Seara s-a împărţit între doi lideri: Las Fierbinţi şi Jocul cuvintelor. Românii au ales miercuri seară să se uite la serialul de comedie de la Pro TV şi apoi la emisiunea de cultură generală de la Kanal D.
Aproape 1,3 milioane de români s-au uitat aseară la Las Fierbinţi, serialul fiind lider de audienţă pe toate targeturile.
Lider a fost şi Dan Negru, în partea a doua serii, însă pe două segment din trei. Emisiunea lui, Jocul cuvintelor, a fost pe primul loc în ţară şi la oraşe, dar pe trei pe publicul comercial.
În acelaşi timp, România are Roast nu a prins nicio poziţie întâi în clasament, emisiunea de umor de la Antena 1 fiind pe locul trei în ţară şi la oraşe, şi pe doi pe publicul comercial.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele TV de miercuri, 8 iunie, pe intervalul Las Fierbinţi şi Jocul Cuvintelor:
Naţional. Las Fierbinţi continuă să fie lider de audienţă, chiar dacă are cifre în scădere, aşa cum se întâmplă când vremea se încălzeşte şi oamenii preferă să iasă din case, nu să stea în faţa televizorului.
Aproape 1,3 milioane de români s-au uitat la serialul de comedie de la Pro TV.
Locul doi a fost ocupat de Kanal D, care a difuzat pe acest interval un nou episod cu serialul turcesc cu Zuleyha. Postul s-a situat la distanţă de 140.000 de telespectatori faţă de lider.
Cu cifre de trei - patru ori mai mici faţă de Pro TV, emisiunea de umor de la Antena 1 s-a clasat pe locul trei. România are Roast a fost urmărită de 369.000 de români.
Antena 3 a ocupat locul patru, fiind cel mai urmărit post de ştiri din ţară, cu audienţe de 265.000 de persoane.
Urban. Las Fierbinţi a condus clasamentul audienţelor şi la oraşe, fiind urmărit de 661.000 de români.
Kanal D s-a ţinut aproape, la distanţă de aproximativ 100.000 de privitori. Zuleyha a fost urmărită de 554.000 de orăşeni, ocupând poziţia secundă în top.
Pe trei a fost România are Roast, cu cifre la jumate. Astfel, pe Antena 1 au fost 226.000 de orăşeni, pe intervalul Las Fierbinţi.
Iar Antena 3 şi-a menţinut poziţia a patra în top, cu o audienţă de 175.000 de persoane.
Comercial Urban 21-54 de ani. Pro TV a fost primul şi pe publicul comercial, Las Fierbinţi fiind urmărit de 327.000 de tineri de la oraşe.
Kanal D şi-a păstrat poziţia secundă, chiar dacă a avut cifre de două, trei ori mai mici - 130.000 de persoane s-au uitat la Zuleyha.
Antena 1 s-a mulţumit tot cu locul trei, România are Roast având pe acest segment 118.000 de orăşeni cu vârsta cuprinsă între 21 şi 54 de ani.
Audienţa posturilor TV miercuri, 8 iunie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.297.000 | 7.4 | 22.5 |
2 | Kanal D | 1.157.000 | 6.6 | 20.1 |
3 | Antena 1 | 369.000 | 2.1 | 6.4 |
4 | Antena 3 | 265.000 | 1.5 | 4.6 |
5 | Happy Channel | 254.000 | 1.4 | 4.4 |
6 | Romania TV | 232.000 | 1.3 | 4.0 |
7 | Antena Stars | 228.000 | 1.3 | 4.0 |
8 | National TV | 155.000 | 0.9 | 2.7 |
9 | TVR 1 | 135.000 | 0.8 | 2.3 |
10 | Digi 24 | 98.000 | 0.6 | 1.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV miercuri, 8 iunie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 661.000 | 6.9 | 20.5 |
2 | Kanal D | 554.000 | 5.8 | 17.2 |
3 | Antena 1 | 226.000 | 2.4 | 7.0 |
4 | Antena 3 | 175.000 | 1.8 | 5.4 |
5 | Romania TV | 159.000 | 1.7 | 4.9 |
6 | Happy Channel | 141.000 | 1.5 | 4.4 |
7 | Antena Stars | 139.000 | 1.5 | 4.3 |
8 | National TV | 117.000 | 1.2 | 3.6 |
9 | TVR 1 | 101.000 | 1.1 | 3.1 |
10 | Digi 24 | 73.000 | 0.8 | 2.3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV miercuri, 8 iunie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), pe publicul COMERCIAL-URBAN 21-54 ani
URBAN 21-54 ani | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 327.000 | 6.9 | 28.0 |
2 | Kanal D | 130.000 | 2.7 | 11.1 |
3 | Antena 1 | 118.000 | 2.5 | 10.1 |
4 | Antena 3 | 64.000 | 1.3 | 5.4 |
5 | TVR 1 | 48.000 | 1.0 | 4.1 |
6 | Antena Stars | 42.000 | 0.9 | 3.6 |
7 | Digi 24 | 41.000 | 0.9 | 3.5 |
8 | National TV | 36.000 | 0.8 | 3.1 |
9 | Happy Channel | 30.000 | 0.6 | 2.6 |
10 | Prima TV | 29.000 | 0.6 | 2.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Jocul cuvintelor, mai „vitezoman“ ca Need for Speed şi România are Roast
Naţional. Emisiunea lui Dan Negru a fost lider de audienţă în ţară. Aproximativ 850.000 de români s-au uitat la Jocul cuvintelor, cu 100.000 mai mulţi decât cei care au ales filmul de acţiune Need for Speed de la Pro TV.
Astfel, Pro TV nu a mai fost lider de audienţă în partea a doua serii, având cifre aproape la jumate faţă de intervalul Las Fierbinţi.
Aproximativ 750.000 de români s-au uitat la Need for Speed, postul trecând pe locul doi în top.
Antena 1 a fost constantă în partea a doua serii, ocupând aceeaşi poziţie trei. România are Roast a fost urmărită de jumătate de milion de români, cifre în uşoară creştere faţă de intervalul Las Fierbinţi.
Urban. Jocul cuvintelor a condus topul şi la oraşe, fiind ales de 447.000 de români. La distanţă de 100.000 de persoane s-a situat Pro TV, filmul de acţiune fiind urmărit de 340.000 de privitori.
Cu puţin peste 300.000 de telespectatori de la oraşe, România are Roast s-a clasat tot pe locul trei în top.
Comercial Urban 21-54 de ani. Pe publicul comercial, Jocul cuvintelor şi-a pierdut poziţia de lider. Dan Negru a fost întrecut de Pro TV şi Antena 1.
Astfel, Pro TV a preluat conducerea, cu 227.000 de privitori, iar Antena 1 a urcat şi ea pe doi, cu 188.000.
Kanal D s-a mulţumit cu locul trei, Jocul cuvintelor având o audienţă de 166.000 de persoane pe acest segment.
Audienţa posturilor TV miercuri, 8 iunie, pe intervalul Jocul cuvintelor (22:30-24:00), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 850.000 | 4.8 | 16.2 |
2 | Pro TV | 748.000 | 4.3 | 14.2 |
3 | Antena 1 | 499.000 | 2.8 | 9.5 |
4 | Antena 3 | 373.000 | 2.1 | 7.1 |
5 | Romania TV | 326.000 | 1.9 | 6.2 |
6 | National TV | 258.000 | 1.5 | 4.9 |
7 | Prima TV | 152.000 | 0.9 | 2.9 |
8 | Antena Stars | 152.000 | 0.9 | 2.9 |
9 | DigiSport 1 | 144.000 | 0.8 | 2.7 |
10 | Happy Channel | 125.000 | 0.7 | 2.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV miercuri, 8 iunie, pe intervalul Jocul cuvintelor (22:30-24:00), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 447.000 | 4.7 | 15.6 |
2 | Pro TV | 340.000 | 3.6 | 11.9 |
3 | Antena 1 | 307.000 | 3.2 | 10.7 |
4 | Antena 3 | 178.000 | 1.9 | 6.2 |
5 | Romania TV | 172.000 | 1.8 | 6.0 |
6 | National TV | 145.000 | 1.5 | 5.1 |
7 | DigiSport 1 | 108.000 | 1.1 | 3.8 |
8 | Prima TV | 87.000 | 0.9 | 3.0 |
9 | Antena Stars | 70.000 | 0.7 | 2.4 |
10 | TVR 1 | 66.000 | 0.7 | 2.3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV miercuri, 8 iunie, pe intervalul Jocul cuvintelor (22:30-24:00),pe publicul COMERCIAL-URBAN 21-54 ani
URBAN 21-54 ani | Nr. persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 227.000 | 4.8 | 17.9 |
2 | Antena 1 | 188.000 | 4.0 | 14.8 |
3 | Kanal D | 166.000 | 3.5 | 13.0 |
4 | National TV | 66.000 | 1.4 | 5.2 |
5 | Antena 3 | 54.000 | 1.1 | 4.2 |
6 | Digi 24 | 42.000 | 0.9 | 3.3 |
7 | DigiSport 1 | 38.000 | 0.8 | 3.0 |
8 | Romania TV | 34.000 | 0.7 | 2.6 |
9 | TVR 1 | 33.000 | 0.7 | 2.6 |
10 | Prima TV | 27.000 | 0.6 | 2.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România **Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
Cat de limitat sa fi sa iei de bun orice sondaj in tara asta? Din pacate , sunt foarte multi nestiutori care pun ***' la aceste "cifre"!
LasFierbinti pompeaza periodic fonduri grase pt aceste "topuri" (si spun topuri de la a fi in top, primele 2 pozitii). De la o vreme si kanalul vietii (acest post cocalar) a intrat pe filiera banilor pompati la institutiile de sondare ca sa iasa bine la rating (artificial desigur).
Nu mai luati voi de bun ce vedeti, auziti...ca pe baza credibilitatii voastre iata sunt promovate numai mizerii tv.