Seara Las Fierbinţi rămâne seara Las Fierbinţi. Pro TV a condus detaşat audienţele cu un nou episod al serialului de comedie. Peste 1,8 milioane de telespectatori au urmărit miercuri seara Las Fierbinţi.
Kanal D a avut poziţia secundă, cu serialul Mă numesc Zuleyha pe interval, în timp ce Antena 1 a fost pe trei pe toată linia.
Pe intervalul Imperiul leilor, emisiune difuzată de la 21.30 la 23.30, Pro TV a fost urmărit de de puţin peste un milion de persoane. Kanal D a fost pete Pro TV pe intervalul emisiunii, cu o medie de 1,2 milioane de persoane.
Pe Antena 1 erau, la nivel naţional, de 630.000 de persoane.
La oraşe, Imperiul leilor a avut 530.000 de telespectatori, Pro TV a fost tot pe doi, dar la mică distanţă de liderul Kanal D, urmărit de 550.000 de persoane.
Emisiunea Imperiul leilor a atras, pe publicul comercial urban (21-54 de ani) 325.000 de telespectatori, în timp ce Antena 1 avea 200.000, iar Kanal D, 190.000.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele posturilor TV de miercuri, 13 aprilie, pe intervalul Las Fierbinţi:
Naţional. Serialul Las Fierbinţi a fost urmărit de peste 1,8 milioane de telespectatori, la nivelul întregii ţări. A fost la peste jumătate de milion de persoane distanţă de locul al doilea, ocupat de Kanal D.
Antena 1 a fost la şi mai mare distanţă de primele două televiziuni. Emisiunea Chei fără limite a avut, pe intervalul Las Fierbinţi, 555.000 de telespectatori.
Antena 3 a fost a patra televiziune, cu 430.000 de telespectatori media.
Urban. Oraşele au ţinut tot cu fierbinţenii. Pro TV a avut aproape 900.000 de telespectatori din mediul urban, în timp ce pe Kanal D erau aproape 600.000.
Pe Antena 1 erau 340.000 de telespectatori, din mediul urban.
Comercial Urban 21-54 de ani. Pro TV a fost urmărit de jumătate de milion de telespectatori pe publicul comercial urban, cu vârste între 21 şi 54 de ani. A avut cifre mai mult decât duble decât Kanal D, urmărit de 190.000 de persoane, şi decât Antena 1, cu 170.000.
Audienţa posturilor TV de miercuri, 13 aprilie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.863.000 | 10.6 | 25.2 |
2 | Kanal D | 1.300.000 | 7.4 | 17.6 |
3 | Antena 1 | 555.000 | 3.2 | 7.5 |
4 | Antena 3 | 430.000 | 2.4 | 5.8 |
5 | Antena Stars | 393.000 | 2.2 | 5.3 |
6 | Romania TV | 309.000 | 1.8 | 4.2 |
7 | Happy Channel | 297.000 | 1.7 | 4.0 |
8 | Pro Cinema | 164.000 | 0.9 | 2.2 |
9 | National TV | 148.000 | 0.8 | 2.0 |
10 | Digi 24 | 141.000 | 0.8 | 1.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de miercuri, 13 aprilie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), în mediul URBAN:
URBAN | Nr persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 884.000 | 9.3 | 22.8 |
2 | Kanal D | 591.000 | 6.2 | 15.3 |
3 | Antena 1 | 339.000 | 3.6 | 8.8 |
4 | Antena 3 | 237.000 | 2.5 | 6.1 |
5 | Antena Stars | 215.000 | 2.3 | 5.6 |
6 | Romania TV | 198.000 | 2.1 | 5.1 |
7 | Happy Channel | 170.000 | 1.8 | 4.4 |
8 | Digi 24 | 105.000 | 1.1 | 2.7 |
9 | National TV | 71.000 | 0.8 | 1.8 |
10 | Realitatea Plus | 67.000 | 0.7 | 1.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de miercuri, 13 aprilie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 de ani:
URBAN 21-54 ANI | Nr persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 501.000 | 10.5 | 32.9 |
2 | Kanal D | 188.000 | 4.0 | 12.4 |
3 | Antena 1 | 171.000 | 3.6 | 11.2 |
4 | Antena Stars | 76.000 | 1.6 | 5.0 |
5 | Antena 3 | 56.000 | 1.2 | 3.7 |
6 | Digi 24 | 48.000 | 1.0 | 3.2 |
7 | Romania TV | 42.000 | 0.9 | 2.8 |
8 | Happy Channel | 38.000 | 0.8 | 2.5 |
9 | Pro Cinema | 32.000 | 0.7 | 2.1 |
10 | Disney Junior | 27.000 | 0.6 | 1.8 |
La nivel național, peste 1.8 milioane de români au urmărit serialul, iar în minutul de maximă audiență, de la 21:02, peste 2.1 milioane de români au fost cu ochii pe aventurile fierbințenilor.