Audienţe. Marţi a fost seara cu doi lideri: Las Fierbinţi şi Chefi la cuţite. Cele două programe ale Pro TV-ului şi Antenei 1 au dominat pe propriul interval.
Seara a început cu Pro TV în poziţia de lider. Postul din Pache Protopopescu a dominat clasamentele audienţelor cu Las Fierbinţi. Aproape 1,8 milioane de români se uitau la un nou episod, aseară.
Pe de altă parte, Chefii au stat pe trei şi doi pe intervalul fierbinţenilor, dar au recuperat pe propriul interval, unul de trei ore şi jumătate.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară:
1. Las Fierbinţi e „şeful” pe propriul interval
Naţional. Aproape 1,8 milioane de români s-au uitat la episodul de aseară din Las Fierbinţi. Pro TV era lider detaşat pe intervalul serialului.
Chefii Antenei 1 erau depăşiţi în ţară şi de serialul Hercai de pe Kanal D. Postul Dogan avea 1.389.000 de privitori, pe Antena 1 erau 1.242.000 de telespectatori.
Urban. Acelaşi lider şi la oraşe. Serialul Las Fierbinţi a pus Pro TV pe primul loc, cu 891.000 de telespectatori.
Antena 1 a depăşit Kanal D pe acest segment de public. Aproximativ 724.000 de români se uitau la Chefi la cuţite, iar 691.000 de privitori au ales serialul Hercai.
Comercial. Tinerii aleg comedia. Las Fierbinţi a mai bifat un succes aseară - 396.000 de telespectatori.
Pe locul secund a fost tot Antena 1 - 287.000 de privitori. Podiumul era completat de Kanal D - 213.000 de urmăritori.
Audienta posturilor TV marţi, 18 mai, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.792.000 | 10.1 | 21.7 |
2 | Kanal D | 1.389.000 | 7.9 | 16.8 |
3 | Antena 1 | 1.242.000 | 7.0 | 15.1 |
4 | DigiSport 1 | 375.000 | 2.1 | 4.5 |
5 | Happy Channel | 323.000 | 1.8 | 3.9 |
6 | Romania TV | 314.000 | 1.8 | 3.8 |
7 | Prima TV | 258.000 | 1.5 | 3.1 |
8 | Antena 3 | 251.000 | 1.4 | 3.0 |
9 | Pro Cinema | 184.000 | 1.0 | 2.2 |
10 | Antena Stars | 126.000 | 0.7 | 1.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 18 mai, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 891.000 | 9.3 | 20.3 |
2 | Antena 1 | 724.000 | 7.6 | 16.5 |
3 | Kanal D | 691.000 | 7.2 | 15.7 |
4 | DigiSport 1 | 228.000 | 2.4 | 5.2 |
5 | Happy Channel | 193.000 | 2.0 | 4.4 |
6 | Romania TV | 176.000 | 1.8 | 4.0 |
7 | Antena 3 | 170.000 | 1.8 | 3.9 |
8 | Prima TV | 145.000 | 1.5 | 3.3 |
9 | Digi 24 | 73.000 | 0.8 | 1.7 |
10 | TVR 2 | 69.000 | 0.7 | 1.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 18 mai, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 396.000 | 9.4 | 26.7 |
2 | Antena 1 | 287.000 | 6.8 | 19.3 |
3 | Kanal D | 213.000 | 5.1 | 14.3 |
4 | DigiSport 1 | 72.000 | 1.7 | 4.8 |
5 | Prima TV | 51.000 | 1.2 | 3.4 |
6 | Happy Channel | 36.000 | 0.9 | 2.4 |
7 | Digi 24 | 34.000 | 0.8 | 2.3 |
8 | National TV | 29.000 | 0.7 | 1.9 |
9 | Eurosport 1 | 20.000 | 0.5 | 1.4 |
10 | Pro Cinema | 15.000 | 0.3 | 1.0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
2. Chefii au gătit cu audienţă pe intervalul lor
Naţional. Lucrurile s-au schimbat pe intervalul Chefilor. Antena 1 era liderul serii, pe intervalul cooking show-ului - 1.455.000 de telespectatori.
După Las Fierbinţi, Pro TV a avut filmul „Izbăvirea”. Postul din Pache Protopopescu era pe doi, cu 1.358.000 de privitori. Pe trei se clasa Kanal D - 1.171.000 de urmăritori.
Urban. Bucătarii Scărlătescu, Bontea şi Dumitrescu au prins şi la oraşe. Mai bine de 800.000 de români se uitau la un nou battle, la Chefi la cuţite.
Pe locul secund era tot Pro TV - 624.000 de privitori. Podiumul era completat de Kanal D - 565.000 de urmăritori.
Comercial. Trei din trei pentru Chefi. Şi tinerii au urmărit în număr mare programul Antenei 1 - 368.000 de telespectatori.
Cifre bune şi pentru Pro TV, care a ocupat locul secund - 315.000 de privitori. Un nou loc trei pentru Kanal D - 175.000 de urmăritori.
Audienta posturilor TV marţi, 19 mai, pe intervalul Chefi la cuţite (20:25-00:05), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.455.000 | 8.2 | 19.9 |
2 | Pro TV | 1.358.000 | 7.7 | 18.6 |
3 | Kanal D | 1.171.000 | 6.6 | 16.0 |
4 | Romania TV | 354.000 | 2.0 | 4.8 |
5 | DigiSport 1 | 290.000 | 1.6 | 4.0 |
6 | Antena 3 | 220.000 | 1.2 | 3.0 |
7 | Prima TV | 214.000 | 1.2 | 2.9 |
8 | Happy Channel | 193.000 | 1.1 | 2.6 |
9 | Pro 2 | 123.000 | 0.7 | 1.7 |
10 | TVR 1 | 114.000 | 0.6 | 1.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 19 mai, pe intervalul Chefi la cuţite (20:25-00:05), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 876.000 | 9.1 | 22.0 |
2 | Pro TV | 624.000 | 6.5 | 15.7 |
3 | Kanal D | 565.000 | 5.9 | 14.2 |
4 | Romania TV | 205.000 | 2.1 | 5.1 |
5 | DigiSport 1 | 182.000 | 1.9 | 4.6 |
6 | Antena 3 | 152.000 | 1.6 | 3.8 |
7 | Happy Channel | 111.000 | 1.2 | 2.8 |
8 | Prima TV | 109.000 | 1.1 | 2.7 |
9 | TVR 1 | 65.000 | 0.7 | 1.6 |
10 | Digi 24 | 57.000 | 0.6 | 1.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 19 mai, pe intervalul Chefi la cuţite (20:25-00:05), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg % | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 368.000 | 8.8 | 26.2 |
2 | Pro TV | 315.000 | 7.5 | 22.4 |
3 | Kanal D | 175.000 | 4.2 | 12.4 |
4 | DigiSport 1 | 65.000 | 1.5 | 4.6 |
5 | Prima TV | 33.000 | 0.8 | 2.3 |
6 | Digi 24 | 26.000 | 0.6 | 1.8 |
7 | Happy Channel | 22.000 | 0.5 | 1.6 |
8 | Romania TV | 19.000 | 0.5 | 1.4 |
9 | TNT | 18.000 | 0.4 | 1.3 |
10 | Antena 3 | 17.000 | 0.4 | 1.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
Comentarii
Unde Pro TV o sa stearga pe jos cu Bucatarii Zero.
Iar Fierbintenii au tocat Bucatarii Zero. Nu zici asta postacule *** ?