Cinema 11.000 (2)
9 Prima TV 56.000 (1,9) Disney 27.000 (1,7) Realitatea Plus 10.000 (2)
10 Pro Cinema 44.000 (1,5) Prima TV 24.000 (1,6) Kanal D 8.000 (1,6)
11 Nickelodeon 37.000 (1,2) B1TV 24.000 (1,6) Happy Channel 6.000 (1,1)
12 National TV 36.000 (1,2) Pro Cinema 20.000 (1,3) Nick JR 6.000 (1,2)
13 B1TV 34.000 (1,1) Antena Stars 17.000 (1,1) Prima TV 5.000 (0,9)
14 Boomerang 33.000 (1,1) Happy Channel 17.000 (1,1) B1TV 5.000 (1)
15 Disney 28.000 (0,9) Nick JR 15.000 (1) Boomerang 5.000 (1)
16 AXN 28.000 (0,9) Nickelodeon 12.000 (0,8) Nickelodeon 4.000 (0,7)
17 Antena Stars 27.000 (0,9) Boomerang 11.000 (0,7) Disney Junior 3.000 (0,6)
18 Disney Junior 25.000 (0,8) Disney Junior 10.000 (0,6) National TV 2.000 (0,5)
19 Happy Channel 22.000 (0,8) National TV 8.000 (0,6) AXN 1.000 (0,2)
20 Nick JR 21.000 (0,7) AXN 5.000 (0,4) Antena Stars 1.000 (0,2)

*Share - cotă de piaţa: procentul din totalul celor care aveau televizoarele deschise care au ales un post TV.

Audienţele posturilor TV joi, 24 februarie, în intervalul orar 18.00-24.00 - număr persoane (share):

  18.00-24.00 NATIONAL 18.00-24.00 URBAN 18.00-24.00 COMERCIAL
1 Pro TV 1.303.000 (17,5) Pro TV 663.000 (17,1) Pro TV 354.000 (22,4)
2 Antena 1 1.098.000 (14,7) Antena 1 512.000 (13,2) Antena 1 218.000 (13,8)
3 Kanal D 890.000 (11,9) Kanal D 370.000 (9,5) Digi 24 129.000 (8,2)
4 Antena 3 573.000 (7,7) Antena 3 347.000 (8,9) Kanal D 114.000 (7,2)
5 Romania TV 537.000 (7,2) Romania TV 291.000 (7,5) Antena 3 97.000 (6,1)
6 Digi 24 297.000 (4) Digi 24 195.000 (5) Romania TV 87.000 (5,5)
7 Realitatea Plus 257.000 (3,4) Realitatea Plus 125.000 (3,2) Prima TV 48.000 (3)
8 Happy Channel 195.000 (2,6) Happy Channel 114.000 (2,9) Realitatea Plus 47.000 (3)
9 Antena Stars 192.000 (2,6) Prima TV 103.000 (2,6) TVR 1 41.000 (2,6)
10 TVR 1 177.000 (2,4) Antena Stars 98.000 (2,5) Antena Stars 30.000 (1,9)
11 Prima TV 158.000 (2,1) TVR 1 95.000 (2,4) Pro X 29.000 (1,9)
12 Pro Cinema 148.000 (2) Pro Cinema 60.000 (1,6) Pro Cinema 26.000 (1,6)
13 National TV 121.000 (1,6) National TV 56.000 (1,5) National TV 20.000 (1,3)
14 B1TV 84.000 (1,1) Pro X 47.000 (1,2) Happy Channel 17.000 (1,1)
15 Pro 2 77.000 (1) B1TV 41.000 (1,1) B1TV 17.000 (1,1)
16 DigiSport 1 68.000 (0,9) DigiSport 1 36.000 (0,9) TVR 2 11.000 (0,7)
17 Pro X 65.000 (0,9) Diva 35.000 (0,9) Diva 11.000 (0,7)
18 TVR 2 53.000 (0,7) TVR 2 33.000 (0,8) DigiSport 1 10.000 (0,6)
19 Diva 47.000 (0,6) Pro 2 24.000 (0,6) Boomerang 10.000 (0,6)
20 Boomerang 45.000 (0,6) Boomerang 15.000 (0,4) Pro 2 5.000 (0,3)

*Share - cotă de piaţa: procentul din totalul celor care aveau televizoarele deschise care au ales un post TV.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Milagi Milagi
    Aici Mile nu comenteaza ? Trezirea postacule.
  • Soby Soby
    *pentru România TV și Antena 3
    Scuze pentru greșeală gramaticală la comentariu despre opinia mea cu audiența postului Digi 24 de ce are audiență mai multă decât România TV și Antena 3.
  • Soby Soby
    @jk, da, urăsc Digi 24 și nu mai urmăresc acest post de anul trecut. L-am șters din listă și când am dat ultima oară la Digi 24, am văzut doar neprofesioniști.

    Nu o să mai comentez nimic!
  • jk jk
    Soby mama,pe mine m-ai ucis cu acel comentariu-fluviu
  • Soby Soby
    JOS DIGI 24!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! RUȘINE DIGI 24!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Soby Soby
    Digi 24, cel mai urât post de știri din România!
    Au doar neprofesioniști angajați la postul de știri, va avea audiență mai mare decât România TV, Antena 3, Realitatea Plus, B1 TV, Aleph News și toate canalele de știri din România doar că dau știri adevărate, au prezentatori tineri neprofesioniști, e de vina lui Prelipceanu!
    Ciutacu și Gâdea o să aiba ca reacție furie și supărare dacă Prelipceanu, împreună cu oamenii lui neprofesioniști îi depășesc audiențele posturilor România TV și Digi 24.
    Digi 24 o să ajungă locul 4 la național, locul 3 la urban și locul 2 la comercial până pe 31 decembrie 2022! O să fie o mare rușine pentru România TV și Antena 3 pentru că le depășește Digi 24 la audiențe!
    Rușine Prelipceanu, rușine Pândaru, rușine Negruțiu și rușine celor care lucrează la Digi 24! Angajați doar neprofesioniști, când dau la Digi 24, zici că mă uit la TVR 1 sau TVR 2, unde tot neprofesioniști sunt acolo.
    Digi 24 nu mai angajazează profesioniști, ci neprofesioniști! Rușine Digi 24! Ați depășit audiențele României TV și Antena 3, va fi o mare supărare pentru posturile de știri în care au fost depășite la audiențe de către Digi 24.

    #JosDigi24 #RușineDigi24
  • jk jk
    Ca sa se inteleaga audientele...
    Scurta analiza a GENERALISTELOR la ora 15/16:00
    TVR-știri speciale cu războiul
    Pro TV-15:00-La Măruță cu invitat Cosmin Stan-subiect războiul
    16:00-scurtă repriză a știrilor pe subiect
    Antena 1-Observator(aprox.5 minute în ambele ore menționate)tot pe subiect
    Kanal D-Teo,veselie,ziua lui Bursucu in avans și ultima lui zi la emisiune
    Prima-prima oră-Hai cu fetele redifuzare
    A doua oră-Exclusiv VIP
    National-orice dar nu știri pe subiect
  • B.A.M B.A.M
    REprecizez pentru anumiți "amețiți":
    NU sunt mile! Ba chiar m-am certat cu el pe parcursul timpului...
    Pur și simplu e trist să te comporți ca un TROLL!
  • Sabina Sabina
    B.A.M,articolul este despre audiențe, deci pot pune orice comunicat legat de asta.
  • BAM = Baiatul Antenist Mile BAM = Baiatul Antenist Mile
    Ce B.A.M, te supara adevarul ? Pai eu vreau audientele MasterChef si Las Fierbinti. Nu audiente stiri.
  • Sabina Sabina
    Paul Angelescu este trimisul special al Pro TV în Ucraina.
  • B.A.M B.A.M
    Sabina, tu ai citit tilul articolului înainte de a da copy-paste ca TROLL-ul?
  • Expertul Expertul
    Stirile ProTV are cei mai buni si mai credibili jurnalisti din media romaneasca! Jurnalul ProTV de ieri dimineata, a obtinut aprox 40% market share pe targetul comercial. In aceste tabele cifrele sunt mai mici pentru ca sunt incluse si auidentele Vorbeste Lumea, din intervalul 10:30 - 12:00.
  • Milgescu Milgescu
    Antenuta Zero iar a fost umilita.
    Mile mile aici nu comenteaza ?
  • Sabina Sabina
    Las Fierbinți a condus aseară topul preferințelor telespectatorilor și a înregistrat 11.7 puncte de rating și 27.4% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce poziția secundă a avut 5.9 puncte de rating și 13.8% share. La nivel național, peste 1.8 milioane de români au urmărit serialul, iar în minutul de maximă audiență, de la 21:02, peste 2.1 milioane de români au fost cu ochii pe aventurile fierbințenilor.

Trimite un comentariu

sus