AUDIENŢE. Un star porno în platou şi roasturi pe măsură, contra două filme de acţiune. Duminică seara, românii s-au dus către filme. iUmor, de pe Antena 1, cu vedeta porno Rocco Siffredi jurat special, a fost pe locul al doilea, după filmele de pe Pro TV.
Pe toate segmentele de public, glumele "cu tentă" de la iUmor au fost pe poziţia a doua în clasamentele de audienţă. La iUmor, vedeta porno - prezentată de una dintre invitate, Lorelai, ca un adevărat model, a fost luată la roast. Cu glume "de profil" între care, printre altele, s-a propus şi folosit, ca să intre pe post fără bipuri, folosirea cuvântului "pulpă", în locul unei variante vulgare, uşor de ghicit.
Înainte de cifre, ce au avut celelalte posturi:
- Pro TV: filmele Rampage - Scăpaţi de sub control (până la 20.00), apoi Asassin's Creed - Codul asasinului
- Kanal D: Tu urmezi, cu Dan Negru (până la 22.00), apoi 40 de întrebări cu Denise Rifai
- DigiSport 1: meci Petrolul - FCSB
- Prima TV: Schimb de mame (până la 22.00), apoi Pup'o, mă!
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele:
NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, iUmor a ţinut 825.000 de români pe post. Antenta 1 a fost pe poziţia a doua, la 350.000 de telespectatori în urma Pro TV. Locul trei pentru Kanal D.
Poziţie bună pentru DigiSport (cu meci FCSB) şi pentru Prima TV (cu Schimb de mame şi Pup-o, mă!).
URBAN. S-au uitat la emisiunea cu vedeta porno 445.000 de telespectatori, faţă de 560.000 la Pro TV. Topul urban e completat de Kanal D, România TV, DigiSport şi Antena 3.
COMERCIAL 21-54 Urban. Acelaşi top 3 şi pe publicul comercial, cu Pro TV, Antena 1 şi Kanal D.
De notat pe acest target poziţiile mai bune ocupate de DigiSport - locul patru şi Prima TV - locul cinci.
Audienţa posturilor TV duminică, 9 octombrie, pe intervalul iUmor (20:00-23:30), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.179.000 | 6.7 | 17.6 |
2 | Antena 1 | 824.000 | 4.6 | 12.3 |
3 | Kanal D | 704.000 | 4 | 10.5 |
4 | Romania TV | 475.000 | 2.7 | 7.1 |
5 | DigiSport 1 | 364.000 | 2.1 | 5.4 |
6 | Prima TV | 305.000 | 1.7 | 4.5 |
7 | Happy Channel | 268.000 | 1.5 | 4 |
8 | Antena 3 CNN | 235.000 | 1.3 | 3.5 |
9 | Antena Stars | 187.000 | 1.1 | 2.8 |
10 | TVR 1 | 186.000 | 1 | 2.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV duminică, 9 octombrie, pe intervalul iUmor (20:00-23:30), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 562.000 | 5.9 | 15.8 |
2 | Antena 1 | 445.000 | 4.7 | 12.5 |
3 | Kanal D | 344.000 | 3.6 | 9.7 |
4 | Romania TV | 266.000 | 2.8 | 7.5 |
5 | DigiSport 1 | 234.000 | 2.5 | 6.6 |
6 | Antena 3 CNN | 161.000 | 1.7 | 4.5 |
7 | Happy Channel | 132.000 | 1.4 | 3.7 |
8 | Prima TV | 117.000 | 1.2 | 3.3 |
9 | TVR 1 | 88.000 | 0.9 | 2.5 |
10 | Realitatea Plus | 72.000 | 0.8 | 2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV duminică, 9 octombrie, pe intervalul iUmor (20:00-23:30), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 ani
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 348.000 | 7.4 | 22.3 |
2 | Antena 1 | 270.000 | 5.7 | 17.3 |
3 | Kanal D | 133.000 | 2.8 | 8.5 |
4 | DigiSport 1 | 116.000 | 2.4 | 7.4 |
5 | Prima TV | 64.000 | 1.4 | 4.1 |
6 | Romania TV | 45.000 | 0.9 | 2.9 |
7 | Antena 3 CNN | 45.000 | 0.9 | 2.9 |
8 | Cartoon Network | 30.000 | 0.6 | 1.9 |
9 | Happy Channel | 28.000 | 0.6 | 1.8 |
10 | Digi 24 | 25.000 | 0.5 | 1.6 |