Skip to main content

AUDIENŢE. Pro TV, lider detaşat cu Las Fierbinţi. Câţi români s-au uitat la demascarea „papagalului” Alex Velea?

 
Foto: Pro TV
Foto: Pro TV

AUDIENŢE. La ce s-au uitat românii în seara de joi? Las Fierbinţi, de pe Pro TV, a avut cele mai bune cifre ale serii. Nu la fel de mulţi telespectatori s-au uitat şi la Masked Singer. Show-ul cu măşti a pus Pro TV pe primul loc doar la tinerii de la oraşe.

Publicitate

Detalii, în continuare:

Pro TV a început seara pe primul loc, cu rating dublu faţă de Kanal D şi Antena 1 cât timp a rulat Las Fierbinţi, serialul cu Bobiţă, Celetano sau Firicel. Peste 2 milioane de români urmăreau producţia, la nivel naţional.

Situaţia s-a mai echilibrat când a început Masked Singer, show-ul cu măşti prezentat de Pavel Bartoş. Aseară, „Papagalul” Alex Velea a fost demascat. Pro era pe locul trei în ţară, iar în mediul urban a fost la egalitate cu Kanal D. Doar pe publicul tânăr de la oraşe a câştigat.

Antena 1, cu Adela, era cel mai urmărit post în ţară pe intervalul Masked Singer.

Paginademdia.ro vă prezintă audienţele de aseară:

1. Las Fierbinţi, fără rival

NAŢIONAL. Ţara o arde pe comedie. Peste două milioane de români au urmărit serialul de comedie, aseară. Pro TV a fost lider detaşat în prima parte a serii.

Mai bine de 1,4 milioane de telespectatori au ales să urmărească un alt serial, Doctorul Minune, la Kanal D. Pe trei se clasa Antena 1, cu 1.290.000 de privitori care urmăreau începtul episodului din Adela. 

URBAN. Mulţi români de la oraşe au urmărit şi ei Las Fierbinţi. Un milion de telespectatori avea Pro TV pe intervalul serialului de comedie.

Kanal D, cu prima parte a serialului turcesc Doctorul Minune, ocupa locul secund cu 622.000 de privitori. Pe trei se clasa Antena 1, cu 580.000 de urmăritori.

COMERCIAL. Tinerii de la oraşe s-au uitat în număr mare la Las Fierbinţi. Aproximativ 414.000 de telespectatori avea Pro TV pe intervalul serialului.

Rating mai bun pentru Antena 1, care se clasa pe doi cu 245.000 de privitori. Podiumul era completat de Kanal D, cu 149.000 de urmăritori.

Audienta posturilor TV joi, 28 octombrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 2.032.000 11,5 23,4
2 Kanal D 1.408.000 8,0 16,2
3 Antena 1 1.290.000 7,3 14,9
4 Romania TV 544.000 3,1 6,3
5 Antena 3 375.000 2,1 4,3
6 Realitatea Plus 184.000 1,0 2,1
7 Antena Stars 182.000 1,0 2,1
8 DigiSport 1 159.000 0,9 1,8
9 Happy Channel 153.000 0,9 1,8
10 TVR 1 135.000 0,8 1,6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 28 octombrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 1.000.000 10,4 22,9
2 Kanal D 622.000 6,5 14,2
3 Antena 1 580.000 6,1 13,3
4 Romania TV 291.000 3,0 6,6
5 Antena 3 244.000 2,5 5,6
6 Realitatea Plus 100.000 1,0 2,3
7 Happy Channel 99.000 1,0 2,3
8 DigiSport 1 95.000 1,0 2,2
9 Antena Stars 88.000 0,9 2,0
10 Digi 24 86.000 0,9 2,0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 28 octombrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL (18-49 Urban) Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 414.000 10,0 30,6
2 Antena 1 245.000 5,9 18,1
3 Kanal D 149.000 3,6 11,1
4 Romania TV 53.000 1,3 3,9
5 Digi 24 41.000 1,0 3,0
6 Antena Stars 39.000 0,9 2,9
7 Pro Cinema 28.000 0,7 2,1
8 Diva 24.000 0,6 1,8
9 TV1000 22.000 0,5 1,6
10 National TV 17.000 0,4 1,2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

2. Pro TV, primul loc doar la tineri cu Masked Singer

NAŢIONAL. Când a început Masked Singer audienţa Pro TV-ului a scăzut. Postul din Pache se clasa doar pe trei la nivel naţional, cu 1.017.000 de telespectatori.

Cel mai urmărit program, pe intervalul show-ului cu măşti, a fost serialul Adela. Antena 1 avea 1.131.000 de privitori. Pe doi era Kanal D, cu 1.024.000 de urmăritori.

URBAN. Situaţie echilibrată şi la oraşe. Pro TV şi Kanal D erau la egalitate. Pro avea, însă, 2.000 de telespectatori în plus.

Pe trei se clasa Antena 1, cu 501.000 de privitori.

COMERCIAL. Masked Singer, mai urmărit de tineri. Show-ul cu măşti a pus Pro TV pe primul loc, cu 226.000 de telespectatori.

La mică distanţă se clasa pe doi Antena 1, cu 220.000 de privitori. Podiumul televiziunilor a fost completat de Kanal D, cu 173.000 de urmăritori.

Audienta posturilor TV joi, 28 octombrie, pe intervalul emisiunii Masked Singer (21:30-23:30), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg % Share
1 Antena 1 1.131.000 6,4 16,1
2 Kanal D 1.024.000 5,8 14,6
3 Pro TV 1.017.000 5,8 14,5
4 Antena 3 516.000 2,9 7,4
5 Romania TV 391.000 2,2 5,6
6 National TV 294.000 1,7 4,2
7 Prima TV 207.000 1,2 2,9
8 DigiSport 1 200.000 1,1 2,8
9 Realitatea Plus 160.000 0,9 2,3
10 Antena Stars 151.000 0,9 2,2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 28 octombrie, pe intervalul emisiunii Masked Singer (21:30-23:30), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 530.000 5,5 14,3
2 Kanal D 528.000 5,5 14,3
3 Antena 1 501.000 5,2 13,5
4 Antena 3 325.000 3,4 8,8
5 Romania TV 236.000 2,5 6,4
6 DigiSport 1 115.000 1,2 3,1
7 Prima TV 110.000 1,2 3,0
8 National TV 88.000 0,9 2,4
9 Realitatea Plus 82.000 0,9 2,2
10 Diva 80.000 0,8 2,2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 28 octombrie, pe intervalul emisiunii Masked Singer (21:30-23:30), la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL (18-49 Urban) Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 226.000 5,4 18,7
2 Antena 1 220.000 5,3 18,2
3 Kanal D 173.000 4,2 14,3
4 Romania TV 44.000 1,1 3,6
5 DigiSport 1 39.000 0,9 3,2
6 Prima TV 37.000 0,9 3,1
7 Antena 3 31.000 0,8 2,6
8 Digi 24 31.000 0,7 2,6
9 Diva 31.000 0,7 2,6
10 National TV 30.000 0,7 2,5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Painovici Painovici
    Iumor anunță sezon nou ha

    Si mereu sub Pro TV. Ha ha !
  • Igorici Igorici
    Andreas pai nu ziceați ca sunteți buni

    SuperStar peste Umor Sec si Factorati. Ha ha !
  • Kirkiriri Kirkiriri
    oamenii nu aleg femeia ci mireasa la antena stars pro 2 esec total

    pensionarii aleg antena stars , exact
  • Logofel Logofel
    postaca mica si ce nu aveti hbo asta public fara venituri ha

    Noi avem Netflix postacule. HBO e fara venituri.
  • Kirkiridi Kirkiridi
    Expertule asia va da clasa la calitate ha

    Tot sub Talentele de anul acesta (cu 12-13-14 comercial). Asiaticii cand ?
  • Korkidki Korkidki
    Înseamnă că va supăra adevărul, dispăreți postaci angajați, asia urban fierbintei rural asta e , ha

    Vlad urban factoratii rural asta e , ha
  • Korkodici Korkodici
    Exact de aia cât va scade ne facem bine

    Fierbintii peste Asiaticii Zero. E foarte bine.
  • Korkodel Korkodel
    Cand vedem cati se uita la "Las Fierbinti" ne dam seama de ce suntem oe ultimul loc in Europa la cati oameni au terminat macar 4 clase, ultimul loc la consumul de pasta de dinti si la cititul de carti. Ca sa gasesti macar ceva interesant in nivelul subcultural din "Las Fierbinti" inseamna ca ai fugit de scoala ca de foc. Nu mai mira, este un produs pentru mass market.

    Exact ca Umorul Sec postacule.
  • Korkodel Korkodel
    Nu le merge cu mascatii , li sa părut ca dacă pun după fierbinteni ce , nu se aștepta nimeni sa clachează, bravo adel

    Nu conteaza postac. Fierbintii a sters pe jos cu Adelinara.
  • Mile Mile
    Iumor anunță sezon nou ha
  • martin mos martin mos
    papagali sunt detectivii care debiteaza aiureli si zbiara non-stop!
  • DODO DODO
    daca fierbintii sint lideri va dati seama ce proaste sint restul !
  • S S
    Fara suparare si imi cer scuze de pe acuma,dar la cum a evoluat Alex Velea in ultimii ani,"papagalul" trebuia scris fara ""
  • Mile Mile
    Andreas pai nu ziceați ca sunteți buni
  • Andreas Andreas
    Etapa recall urilor Superstar este foarte slaba! Si suntetul mi s a parut prost.

Trimite un comentariu

sus